Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb zelf het interview gezien/geluisterd en moet nog de laatste 25 minuten kijken. Leuk interview waar Elon toch heel goed zijn zorgen uit. Hij heeft die joint echt heel kort vastgehouden, 1 haaltje genomen en niet eens geïnhaleerd. In plaats van dat de koppen zijn "Elon Musk thinks AI could backfire on society" is het over dat hij een haaltje neemt. Wat is de media toch een zielig wereldje!
 
Post je nu expres dit afleidende goede nieuws in het Elon-met-joint draadje terwijl het niets met de persoon Elon te maken heeft? :D:p

Waarom heeft het niets met hem te maken? Het laat zien dat hij gewoon de dingen blijft doen die nodig zijn zonder zich te verlagen tot de FUD en FUZZ die overal, helaas ook soms hier, te vinden is. Een company leiden en zorgen voor de beste mensen. Lijkt me, samen met wat hij in het interview vertelde, inhoudelijk wel wat dieper te gaan dan de Tante Betje verhalen over een goed glas whiskey en een nieuwsgierig trekje aan een joint want als het daar over moet gaan....
 
Ik heb zelf het interview gezien/geluisterd en moet nog de laatste 25 minuten kijken. Leuk interview waar Elon toch heel goed zijn zorgen uit. Hij heeft die joint echt heel kort vastgehouden, 1 haaltje genomen en niet eens geïnhaleerd. In plaats van dat de koppen zijn "Elon Musk thinks AI could backfire on society" is het over dat hij een haaltje neemt. Wat is de media toch een zielig wereldje!
We hebben de media wel nodig om de aandelenkoers een stuk omlaag te krijgen :D
 
Waarom heeft het niets met hem te maken? Het laat zien dat hij gewoon de dingen blijft doen die nodig zijn zonder zich te verlagen tot de FUD en FUZZ die overal, helaas ook soms hier, te vinden is. Een company leiden en zorgen voor de beste mensen. Lijkt me, samen met wat hij in het interview vertelde, inhoudelijk wel wat dieper te gaan dan de Tante Betje verhalen over een goed glas whiskey en een nieuwsgierig trekje aan een joint want als het daar over moet gaan....
Nee nee dit hier is het draadje over Elon als persoon, zijn hobbies, zijn vriendinnetjes, of ie nu wel of niet blowt en pillen vreet, en al zijn andere beslommeringen...
Die nuchtere persberichten die post je maar in het aandelen draadje.
:):):D:D:p:p;);)
 
  • Funny
Reactions: PaulusdB
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Laat je niet zo opnaaien door een roddelblaadje alsjeblieft.
Reports that Musk security clearance under review are inaccurate:...
Okay - Sun is inderdaad wel shady :cool:
Meer serieuze feed dan: Air Force is looking into Elon Musk's pot smoking: Source
Inderdaad zijn er nu (gelukkig) tegenberichten dat het allemaal wel meevalt - maar als CEO moet je toch enig gevoel hebben over hoe de (nog gekkere/hypocriete) buitenwereld gaat reageren. In NL zouden we er bijvoorbeeld geen enkel probleem mee hebben als EM morgen verklaart overtuigd atheïst te zijn. Ik kan je vertellen dat dat in het zeer religieuze US toch echt verkeerd gaat vallen. Gelukkig heeft hij zich hierover nog erg op de vlakte gehouden (dat valt in de US a priori onder "don't ask, don't tell"). Zou liever zien dat ie zijn tijd steekt in zaken waar Tesla echt mee vooruit komt. That's all. :rolleyes:
 
Wel geschikt voor dit draadje, hoop ik. Ik denk dat hij zich te pletter lacht over alle commotie en bezorgdheden. En dat kan hij zich ook best permitteren. En hij neemt een loopje met alle gevestigde entiteiten :) En met Tesla zit het wel goed, daar hoeven wij niet van wakker te liggen, al mocht dat überhaupt iets uitmaken :)
 
Okay - Sun is inderdaad wel shady :cool:
Meer serieuze feed dan: Air Force is looking into Elon Musk's pot smoking: Source
Inderdaad zijn er nu (gelukkig) tegenberichten dat het allemaal wel meevalt - maar als CEO moet je toch enig gevoel hebben over hoe de (nog gekkere/hypocriete) buitenwereld gaat reageren. In NL zouden we er bijvoorbeeld geen enkel probleem mee hebben als EM morgen verklaart overtuigd atheïst te zijn. Ik kan je vertellen dat dat in het zeer religieuze US toch echt verkeerd gaat vallen. Gelukkig heeft hij zich hierover nog erg op de vlakte gehouden (dat valt in de US a priori onder "don't ask, don't tell"). Zou liever zien dat ie zijn tijd steekt in zaken waar Tesla echt mee vooruit komt. That's all. :rolleyes:

Het probleem is dat de VS op dit moment geen geschikt raket meer heeft om satellieten in een baan om de aarde te krijgen.
Ze kunnen natuurlijk ook de russen of de chinezen vragen om hun militaire satellieten te lanceren.
Dan misschien toch liever SpaceX vragen...
 
  • Like
Reactions: HWS and MusQueTear
Jeetje wat krijgt die man toch een boel free publicity.

Op komende dierendag is het duidelijk dat Tesla winstgevend is, dat hij meer batterij productiecapaciteit heeft dan alle andere autobouwers samen, dat SpaceX meer dan 60% marktaandeel heeft in de commerciële ruimtevaart, dat zijn solar en power storage producten overvraagd zijn, dat er nog steeds geen mondiale concurrent is voor het SuperCharger netwerk, dat de total cost of ownership voor de semi genadeloos laag uitpakt.

Hij kan zich veel permitteren en gebruikt de naïeve controverse om nóg meer free publicity te krijgen.

Remember:

There is no bad publicity, there is only publicity.

Musk snapt dat als geen ander.
 
Afgelopen uur een paar tweets van Elon
Elon Musk (@elonmusk) | Twitter

Sorry for difficulties delivering your Tesla due to high volume! Critical to show that environmentally sustainable is financially sustainable.

Huge thank you to all Tesla supporters for helping with car deliveries all around the world. You rock!!

And remember …
DoNjoemU0AA5Kn4.jpg