Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Connectivity Premium voor de standard range

This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand wanneer de connectivity premium abonnement komt voor de standard range? Ik kan het nergens vinden op de website.

Ben vandaag ook langs geweest bij de dealer, zij hebben mij verteld dat het later komt... Op het internet zie ik al dat mensen dat hebben, maar dat is zeker nog enkel in de VS.
 
Ik heb ondertussen nog altijd dat proefabonnement wat maar een maand zou duren. Heb dit inmiddels al bijna 3 maanden denk ik. :) Mag voor mij zo blijven. :D Denk alleen als ze het uitzetten dat ik niet ga upgraden. Enige wat ik echt zou missen is die satellietweergave en live traffic. De rest vind ik niet zo interessant. Heb die tijd daarvoor ook prima zonder kunnen rijden dus voor mij niet echt nodig.

Maarja, denk als Tesla zelf niet eens weet wanneer die abonnementen gaan komen dat we hier ook geen precieze datum zullen weten. ;)
 
Ik heb ook nog steeds het proefabonnement op mijn SR+. Volgens de site zou dit voor 30 dagen zijn.
Connectiviteit

Ik zou overigens wel kiezen voor het abonnement met name voor Spotify en live traffic. Ik heb nu een abonnement op TomTom en hoewel ik een groot fan ben van TomTom overweeg om die dan te laten vervallen.
 
Ik heb het niet gemonitord, maar zo veel heb ik niet verbruikt. Dat had ik zeker gemerkt zoveel data verbruik

Ik lees dat @Bas. in het buitenland was. Als je met hoge snelheid uren aan het rijden bent en ondertussen tijdens het laden ook nog wat op Netflix zit dan kan het erg hard gaan . Daarmee overigens niet gezegd dat @Bas. dat ook daadwerkelijk heeft gedaan :)
 
Ik lees dat @Bas. in het buitenland was. Als je met hoge snelheid uren aan het rijden bent en ondertussen tijdens het laden ook nog wat op Netflix zit dan kan het erg hard gaan . Daarmee overigens niet gezegd dat @Bas. dat ook daadwerkelijk heeft gedaan :)
Ik heb geen beeld geconsumeerd. Alleen radio en spotify. Je kunt het natuurlijk eens een dag proberen met je hotspot.
 
Weet iemand wanneer de connectivity premium abonnement komt voor de standard range? Ik kan het nergens vinden op de website.

Ben vandaag ook langs geweest bij de dealer, zij hebben mij verteld dat het later komt... Op het internet zie ik al dat mensen dat hebben, maar dat is zeker nog enkel in de VS.
Heb ook een SR+ met proefperiode , sinds vandaag staat in mijn Tesla account dat ik het kan verlengen aan de gekende prijs, ook een mail ontvangen mbt mogelijkheid op verlenging
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2020-04-19 om 18.49.19.png
    Schermafbeelding 2020-04-19 om 18.49.19.png
    377 KB · Views: 120