Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Electrify Europe Heist-Op-Den-Berg

This site may earn commission on affiliate links.

bartdv

Raven MSLRP-FSD & Classic S60
Kent er iemand dit bedrijf. Zou blijkbaar Tesla herstellen na de waarborg waaronder de hv batterij.
Ik ben van Heist-Op-Den-Berg maar kan dit niet vinden .
Zou handig zijn moest deze nodig zijn.



Dit is blijkbaar op een ander Tesla forum verschenen welk ik niet ken.




1e98ded1-ba11-49a4-8d34-00e4f8d2f740.jpg
 
Kent er iemand dit bedrijf. Zou blijkbaar Tesla herstellen na de waarborg waaronder de hv batterij.
Ik ben van Heist-Op-Den-Berg maar kan dit niet vinden .
Zou handig zijn moest deze nodig zijn.



Dit is blijkbaar op een ander Tesla forum verschenen welk ik niet ken.




View attachment 781220
Beste,

Ik ben Sven de eigenaar van Electrify Europe.
Na een lange periode van research en testen kan ik je zeggen dat ik nu inderdaad HV batterijen van Tesla herstel.
Nu ik meerdere batterijen per week succesvol herstel durf ik er ook met veel vertrouwen mee naar buiten komen.

Daarnaast ben ik ook bezig om de batterijen een groot deel van hun verloren capaciteit terug te geven.

Als je meer info wenst mag je mij zeker contacteren.
 

Attachments

  • Bij Aankomst.jpeg
    Bij Aankomst.jpeg
    186.2 KB · Views: 125
  • Bij Vertrek.jpeg
    Bij Vertrek.jpeg
    196.1 KB · Views: 128
  • Like
Reactions: Powergerry
Beste,

Ik ben Sven de eigenaar van Electrify Europe.
Na een lange periode van research en testen kan ik je zeggen dat ik nu inderdaad HV batterijen van Tesla herstel.
Nu ik meerdere batterijen per week succesvol herstel durf ik er ook met veel vertrouwen mee naar buiten komen.

Daarnaast ben ik ook bezig om de batterijen een groot deel van hun verloren capaciteit terug te geven.

Als je meer info wenst mag je mij zeker contacteren.
Maar dan kan je NIET meer GRATIS supercharges bij TESLA
 
Beste,

Ik ben Sven de eigenaar van Electrify Europe.
Na een lange periode van research en testen kan ik je zeggen dat ik nu inderdaad HV batterijen van Tesla herstel.
Nu ik meerdere batterijen per week succesvol herstel durf ik er ook met veel vertrouwen mee naar buiten komen.

Daarnaast ben ik ook bezig om de batterijen een groot deel van hun verloren capaciteit terug te geven.

Als je meer info wenst mag je mij zeker contacteren.
Werkt het met alle update versies want zie oudere versie op foto
 
Maar dan kan je NIET meer GRATIS supercharges bij TESLA
Tuurlijk wel. De batterij wordt zo hersteld dat je er achteraf niets van merkt. Enkel tussen 10% en 30% extra range, daar werk ik nog aan om dit hoger te krijgen. De manier waarop ik ze herstel is ook om een kwalitatieve herstelling te geven en niet een tijdelijk lapmiddel.
 
Tuurlijk wel. De batterij wordt zo hersteld dat je er achteraf niets van merkt. Enkel tussen 10% en 30% extra range, daar werk ik nog aan om dit hoger te krijgen. De manier waarop ik ze herstel is ook om een kwalitatieve herstelling te geven en niet een tijdelijk lapmiddel.
Heel goed nieuws dus, en moet je wachten tot het kwaad is geschied ? (na melding ivm bereik)
 
Tenzij je maar werkelijk 200km kan mee rijden ipv van 377km opgegeven door tesla
Dat heeft vooral met korte afstanden bij koud weer te maken.
Mijn 6 jaar oude MS had een degradatie van minder dan 10km na 200000km, maar tijdens cirona in de winter heb ik ooit ook maar 180km kunnen doen. Met 10 korte ritten van 15 minuten ver (enkel) heb je 5 uur je wagen en batterij opgewarmd aan 6kw, of zowat de helft van je batterij verbruikt. En heb je in de stad misschien maar 100km gereden.
In de zomer kon ik een rit van 40km in een ruk doen.
Gaan we nu al van de slechte begrip dat veel mensen hebben van hoe een EV werkt een business case maken? Zal wellicht goed lukken, maar ik zou mij er niet goed bij voelen.
 
  • Like
Reactions: Rqcg