You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb in het verleden paar van de nerveuze "snelle" ice's gehad, vondt ze niks (akelig snel riep ze, en ik zie niks).
Nu oa een M3P. Gelijk mee wegrijden, nooit wat uitgelegd (die ander dingen moest ik altijd alles uitleggen).
Heb in het verleden paar van de nerveuze "snelle" ice's gehad, vondt ze niks (akelig snel riep ze, en ik zie niks).
Nu oa een M3P. Gelijk mee wegrijden, nooit wat uitgelegd (die ander dingen moest ik altijd alles uitleggen).
Heb in het verleden paar van de nerveuze "snelle" ice's gehad, vondt ze niks (akelig snel riep ze, en ik zie niks).
Nu oa een M3P. Gelijk mee wegrijden, nooit wat uitgelegd (die ander dingen moest ik altijd alles uitleggen)
Onderzoek BIVV....
Het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid (BIVV) heeft de gebruikelijke clichés over het rijgedrag van vrouwen getoetst aan waarheidsgetrouwe statistieken. Daaruit blijkt dat de ideeën die de meeste mensen hebben over vrouwen aan het stuur fout zijn!
Onderzoek BIVV....
Het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid (BIVV) heeft de gebruikelijke clichés over het rijgedrag van vrouwen getoetst aan waarheidsgetrouwe statistieken. Daaruit blijkt dat de ideeën die de meeste mensen hebben over vrouwen aan het stuur fout zijn!
De Tesla is haar motivatie om haar rijbewijs (weer) te gaan halen - heeft ze als Amsterdammer nooit echt nodig gehad want het OV is hier best goed. Ze wil wel minimaal een paar lessen in een Tesla hebben, zodat ze zelfverzekerd genoeg kan wegrijden. Ze pakt het beter aan dan ik, want ik drukte gewoon overal op en keek of de auto ging bewegen.
Autorijden is een optelsom van skills. En de ene persoon is beter in de ene vaardigheid, terwijl de ander weer ergens anders beter in is - opgeteld zijn ze beide gewoon gemiddelde rijders. Zo ben ik zelf beter in voorspellen van wat alle medeweggebruikers zouden kunnen gaan doen, en is mijn eega beter in sneller beslissingen maken - onze rijstijlen zullen dus anders zijn.
Wat dat artikel aangeeft is dat veel mannen veel onveilger rijden dan dat ze denken, omdat ze risico's meer onderschatten. Dus vertaald is dat: veel mannen rijden nog slechter dan vrouwen.