Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zit na te denken om mij eventueel alsnog aan te melden voor 28 mei, maar ik heb een probleem. Ik ben namelijk nog geen navigator om mij en mijn Tesla de juiste kant op te sturen. Zijn er gegadigden die met mij mee willen doen en geen auto hebben?
 
Ik weet mijn finishplaats van afgelopen jaar niet meer, iets met trauma of denk ik...

Zal dit jaar een geheimwapen in te zetten, veel lager finishen kan nauwelijks:oops:

Tesla-Umbrella.jpg
 
Ik weet mijn finishplaats van afgelopen jaar niet meer, iets met trauma of denk ik...

Zal dit jaar een geheimwapen in te zetten, veel lager finishen kan nauwelijks:oops:

View attachment 176129

zo hard zal het nu ook wel niet gaan regenen zeker.
ik was ook iets van een 80 plaatsen naar achter geschoven tov het eerste jaar.
We hadden:oops: ook een 40km meer dan de rest gereden
 
  • Funny
Reactions: HWS
Maurice Gelden heeft toch een drone ? Hopen dat z'n auto nog niet klaar is vd reparatie :) dan wilt hij best wel met z'n TVR en drone opdraven. Maurice ?
Ik heb geen drone, is een vriend van me maar die is er niet bij dit jaar. Aangezien drones tegenwoordig niet meer zo duur zijn, zou het toch mogelijk moeten zijn dat er wat deelnemers zo'n ding meebrengen?
TVR lijkt me bij deze rally niet zo passend :)
 
Hi Maurice, heb je wel een alternatief mocht je auto niet klaar zijn ?
Ik ben met diverse opties bezig. Na 2 jaar organisatie lijkt het me geweldig om eens als deelnemer van de e-rally te kunnen genieten. Samen met Sanne die vorig jaar ook geholpen heeft.
Het hangt af van de stoelen: de rest van de auto is klaar, maar de stoelen moeten op maat worden gemaakt. Ik heb Tesla gevraagd om na te gaan of ze al verzonden zijn. Daar hoop ik binnenkort iets meer over te horen. Als ze niet op tijd binnen zijn zou ik best een dag willen rijden met mijn oude stoelen (zonder de side airbags). Maar Tesla weet niet of dat technisch wel kan (foutmeldingen) en of ze het willen toestaan (terwijl het volgens mij toch echt mijn auto is..).
Mocht dat niet lukken dan hoop ik op een leen-Tesla voor die dag. Maar ook dat is nog niet zeker.
Fingers crossed.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Ik ben met diverse opties bezig. Na 2 jaar organisatie lijkt het me geweldig om eens als deelnemer van de e-rally te kunnen genieten. Samen met Sanne die vorig jaar ook geholpen heeft.
Het hangt af van de stoelen: de rest van de auto is klaar, maar de stoelen moeten op maat worden gemaakt. Ik heb Tesla gevraagd om na te gaan of ze al verzonden zijn. Daar hoop ik binnenkort iets meer over te horen. Als ze niet op tijd binnen zijn zou ik best een dag willen rijden met mijn oude stoelen (zonder de side airbags). Maar Tesla weet niet of dat technisch wel kan (foutmeldingen) en of ze het willen toestaan (terwijl het volgens mij toch echt mijn auto is..).
Mocht dat niet lukken dan hoop ik op een leen-Tesla voor die dag. Maar ook dat is nog niet zeker.
Fingers crossed.
In het ergste geval stap je gewoon in bij iemand (mag ook bij mij). Mag je zelfs een stukje rijden ;)
 
  • Like
Reactions: Xfrank