Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
We gaan Floortje wel goed kunnen herkennen! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=663554003711579

10251938_663554003711579_433231254599368416_n.jpg
 
Ik doe voor het eerst mee aan zo'n rally en heb me wat ingelezen over ervaringen bij andere evenementen. De bol/pijl navigatie, etc is me wel duidelijk. Anders dan gezond verstand (en een goed navigator), kan iemand nog specifieke apps voor mobiel of tablet aanbevelen die kunnen helpen tijden zo'n rally? Of de diverse fora staat wel wat suggesties, maar het meeste lijkt of heel specifiek, of inmiddels verouderd. Ik kan me bij de bol/pijl navi wel voorstellen dat een goede gps-gebaseerde, app die afstand kan meten wel handig is....

Andere hints en tips?
 
Ik doe voor het eerst mee aan zo'n rally en heb me wat ingelezen over ervaringen bij andere evenementen. De bol/pijl navigatie, etc is me wel duidelijk. Anders dan gezond verstand (en een goed navigator), kan iemand nog specifieke apps voor mobiel of tablet aanbevelen die kunnen helpen tijden zo'n rally? Of de diverse fora staat wel wat suggesties, maar het meeste lijkt of heel specifiek, of inmiddels verouderd. Ik kan me bij de bol/pijl navi wel voorstellen dat een goede gps-gebaseerde, app die afstand kan meten wel handig is....

Andere hints en tips?

ik zal het volgende week vertellen!:wink:
 
Ik doe voor het eerst mee aan zo'n rally en heb me wat ingelezen over ervaringen bij andere evenementen. De bol/pijl navigatie, etc is me wel duidelijk. Anders dan gezond verstand (en een goed navigator), kan iemand nog specifieke apps voor mobiel of tablet aanbevelen die kunnen helpen tijden zo'n rally? Of de diverse fora staat wel wat suggesties, maar het meeste lijkt of heel specifiek, of inmiddels verouderd. Ik kan me bij de bol/pijl navi wel voorstellen dat een goede gps-gebaseerde, app die afstand kan meten wel handig is....

Andere hints en tips?

tja, mijn hint staat enkele pagina's terug.

en dit is dus nog een hint.:wink:
 
Zo, daarnet ook maar even ingeschreven; Het leek nog te kunnen... Ik heb ook een navigator gevonden; Nu hoef ik het alleen mijn vrouw nog te vertellen... Als dat een moeilijk gesprek dreigt te worden, kan ze dan tegen bijbetaling alsnog mee, of mag ik daar geen rekening mee houden?
Jawel, basisinschrijving is voor 2 personen maar voor 50 euro pp extra mag je extra passagiers meenemen (die dan uiteraard ook aan diner kunnen deelnemen).
 
Nou, de auto is er klaar voor. Van binnen en buiten gewassen. Net op tijd is een nieuw bedrijf hier in Breda gestart met aanbieden van handmatig wassen van de auto. Benieuwd hoe lang ze het volhouden voor 19 euro per auto (buitenkant, velgen, wax, interieur). Wash depot, Breda.
Klein puntje van kritiek: stoelen, stuur en dashboard zijn glad als een aal en glimmen door het spul dat ze erop hebben gesmeerd. De volgende keer maar vragen om dat achterwege te laten.
8yvanata.jpg

hy8uqe6y.jpg
 
Nou, de auto is er klaar voor. Van binnen en buiten gewassen. Net op tijd is een nieuw bedrijf hier in Breda gestart met aanbieden van handmatig wassen van de auto. Benieuwd hoe lang ze het volhouden voor 19 euro per auto (buitenkant, velgen, wax, interieur). Wash depot, Breda.
Klein puntje van kritiek: stoelen, stuur en dashboard zijn glad als een aal en glimmen door het spul dat ze erop hebben gesmeerd. De volgende keer maar vragen om dat achterwege te laten.

je hebt al een afspraak gemaakt voor maandag ?:wink: