Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
Wat vinden jullie, zijn de kosten voor de E-rally zakelijk aftrekbaar als je ZZP-er bent, zoals ik?

Waar het voor mij bij dat soort vraagstukken altijd op uitkomt is: als ik een controle krijg, kan ik het verantwoorden aan de medewerker van de Belastingdienst? In dit geval zou ik het zelf niet aftrekken, omdat ik het als puur privé-vertier zou zien. Als je een mogelijkheid ziet om lekker te netwerken op het event, dan zou ik het juist wel weer aftrekken.
 
Wat vinden jullie, zijn de kosten voor de E-rally zakelijk aftrekbaar als je ZZP-er bent, zoals ik?

Ik vind het dubieus. Als je administratie verder helemaal op orde is en er is helemaal niets op aan te merken, moet je hem voor die paar centen niet vervuilen, zou ik zetten.

De rit sponsoren daarentegen is wel volledig aftrekbaar...

- - - Updated - - -

Misschien heb je vrienden die mee willen? Of een leuke vriendin? Dan wil je vrouw vanzelf wel leren navigeren ;)

Mijn vrienden zijn PetrolHeads; Die hebben mijn email uitnodiging voor een proefritje niet eens beantwoord, zelfs niet na een re-send, kun je nagaan. En mijn vrouw: Een lieve meid, hoor, maar daar ga ik de rally niet mee winnen. (Niet zeggen dat ik dat gezegd heb als ze d'r straks toch bij is, he)

- - - Updated - - -

we zouden je er graag bij hebben.
kwestie van verbruik te kunnen vergelijken :wink:

Dat hebben we al eens gedaan; Mijn auto was zelfs de zuinigste :-(. Maar dan wel op een weg waar ik nooit kom. Oh irony.

- - - Updated - - -

Het staat de Belgen natuurlijk vrij om een krantje mee te nemen

Water is eventueel beschikbaar om de krant nat te maken...
 
Nog 16 nachtjes. Het aantal teams gaat over de 100 komen! Dit wordt een geweldige dag. Trots op iedereen die hier een bijdrage aan levert, sponsors, vrijwilligers, deelnemers.

Nog niet ingeschreven? Snel doen!
 
Nog 16 nachtjes. Het aantal teams gaat over de 100 komen! Dit wordt een geweldige dag. Trots op iedereen die hier een bijdrage aan levert, sponsors, vrijwilligers, deelnemers.

Nog niet ingeschreven? Snel doen!

Laat je bij het inschrijven niet afschrikken door de termijn op de website..... Inschrijven kan op http://www.e-rally.eu/ nog steeds, heel graag zelfs om het record van 101 te halen....
Tekst op de website wordt nog aangepast....
 
Zijn het alleen maar Tesla's die meedoen? Of zijn er ook andere EV-rijders op afgekomen?

Voor zo ver ik weet komt er ook een elektrische vrachtwagen, en wellicht nog een leaf met lef ;-) die laatste zal dan wel heeeeel rustig moeten rijden of onderweg even stiekem bijladen ;-)

Natuurlijk kunnen er veel meer mee doen als de afstand wat korter is, maar een van de doelen van de dag is juist om aan te tonen dat het met de komst van EVs met grotere range (zoals de Tesla) ook een "klassieke" rally afstand gereden kan worden zonder bijladen onderweg..... De komende jaren hopen we natuurlijk dat er steeds meer mee kunnen doen.