Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
En zou daar niet nog een mail over komen? Oa om voorkeuren door te geven?
Dat zou mooi zijn, mijn voorkeur gaat uit naar 20:00 ;-)
Maar zonder dollen, ik zou vrijdagavond niet kunnen komen omdat mijn vrouw een afspraak had. Die gaat nu niet door dus er gloort hoop. Maar mijn kinderen hebben een schoolfeest tot 18:00, dus ik kan eigenlijk op zijn vroegst om 19:45 in Zwolle zijn. Mee-eten zal dan niet meer lukken, maar ik twijfel nog wel of ik een kamer probeer te reserveren (als die nog beschikbaar zijn).

Weersverwachting voor zaterdag is vooralsnog niet zo best. Benieuwd hoeveel onverharde wegen er dit jaar weer in het parcours zitten, dat wordt lachen!
 
Aij, diner start om 19:00. En ik vertrek pas om 18:30 omdat mijn co-piloot tot 18:00 moet werken. Moet ik dan zelf nog iets zoeken om te eten? En kan ik mijn diner nog afzeggen?

Voorlopig zit ik ook nog met een loaner, gelukkig wel een Tesla. Maar hopelijk is mijn airco probleem opgelost zodat ik met mijn oude vertrouwde vintage kar aan de start kan verschijnen.
 
Dat zou mooi zijn, mijn voorkeur gaat uit naar 20:00 ;-)
Maar zonder dollen, ik zou vrijdagavond niet kunnen komen omdat mijn vrouw een afspraak had. Die gaat nu niet door dus er gloort hoop. Maar mijn kinderen hebben een schoolfeest tot 18:00, dus ik kan eigenlijk op zijn vroegst om 19:45 in Zwolle zijn. Mee-eten zal dan niet meer lukken, maar ik twijfel nog wel of ik een kamer probeer te reserveren (als die nog beschikbaar zijn).

Weersverwachting voor zaterdag is vooralsnog niet zo best. Benieuwd hoeveel onverharde wegen er dit jaar weer in het parcours zitten, dat wordt lachen!

Veel plezier, nu al bij met de D ;-)
 
Kunnen we ook nog een lijst met startnummers en forumnamen tegemoet zien? Ik ben wel ook wel benieuwd naar andere deelnemers. Niet iedere Tesla rijder is actief op dit forum en het is leuk om van te voren al te weten wie we daar kunnen treffen.

En met dat weer komt het wel goed!
upload_2016-5-24_11-27-36.png