Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Eerlijk zeggen: Laat je je vrouw er in rijden?

This site may earn commission on affiliate links.
7a9yhu9u.jpg
 
Zondag had ik spijt dat ik de Tesla aan haar had uitgeleend. Ze was met een vriendin onderweg naar Zeeland omdat ik een dagje met de TVR en wat Ferrari's ging rijden. Maar natuurlijk was er weer eens iets met de TVR waardoor dat feestje niet doorging. Ze was al in Zeeland toen ik belde met het verzoek om om te draaien. En dat deed ze! :love:
Halverwege auto's geruild en vervolgens heb ik de hele dag lol gehad met de Tesla tussen de Ferrari's. Ongelooflijk om te zien dat als een F430 gaat inhalen, ik gewoon aan de bumper blijf kleven! (en dat met de non-P versie). En dat een Tesla op een parkeerplaats vol Ferrari's de meeste aandacht krijgt :)
 
  • Like
Reactions: shthpnz
Zondag had ik spijt dat ik de Tesla aan haar had uitgeleend. Ze was met een vriendin onderweg naar Zeeland omdat ik een dagje met de TVR en wat Ferrari's ging rijden. Maar natuurlijk was er weer eens iets met de TVR waardoor dat feestje niet doorging. Ze was al in Zeeland toen ik belde met het verzoek om om te draaien. En dat deed ze! :love:
Halverwege auto's geruild en vervolgens heb ik de hele dag lol gehad met de Tesla tussen de Ferrari's. Ongelooflijk om te zien dat als een F430 gaat inhalen, ik gewoon aan de bumper blijf kleven! (en dat met de non-P versie). En dat een Tesla op een parkeerplaats vol Ferrari's de meeste aandacht krijgt :)

:cool::cool:
 
Zondag had ik spijt dat ik de Tesla aan haar had uitgeleend. Ze was met een vriendin onderweg naar Zeeland omdat ik een dagje met de TVR en wat Ferrari's ging rijden. Maar natuurlijk was er weer eens iets met de TVR waardoor dat feestje niet doorging. Ze was al in Zeeland toen ik belde met het verzoek om om te draaien. En dat deed ze! :love:
Halverwege auto's geruild en vervolgens heb ik de hele dag lol gehad met de Tesla tussen de Ferrari's. Ongelooflijk om te zien dat als een F430 gaat inhalen, ik gewoon aan de bumper blijf kleven! (en dat met de non-P versie). En dat een Tesla op een parkeerplaats vol Ferrari's de meeste aandacht krijgt :)

Dus ze heeft ingestemd met het verruilen van de tesla met de - op zich al niet erg betrouwbare - tvr die ook nog eens mankementen vertoonde? Ik geloof niet dat ik mijn vrouw zo ver zou krijgen...
 
Kunnen en willen is ook nog een verschil. Ik pak ook liever mijn Land Rover om boodschappen te doen. Ik heb niet zoveel vertrouwen in anderen als ik een auto ergens parkeer. Mijn vrouw werkt nu al een jaar thuis dus daar zal ze hem niet voor pakken maar naar haar moeder o.i.d. dan wel maar boodschappen etc. weer niet. Ondanks de hulpmiddelen vind ik de X ook niet de meest overzichtelijke auto.
Maar van mij mag ze er in rijden. Trouwens mijn kinderen ook. Halverwege dag 2 van mijn Tesla bezit had mijn dochter er al meer kilometers in gereden dan ikzelf. :rolleyes:
 
Mensen, laten we alles ook wel even in perspectief plaatsen. In 2014 was je early adopter van het merk Tesla en was het bij lage na niet zo'n gemeengoed als nu. In die tijd reed je deze auto's vaak vanwege persoonlijke idealen en/of innovaties binnen de automotive sector.

Met dat in achterhoofd houdende snap ik best dat als je echt een liefhebber bent van het merk, en er vele duizenden euro's voor neergeteld hebt, dat je dan stiekem wel afvraagt wat anderen doen met een partner in de auto te laten rijden.

Mijn partner durft niet eens in de auto te rijden, ik heb het al een paar keer voorgesteld maar ze vindt 'm gewoon zo lomp groot en onhandig dat ze bang is dat ze schade maakt, en daar geef ik d'r geen ongelijk in: de Model S en zeker de Model X hebben ook proporties van een Amerikaanse auto en zijn nu eenmaal minder praktisch bijvoorbeeld met parkeeracties dan auto's van Europese merken.
 
  • Like
Reactions: Klaas
Iedereen van het gezin zijn eigen tesla. problem solved🤷‍♂️
Tuurlijk laat ik mijn vrouwen erin rijden. zij kicken er een stuk minder op dan wij, ze gedogen mijn Tesla verslaving.... maar vinden ze vooral te groot en schadegevoeli. Daarom voor hen een Amerikaanse Fiat500e gekocht en nu een nieuwe 500C in bestelling.
 

Attachments

  • B2B9573D-FF91-4A28-AB0E-E829125EDCFC.jpeg
    B2B9573D-FF91-4A28-AB0E-E829125EDCFC.jpeg
    513.4 KB · Views: 38
  • 8DCAA27C-FB88-4F2D-9791-C1C400AA51C7.jpeg
    8DCAA27C-FB88-4F2D-9791-C1C400AA51C7.jpeg
    46.3 KB · Views: 26