Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Hoewel de Media nu eindelijk positief over het aandeel schrijf, ook maar de positie in Tesla gehalveerd.
Tsja... komt vast een mooi terugkoop moment. Eerst willen kopen op 210 dat is 220 geworden. en nu een deel verkocht op 330. :cool:
Als je zo laag bent ingestapt met alles snap ik wel een winstneming van 50%, maar goed, ik maak geen ritjes. Ik maak een reis.
 
upload_2019-11-7_16-42-52.png
 
Inderdaad, ben nu eindelijk stevig in de plus en heb er nog wat turbo's tegenaan geslingerd om t te vieren en een boost te geven.
En dan gaan we 21 november zien of die Cybertruck ook ook voor de koers wel een goed idee was. :rolleyes:
(NB volume is nog best laag, dus er moeten nog wat mensen met veel geld de disruptie gaan snappen. Vergelijk het met de beginjaren van  en Amazon. "Leuke babbels, die gasten, maar eerst zien dan geloven" en dan pas instappen als er fundamenteel ook goed nieuws is. Je moet het zien om het te snappen zou JC zeggen en doe er je voordeel mee omdat je het snapt. BTW iedere Tesla met FSD is een investering op zich, ook al zou je 'm zelf nooit als taxi gaan inzetten: tweedehands ook een hoge waarde na release van FSD en wetgeving. Maar ja je moet wel de guts hebben om de aandelen te houden en FSD niet te laat te kopen. Want je koopt een chauffeur die nooit salaris gaat krijgen, die nog geen rijbewijs heeft en één of andere wietrokende briljante man beweert dat zijn mensen het de chauffeur op afstand gaan leren, inclusief rijbewijs. Ja, wie snapt dat? En wie gelooft dat nou? Je moet wel gek (of geniaal) zijn.)
 
Last edited:
En spijt dat ik mijn aandeel in Tesla had gehalveerd....:( Nu iets duurder terug gekocht....
Ik ben jaren geleden ingestapt op rond 256. Op een gegeven moment had ik een complete Model 3, zelfs even later een P model 'verdiend'. Een half jaar geleden was die mooie M3P verdampt en moest er dik geld bij. Nu is die 'gratis' M3, nog geen P, weer terug. Ik blijf rustig zitten en wacht tot de Y gratis af te halen is. ;)
 
Geen ervaring met het kopen van aandelen van de amerikaanse beurs. Maar met tesla wil ik die stap maken. Tips om op de beste en makkelijkste manier aandelen te kunnen kopen van tesla?
Ik zou durven stellen dat je nu daarvoor te laat bent.

Ik zou niet kopen boven de 300, maar voor hetzelfde geld schiet het idd door naar 4000 en is mijn advies ook zinloos.