Ik bedoelde dat ik op een rechtstuk, alleen op de weg, zonder AP, een correctieve actie kreeg….De auto dacht dat ik ergens overheen zou gaan…not. Mbt tot de scoring zou dit willen zeggen dat ik iets onverwachts zou hebben gedaan of slecht aan het sturen was…niet dus.Ik zou het niet krijgen in elk geval. Ik zou ook het geduld niet hebben om FSD te laten doen. Ik heb NOA al na 2 dagen uit gezet.
AP2 reageert na een ‘obstakel’ of verhoging van de toegelaten snelheid voor moj al te traag in vergelijking met AP1 en dus corrigeer ik dat met de rechtervoet. Opnieuw, je hebt dan de PK’s… En ik ben echt geen snelheidsduivel, het blijft comfortabel voor inzittenden en voor de auto, die trouwens op Chill staat omdat het anders te nerveus wordt.
Klinkt het tegenstrijdig? Klagen dat AP de PK’s niet gebruikt en zelf de wagen op Chill zetten? Wel ik ben zo niet voor uitersten. Geef mij maar de gulden middenweg.
En de Chill gaat af en toe wel uit hoor, maar ik laat het van de situatie afhangen.
Chill snap ik niet. Die 500pk laat zich perfect als een mak lammetje managen met het wat pedaal.
Nooit last mee gehad of verschoten. Dit is echt afhankelijk van persoon tot persoon Blijkbaar.
Ik rijd ook geregeld met een Porsche 911 … ook zonder Chill en daar kan je ook perfect rustig mee rijden
hoewel die wel trager is tot 150 als m’n P