Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
het wordt zeker een lange rit: België - Zwolle - Amsterdam -België. (Maar gelukkig heb ik nu een 85:smile:)
Na Oosterhout - Tilburg in 2014 en Urmond - Tilburg in 2015 voelt dit voor mij als een thuiswedstrijd. Na afloop snel thuis zijn is ook wel eens lekker.
En Frank, gewoon alvast een kamer reserveren bij Van der Valk in Zwolle en de volgende dag tijdens de rally genieten van de Veluwe waar we vast doorheen gestuurd worden (of zou het de polder van Flevoland zijn, nee toch? :scared:). Als jij Noorwegen trotseert, kun je dit ook!

- - - Updated - - -

jullie hebben toch de jaarlijkse elf-steden tocht? je kan niet alles hebben hé:wink:
Jaarlijks? De laatste keer was ik nauwelijks uit de luiers. Voor mij dé reden om electrisch te gaan rijden, alles om de opwarming tegen te gaan en de kans op een elfstedentocht van nihil naar bijna nihil te verhogen.
 
Het is hier ook een BeNe forum.
Zwolle-België-Amsterdam wordt wel een heel lange rit.

Ik geloof nooit dat mijn collega's bij de stichting Erally mijn tijdelijke afwezigheid zullen misbruiken om België links te laten liggen. :tongue:

Is Amsterdam nou niet speciaal voor jouw gekozen ivm 'speciale' animatie? Van wat is van Zevenaar begrijp, en dat is uiteraard alleen 2e hands informatie, is dat niet moeilijk te overtreffen! :love:

Maar goed, ik vind het nog steeds veel te veel voor de hand liggen. We wachten op een herderlijke uitspraak. Misschien eindigen we wel in Arlon!
 
Dit stond in de mail die ik gisteren kreeg Rene. Ik voel ook wel voor Arlon, maar ik vrees dat het Amsterdam wordt:
7fcdce80b56ae34bc5c2740a9f19afcb.jpg
 
Dit stond in de mail die ik gisteren kreeg Rene. Ik voel ook wel voor Arlon, maar ik vrees dat het Amsterdam wordt:
7fcdce80b56ae34bc5c2740a9f19afcb.jpg


Aaaaahhhh. Nu is de verassing er af :(

Enfin, ik pleit voor een start of finish in Luxemburg voor de volgende keer. Nu wacht ik nog even op de e-rally korting voor een kamer in Zwolle. Wellicht bij de Librije? Het ontbijt schijnt daar ook erg goed te zijn. :)
 
Zoals je in de quote van ons e-mail bericht hebt kunnen lezen wordt het Zwolle - Amsterdam. Maar waar in Amsterdam dat laten we nog niet weten :tongue:
Kamers kunnen al besproken worden bij Vd Valk in Zwolle, dan weet je zeker dat je kunt slapen ;-)
Vanavond meer nieuws op onze website.