Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Eerlijk zeggen: Laat je je vrouw er in rijden?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zal het wel toe moeten staan. Het is immers haar auto... :)

Ik heb haar er nog niet van kunnen overtuigen dat zo'n Ampera veel gemakkelijker voor haar is.

Als ik echter over 4 jaar een Model-E heb, dan wordt ruilen waarschijnlijk wel ineens mogelijk. ;-)

Tenzij er dan ook meteen weer een nieuwe Model-Y komt in de stijl van de Roadster.
 
Ik zal het wel toe moeten staan. Het is immers haar auto... :)

Ik heb haar er nog niet van kunnen overtuigen dat zo'n Ampera veel gemakkelijker voor haar is.

Als ik echter over 4 jaar een Model-E heb, dan wordt ruilen waarschijnlijk wel ineens mogelijk. ;-)

Tenzij er dan ook meteen weer een nieuwe Model-Y komt in de stijl van de Roadster.

Ha, hier is het net omgekeerd. Mijn vrouw rijdt in de ampera en wil niet in de tesla rijden: te groot en te breed.
 
Ik vind de titel van dit topic nou niet bepaald getuigen van emancipatie om eerlijk te zijn.... Je gaat er a) van uit dat de auto eigendom is van de man, en b) lijkt er het oordeel in te zitten dat vrouwen niet kunnen rijden (want het is dus de vraag of ze er wel in *MAG* rijden!????

Mijn vrouw heeft overigens geen rijbewijs, maar als ze die wel had dan lijkt het mij volkomen logisch dat zij er ook mee rijdt. We zijn getrouwd, we zijn gelijkwaardig aan elkaar, en het is ONZE auto.

Overigens moet onze Model S nog geleverd worden.... eind maart.
 
dat is gemakkelijk praten: " ze mag er mee rijden". als je hem nog niet hebt.

de mijne mocht er ook mee rijden in die 15 maand dat ik er op zat te wachten.:biggrin:
LOL. Ze zou ermee mogen rijden als ze een rijbewijs had en we hem al hadden :). Ik hoor veel voorwaardes... En dan klagen over de titel van de thread ;-)

Ik hoop dat jullie het cynisme van mijn post inzien