Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

chademo en laadkabels te koop

This site may earn commission on affiliate links.
heb te koop:
- chademo lader (nooit gebruikt) voor 300 euro
- 7m mennekens kabel blauw (van de tesla shop) 150 euro. twee keer gebruikt
- mobiel laadstation ev chargeking 220 volt. 150 euro. Eén keer gebruikt.
Werkt overal, maar wel 10 ampere. Maar dan vinden de restaurants en hotels je wel lief omdat het licht aanblijft. Werkt beter dan de standaard adapter.

en dan hopen dat niet iedereen boos wordt vanwege commerciële activiteiten. PM me voor details.
foto;s hieronder.
chademo adapter.JPG
tesla 220 volt kabel mennekens.JPG
tesla kabel menekens.JPG
 
heb te koop:
- chademo lader (nooit gebruikt) voor 300 euro
- 7m mennekens kabel blauw (van de tesla shop) 150 euro. twee keer gebruikt
- mobiel laadstation ev chargeking 220 volt. 150 euro. Eén keer gebruikt.
Werkt overal, maar wel 10 ampere. Maar dan vinden de restaurants en hotels je wel lief omdat het licht aanblijft. Werkt beter dan de standaard adapter.

en dan hopen dat niet iedereen boos wordt vanwege commerciële activiteiten. PM me voor details.
foto;s hieronder.
View attachment 305175 View attachment 305176 View attachment 305177
Chademo lader en Menneskes 2 naar 2 (indien 3 fase 32A) wat mij betreft verkocht!
Ik stuur je een PM.
 
Die blauwe type 2 kabel krijg je bij je Tesla. Vroeger moest je deze aanschaffen. Voordat je met 2 dezelfde kabels komt te zitten.

hé dat wist ik niet. Weer een stuk marge weg van Elon. Als hij maar blijft weggeven dan komt het nooit goed.

Overigens is alles nu verkocht behalve de mennekens kabel die ik dus eigenlijk niet moet verkopen schijnbaar. Als er een moderator meekijkt: ik zou niet weten hoe ik dit draadje kan killen.