Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Screenshot_20221004-220015_Samsung Internet.jpg
 

Ik vind het wel interessant allemaal eigenlijk 😅 Musk wil een ‘everything App’ creëren blijkbaar.

Het zou ook zomaar kunnen zijn dat hij de financiering rond heeft, niet meer hoeft te verkopen en de deal rond heeft vóór de earnings call.

Als dat samenvalt met een gunstige inflatieontwikkeling in de VS voor september zou de SP nog wel eens een sprongetje kunnen maken.

Wishful thinking misschien maar ik ga even niet mee in alle doom en gloom 😁
 
Last edited:
Ik vind het wel interessant allemaal eigenlijk 😅 Musk wil een ‘everything App’ creëren schijnbaar.
Is al niet gebleken dat we dat niet willen?
Veel apps combineren al vele functies, maar toch blijken de one-purpose apps het meest succesvol. Of gebruiken we de multipurpose apps maar voor 1 doel.
Microsoft Teams kan ook als document management en als agenda gebruikt worden. Weinigen doen het.
Facebook heeft zijn messenger afgesplitst.
We gebruiken meestal whats’app nu.
Google heeft veel toepassingen, maar maakt overal een aparte app voor. Het had een meer facebook-like, all-in applicatie (ik ben de naam al vergeten) maar is er mee gestopt.
Er zijn ook veel apps die je, als een single point of access, toegang geven tot al je social media apps. Ze zijn niet successvol.
Maar goed in EV’s zat ook geen toekomst.
En volgens velen nu nog niet.