Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Als je op tijd incheckt krijg je een kamer met supercharger uitzicht :)

92a0f77e5706dbe53b31ce1b1687868c.jpg
 
Ik wil jullie ook allemaal een leuke trip toewensen, ik zit morgen op het schoolfeest van mijn twee kleine zoontjes en ga tock stiekem aan jullie denken.

Maar aangezien dat schoolfeest toch maar om de twee jaar is, ga ik er volgend jaar wel bij zijn :biggrin:
 
Ik zou toch ook nog effe willen komen superchargen .. door file in Brugge, meeting uitgelopen in Mechelen en een dochtertje dat niet goed in haar vel zat, zit ik nu met 24km op de teller te laden op 12km/h .... Is er nog ergens een gaatje voor deze avond. redevries kan misschien eens uit zijn raampje piepen ;) volgens deze is er plaats zat :p
 
Nu zou het leuk zijn als er morgenochtend rond een uur of 11 iemand bij het SeC Amsterdam een fotootje maakt van de uiteindelijke positie in de top 10 SuC. Tot nu toe nog steeds druk geladen, mijne ook en moet nog een kwartiertje. Geniaal systeem eigenlijk dat de 135 Kw steeds beschikbaar is en over twee laadpunten verdeeld wordt. .
 
Ik zou toch ook nog effe willen komen superchargen .. door file in Brugge, meeting uitgelopen in Mechelen en een dochtertje dat niet goed in haar vel zat, zit ik nu met 24km op de teller te laden op 12km/h .... Is er nog ergens een gaatje voor deze avond. redevries kan misschien eens uit zijn raampje piepen ;) volgens deze is er plaats zat :p
wegens omstandigheden er dus niet geraakt. Het zal dus morgenvroeg nog rap opladen worden, ik hoop dat er nog ergens een gaatje is