Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik schrik er van hoe die man speeches geeft. De hapering bij Rivian en Proterra, de intonatie, de (ontbrekende) mimiek in zijn gezicht....dat hij geen idee heeft wat hij zegt geldt voor meer presidenten maar hier hoor ik echt een oude man met age-related cognitive decline. Alsof hij zich tot het uiterste moet concentreren om uit zien woorden te komen.
Het blijft verbazen hoe de kiezers bejaarde presidenten kiezen om hun land te leiden. Biden, Trump, Clinton, Gore en G.W. Bush zijn generatiegenoten. Obama en Pence zijn gewoon 15 jaar jonger.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Russische troepen trekken zich terug, aandelen zwaar naar omhoog voorbeurs.
Heeft toch niets meer te maken met de essentie zeg.
Nu, is het klimaat waarin we momenteel zitten zeker...
Ik vroeg me al af waarom we voorbeurs plots omhoog schoten :)

Edit: ik vind nog geen nieuws dat Rusland hun troepen aan het terug trekken is :)
 
Russische troepen trekken zich terug, aandelen zwaar naar omhoog voorbeurs.
Heeft toch niets meer te maken met de essentie zeg.
Nu, is het klimaat waarin we momenteel zitten zeker...
Inderdaad heb ik de afgelopen jaren geleerd dat beleggen voor een deel te maken heeft met de juiste bedrijven kiezen op onder andere het juiste moment in de S-curve. Maar zeker ook context als 10 year yield, globale spannIngen, etc. Waardoor ik nog meer in de factor geluk ben gaan geloven met betrekking tot beleggen. Want je kunt een bedrijf nog zo goed analyseren, er kunnen tal van onvoorspelbare gebeurtenissen plaatsvinden waar we absoluut geen vat op hebben en die wel het sentiment kunnen beinvloeden. Zelfs zonder Trump aan het stuur!

EDIT: dit verstuur ik overigens vanuit een Delta vlucht naar Seattle die nu ten westen van Groenland vliegt. Het is -67 graden Celsius buiten, we zitten op 11.277m hoogte, en vliegen 872km/u. Ik zit in een stille bubbel vanwege mijn noise-cancelling oortjes in en er staat een best te drinken Chardonnay naast mij. Als absoluut technisch-onkundige alpha blijf ik voor de techniek eindeloze verbazing en respect hebben.

Dan overstap naar SFO en morgen klop ik aan de poort bij Fremont.

What a time to be alive! 😇

EDIT 2: verder moet je ook in 2022 Delta nog steeds mijden als de pest. Het is dat mijn (KLM-) vlucht is omgezet naar deze, anders....
 
Last edited:
Ach, het is weer vrijdag en iedereen die een 900 put short is wordt weer de duvel aan gedaan.

Tegen 830 hebben we een voorlopige bodem bereikt, en als Rusland over het verlengde weekend (maandag neemt de beurs weer een snipperdag) geen oorlogje start, staan we begin volgende week weer 920 in de plus. En doen we het weer opnieuw.