Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
buzzfeed is een beruchte outlet...maar ik moet zeggen dat het erop lijkt dat ze wel degelijk hoor/wederhoor hebben toegepast. Elon staat er zo niet best op. Snap werkelijk niet waarom die man nog een trap tegen dit wespennest geeft. Ik focus me nu gewoon op nieuws/ervaringen van Model 3 en de financiele cijfers tot half komend jaar voor ik mag/kan/wil bestellen.

Dat hele drama gebeuren zoeken ze maar uit, Elon incluis ;).
 
We zullen het vanzelf zien als het voor de rechter komt :)
Het enige juiste antwoord in al dergelijke kwesties. Ook als je Elon Musk heet of miljardair bent.

Lees voor de grap eens wat over zijn maatje Peter Thiel en diens strijd tegen Gawker. Dan begrijp je door wie Elon omringd wordt en dat hij in zijn rechtlijnig gedrag niet alleen staat.
 

My man :D! Hij inhaleerde het niet, maar ik zie krantenkoppen al draai van het verhaal geven hier vanmiddag.
 

Attachments

  • Screen Shot 2018-09-07 at 09.31.03.png
    Screen Shot 2018-09-07 at 09.31.03.png
    1.6 MB · Views: 40
Volgens mij probeert Elon de prijs voor de privatisering naar beneden te halen. I.p.v. $420 wordt het nu $240.

Hij had beter een paar uurtjes extra slaap kunnen pakken dan dit "interview".
Het gaat inderdaad nog niet al te best met hem.

Nog steeds geen nieuwe kapster gevonden, zo te zien. ;)
 
Last edited:
Weer back to business

Company Update
Heel goed nieuws, als je het mij vraagt:
Jérôme Guillen has been promoted to President, Automotive, reporting directly to me. In his new role, Jerome will oversee all automotive operations and program management, as well as coordinate our extensive automotive supply chain. Jerome has made major contributions and acquired deep knowledge of Tesla’s operations over the past eight years at our company, from being the first Model S Program Manager to managing all vehicle programs, then all vehicle engineering and worldwide sales & service. Recently, Jerome played a critical role in ramping Model 3 production, leading what almost all thought was impossible: creation of an entire high-volume General Assembly line for Model 3 in a matter of weeks. Before coming to Tesla, Jerome was responsible for creating and running the most successful semi truck program in history at Daimler’s Freightliner division.
M.a.w. Jérôme wordt COO Automotive.

En er is weer een nieuw communicatiebaasje. Komt van dezelfde positie bij Virgin America.
 
Een joint... en een glas whiskey. De wereld zal nu waarschijnlijk snel vergaan... En dat terwijl recreatief gebruik van cannabis daar gewoon is toegestaan. En als we alle bestuurders van ondernemingen die whiskey drinken net zo aan de schandpaal nagelen, zullen de kranten daar een speciale editie voor kunnen uitbrengen...
 
  • Funny
Reactions: HWS