Mijn ervaring (verkregen van dit forum; mijn M3 is nog onderweg) is dat de Model 3 niet een TACC-stand kent die vergelijkbaar is met de oude vertrouwde CC die de huidige snelheid vasthoudt. Er is echter wel een work-arround.
Wanneer je in het Autopilot-menu de offset verlaagt naar -20 kmh geeft dat in 90% van de situaties het gewenste effect. De TACC schakelt namelijk in op de VMax+Offset of - indien hoger - op de huidige snelheid. Stel dat je dus 70 kmh rijdt waar 80 kmh de Vmax is, zal de TACC in dat geval op 70 kmh worden ingesteld (omdat de VMax+Offset in dat geval 80 - 20 = 60 kmh is).
Oké ik heb dit vanavond uitgeprobeerd. Helaas kun je bij relatieve snelheid maar tot -10 km gaan.
Maar ik heb een work around gevonden. Zet de snelheidslimiet op absoluut en als maximum bijvoorbeeld 50 km. Wel daarna de waarschuwing van de snelheidslimiet uitzetten anders krijg je steeds een icoon in beeld dat je te hard rijdt of een waarschuwingstoon hoort. De absolute snelheid wordt dan grijs in het menu.
Zodra ik nu Cruise Control inschakel (boven 50 km per uur) dan houdt de auto deze snelheid aan.