You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je moet kijken welke draad permanente voeding heeft, daaraan moet je de camera monteren voor 24/7 opname.misschien is het hier al eens behandeld maar er is dus geen batterij nodig bij een tesla om in parkeermodes op te nemen? ik zie dat dit een optie is die normaal aangesloten moet worden.
Daarnaast heb ik een S zonder zonnedak, hoe worden dan de kabels weggewerkt?
En je hebt dan meteen geen enkele garantie meer mocht er zich ergens in de auto een storing voor doenJe moet kijken welke draad permanente voeding heeft, daaraan moet je de camera monteren voor 24/7 opname.
Je hebt dan inderdaad geen batterij nodig.
Er zijn ook verhalen van dashcams direct op de 12v accu waardoor verstoring optrad in de auto. Er zit maar een kleine 12v accu in een Tesla.Dat heb ik ook gelezen iemand die een aftermarket versterker had ingebouwd op LIN-lijn/bus je moet ook niet aftappen van een communicatie netwerk van een auto ook niet CAN-bus Maar je kunt wel een 12V voeding aftappen.
Note: Be careful.
I was recently at a service center and we were talking about one car that was brought in, had problems. Son had done mods to Dad's car, sound, not dashcam, but still a 12V mod.
It was causing issues with the car and had to be removed.
Tesla babysits the 12V buss and battery closely. Anything that it out of normal can cause issue. A dashcam can pull a lot of current and drain a 12V battery.
Dank voor de waarschuwing, maar ik maak me geen enkele zorgen . Ik rij al meer dan een jaar rond met deze opzet. Als die zou gaan storen, dan is het ook eenvoudig weggehaald zonder schade.En je hebt dan meteen geen enkele garantie meer mocht er zich ergens in de auto een storing voor doen
Pas dus op met directe aansluitingen op de bekabeling van je Tesla! In andere draadjes zijn verhalen van ervaringsdeskundige!
Bij mijn Model S heeft de 5V USB geen permanente spanning. Dat houdt in dat je inderdaad een Powerbank ertussen moet plaatsen die oplaadt gedurende een trip.Ja. Ik heb de BlackVue uitgeprobeerd op een usb poort en dat werkt ook, dus 12v heb je niet nodig en voorkomt onnodig warmte ontwikkeling doordat BlackVue de spannings verlaging in de dashcam regelt en niet in de 12/24v aansluiting.
je zou dus al kunnen volstaan met een powerbank
Dat hoef ik niet te denken want dat weet ik. In mijn M3 is naast de Blackvue camera ook de Blackvue accupack geïnstalleerd. Deze wordt geladen via de 12v aansluiting tijdens het rijden. Geen directe aansluiting gemaakt dus met de Tesla bekabeling.Hoe denk je trouwens dat een derde partij de camera aansluit?
Ok, dat is een goede oplossing. Indertijd van installatie van de BlackVue was dat inderdaad ook een optie. Maar waarom een BlackVue als je al een camerasysteem (Sentry) in de auto hebt? Dat heb ik helaas nietDat hoef ik niet te denken want dat weet ik. In mijn M3 is naast de Blackvue camera ook de Blackvue accupack geïnstalleerd. Deze wordt geladen via de 12v aansluiting tijdens het rijden. Geen directe aansluiting gemaakt dus met de Tesla bekabeling.
Ok, dat is een goede oplossing. Indertijd van installatie van de BlackVue was dat inderdaad ook een optie. Maar waarom een BlackVue als je al een camerasysteem (Sentry) in de auto hebt? Dat heb ik helaas niet
- Blackvue neemt ook geluid op
- Sentry mode filmpjes kunnen wel eens corrupt zijn
- Sentry mode kost range dus als range belangrijk is kan Sentry uit
- Blackvue slaat in cloud op
- Toen ik mn M3 kreeg was er nog geen Sentry mode
Je kunt met een simpele truc de spanning continu op je usb poort laten staan.
maar goed dan is je tesla uit de garantie van de accu en aandrijflijn.
- Sentry mode filmpjes kunnen wel eens corrupt zijn
- Sentry mode kost range dus als range belangrijk is kan Sentry uit
- Blackvue slaat in cloud op
- Toen ik mn M3 kreeg was er nog geen Sentry mode
1 Hoe dan?Je kunt met een simpele truc de spanning continu op je usb poort laten staan.
maar goed dan is je tesla uit de garantie van de accu en aandrijflijn.
Graag wat beter uitleggen? Zodra je een apparatus op de 12V sigarette aansluiting of de 5V van je USB aansluit heb je, met jouw bewoordingen, al een modificatie.Doordat je een relay verwisseld voor een continue spanning dmv van het doorverbinden. En je mag geen modificatie maken aan welk systeem dan ook.
Doordat je een relay verwisseld voor een continue spanning dmv van het doorverbinden. En je mag geen modificatie maken aan welk systeem dan ook.