Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik krijg notificaties van aangehaalde artikelen. Dat is nu behoorlijk stil. (misschien met lokatie te maken, ben op vakantie) Wel via google een aantal gezien nu. Ironische is dat het in het draadje (zo noem ik het maar) ook over torpedo's ging. Who knows. Maar waait wel weer over.
Bijna alle kranten en nieuws sites schrijven er over, er is een grote kans dat er een zaak van komt, dus om nou te zeggen, het waait wel weer over.

Alle enthousiasme over het merk aside, dit moet iemand met deze functie en exposure gewoon niet doen.
 
  • Like
Reactions: BjörnTM
Niks fake aan. Elon is echt over de schreef gegaan.

Kom op mensen. Zelf nog nooit iets stoms gezegd?
Hij was erg fout, klaar. Geen discussie over. Zal hij denk ik zelf ook wel beseffen.
Laten we svp hier niet te lang bij stil staan, zelfs niet in dit draadje.
Het is het niet waard.
Dus eigenlijk ook die zeven regels die ik er nu nog aan heb besteed niet.
Is meer iets voor roddelblaadjes; ik schat de gemiddelde lezer op dit forum toch wel wat hoger in!
 
+1.

als iedere keer dat iemand beledigd, uitgescholden of beschuldigd wordt op de sociale media deze een proces aanspant, dan moeten er dringend rechtbanken bijkomen.
Musk zelf wordt trouwens aan de lopende band uitgescholden, beledigd en beschuldigd.

los daarvan : hij moet slimmer zijn, en een oneliner van anderen ook tot zijn devies maken : never argue with a fool, ...
 
  • Like
Reactions: HWS
Wat een PR drama! Het staat echt op iedere nieuwssite... Hij was ook geen typo want hij heeft het ook nog bevestigd met die 'signed dollar' tweet. Waarom huur je als baas van een beursgenoteerde onderneming niet gewoon een PR man/vrouw in (press secretary) die alles filtert en in goede banen leidt?

Rare argumenten hierboven: "Zelf nooit iets stoms gezegd?" Nee, maar ik ben ook geen CEO van een beursgenoteerd bedrijf.
"Never argue with a fool" Hoezo, eerst noemt Elon die Britse duiker een pedo en nu noem jij hem nog een fool?

Interessante tijden, ben benieuwd hoe dit afloopt...
 
Wat een PR drama! Het staat echt op iedere nieuwssite... Hij was ook geen typo want hij heeft het ook nog bevestigd met die 'signed dollar' tweet. Waarom huur je als baas van een beursgenoteerde onderneming niet gewoon een PR man/vrouw in (press secretary) die alles filtert en in goede banen leidt?

Rare argumenten hierboven: "Zelf nooit iets stoms gezegd?" Nee, maar ik ben ook geen CEO van een beursgenoteerd bedrijf.
"Never argue with a fool" Hoezo, eerst noemt Elon die Britse duiker een pedo en nu noem jij hem nog een fool?

Interessante tijden, ben benieuwd hoe dit afloopt...

Even stilzitten als ie geschoren wordt. Tijdens de Earnings Call begin juli licht verontschuldigen en weer over tot de lucratieve orde van de dag.

In the end there is no such thing as bad publicity. There is only publicity.
 
  • Like
Reactions: HWS and S-19910
Het enige frustrerende is dat in vele artikels wel staat dat Musk hem een pedo noemde, maar staat dan weer niet dat die reddingswerker heeft gezegd dat Musk zijn duikboot kon steken waar het pijn doet wat ook gewoon een hele lage opmerking is en Musk zijn reactie een klein beetje in perspectief zet. Ook wordt er zelden vermeld dat de man zelf geen enkel reddingsactie heeft uitgevoerd. Hij is een droge grot verkenner, maar heeft er tijdens de reddingsactie geen stap binnen gezet gezien het water.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: HWS and S-19910
Crossposting, realiseer ik me wel. Maar ik stel voor dit als sluitstuk te beschouwen.


Schermafbeelding 2018-07-18 om 09.45.46.png
 
  • Like
Reactions: robertvg
Er volgde nog een tweet van Elon met onderstaande link
Elon Musk - Official ETH and BTC Giveaway

Even, voor wie het niet weet, dit is weer zo'n fake twitter account. Als je die ziet, direct melden bij Twitter en blokkeren. Heb ik bij deze al gedaan. Let op dat de echte account een vinkje heeft en let op wat er achter staat, in dit geval @elomtusk. Ook een vorm van pesten.

Schermafbeelding 2018-07-18 om 13.34.28.png
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Even, voor wie het niet weet, dit is weer zo'n fake twitter account. Als je die ziet, direct melden bij Twitter en blokkeren. Heb ik bij deze al gedaan. Let op dat de echte account een vinkje heeft en let op wat er achter staat, in dit geval @elomtusk. Ook een vorm van pesten.

View attachment 317667

Huh, het was Elom Tusk :eek:

Misschien een broer van Donald Tusk? :D
 
  • Funny
Reactions: Klaas