Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Oeps, last minute sponsor van de E Rally :rolleyes:
Zeg maar gerust First minute. Was vorig jaar bij één van de eerste business sponsortjes. Gelukkig zijn er forumleden die m veel verder uit hun broek hebben laten hangen dit jaar na het afhaken van de hoofdsponsor van vorig jaar.

- - - Updated - - -

Hendrik, daar hadden die gouden velgen toch mooi bij gestaan.
Zekers maar had te weinig tijd ivm een ander "business" event vorige week:cool:.

image.jpg
 
Zo is dat Andre:wink:. Klopt t dat Serge met jou meerijdt?
Yep, mijn S was bijna anderhalf jaar geleden de eerste die bij Serge de Modesta behandeling kreeg en het leek me leuk om Serge en zijn vrouw morgen mee te nemen. Buiten het met de hand wassen heb ik regelmatig de wasstraat bezocht (wel eentje met zachte lappen methode) en na 45K km ziet mijn multicoat red er nog super uit ! Morgen zullen jullie een met Modesta geoutfitte (scrabblen !) model S zien met nog everlasting nice shining skin !
 
en overmorgen op de veiling, bieden op een Modesta behandeling !

dank inderdaad aan de sponsoren, en zeker aan die van het eerste uur (vorig jaar dus al) en ook de vroege nieuwelingen. En fijn dat bijna iedereen betaald heeft voor deelname of sponsoring - die laatsten die nog moeten lappen, komen bij de inschrijving onze PIN automaat, en Seth (mijn charmante assistent die van de leuke mails uit mijn naam stuurt) of - in het ergste geval - mijzelf nog tegen om 'effe te cashe'.

Maar bij de veiling kan je dus je helemaal te buiten gaan - PIN of betaling achteraf bij de duurdere items kan geregeld worden !

Tot morgen alvast

PJH
 
Ik won vorig jaar een Tom Tom omdat ik het minst aantal punten had :crying:. Dit jaar als extra beloning start nummer 5. Lekker vroeg bij de bar!

Er is waarschijnlijk rekening gehouden met een aantal keer verdwalen, zodat er in dit geval in ieder geval nog gefinished kan worden :wink:...


Enne... mocht het niet lukken om weer een nieuwe tomtom (de vorige is zóóóó'2014) te winnen: er zijn er weer beschikbaar bij de veiling :biggrin:....
 
Tot op heden 9 enthousiastelingen.......zullen er nog wel meer worden mag ik aannemen. Ik zal morgen kijken hoeveel aanmeldingen er daadwerkelijk zijn. Zal dan contact opnemen en een tafel reserveren. Zal een aantal extra plaatsen reserveren want er zullen op locatie zelf vast nog een aantal aan willen sluiten. Is 19.00h een beetje tijd?

Als je nog plaats hebt voor mijn vrouw, mijn dochter en ik, dan graag. Verwacht er rond 18 uur te zijn, 19.00h aan tafel is prima.
 
Ik won vorig jaar een Tom Tom omdat ik het minst aantal punten had :crying:. Dit jaar als extra beloning start nummer 5. Lekker vroeg bij de bar!

Als je op zelfde manier de route volgt als vorig jaar vraag ik me af of je vroeg bij de bar kan zijn. We hebben je een laag startnummer gegeven zodat je deel van avondprogramma mee kan maken. Of heb je stiekem geoefend?? ;-)