Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Deurhandel werkt niet meer

This site may earn commission on affiliate links.

ramonneke

Active Member
Moderator
Apr 26, 2018
4,915
3,605
Rotterdam
Tijdens een rit naar Praag wil ik snelladen en bij het uitstappen maakt mn handel linksachter een raar piep geluid. Komt wel naar buiten maar werkt niet. Hij klapt alleen niet helemaal meer in....

PXL_20230416_064152433.jpg


Bij thuiskomst weer wat te repareren
 
Bekend probleem van Model S
 
Tijdens een rit naar Praag wil ik snelladen en bij het uitstappen maakt mn handel linksachter een raar piep geluid. Komt wel naar buiten maar werkt niet. Hij klapt alleen niet helemaal meer in....

View attachment 928884

Bij thuiskomst weer wat te repareren
Beweer je nu dat het na 5 jaar, jouw eerste deurhendel is? Bij mijn MS alle 4 vervangen op 6 jaar. De nieuwe waren wel veel beter geconcipieerd. Misschien kreeg de MS100 meteen de nieuwe versie.
 
Beweer je nu dat het na 5 jaar, jouw eerste deurhendel is? Bij mijn MS alle 4 vervangen op 6 jaar. De nieuwe waren wel veel beter geconcipieerd. Misschien kreeg de MS100 meteen de nieuwe versie.

Jups, maar het de hoge druk altijd de deurhandles bewust vermeden om de kans van vocht issues zo klein mogelijk te maken.

Hij doet het nu "soms" weer. Ik heb in de instellingen de "present doors only voor driver" ofzo ingeschakeld. Zo worden de andere handles ontzien. Als je ze toch wilt even via de remote dubbel klikken.

Net terug van vakantie maar nog geen zin om m'n deur te demonteren.
 
  • Like
Reactions: Phil V