Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dashcam beelden opslaan

woes

Member
Jun 28, 2018
105
46
Gelderland
Vanmorgen helaas een (kleine) aanrijding gehad. Omdat het enigszins te betwisten is wie er schuldig is, zou ik graag de beelden van de voorste dashcam veilig willen stellen. Dit ben ik vergeten ten tijde van de aanrijding en heb nog even doorgereden naar mijn kantoor (+/- 5 tot 10 min). Is er nog een mogelijkheid om de beelden van de Tesla dashcam veilig te stellen of moet ik gewoon de USB stick er nu uittrekken?

nico180

creating simple things - is true talent
Apr 9, 2016
1,394
724
Zutphen, Netherlands
1x drukken stelt een manuele opname in.

1x lang ingedrukt houden dan wordt icoontje grijs en stopt het opnemen, dan kan je USB veilig verwijderen

ramonneke

Active Member
Apr 26, 2018
3,420
1,910
Rotterdam
Vanmorgen helaas een (kleine) aanrijding gehad. Omdat het enigszins te betwisten is wie er schuldig is, zou ik graag de beelden van de voorste dashcam veilig willen stellen. Dit ben ik vergeten ten tijde van de aanrijding en heb nog even doorgereden naar mijn kantoor (+/- 5 tot 10 min). Is er nog een mogelijkheid om de beelden van de Tesla dashcam veilig te stellen of moet ik gewoon de USB stick er nu uittrekken?
Als Sentry Mode niet actief is staat het er zeer waarschijnlijk op, indien Sentry Mode actief is dan is de opname waarschijnlijk al foetsie aangezien Sentry Mode continu opneemt.

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC