Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik weet niet of deze in andere draadjes (autopilot, Bitcoin,..) is genoemd, maar als je tijd hebt is dit interview zeer de moeite waarde. Misschien alleen voor nerds, maar het geeft een goed inkijkje in hoe EM denkt. Vanaf 1.02 over autopilot, daarvoor ook zeer interessant over Crypto.
 
Lijkt me toch geen probleem?

Hier en daar zie je toch ook eens iemand zeggen ik koop nooit nog een Tesla. Zelfde principe.

Belangrijker is in het tweede stukje van het artikel:

1642322001245.png
 
  • Like
Reactions: robertvg

Mocht je willen weten waar Musk naartoe vliegt…
De student weigert het twitter account op te heffen, maar ik denk dat Musk wel een punt heeft tav het mogelijke beveiligingsrisico. Aan de andere kant, als de student zijn vliegtuig kan volgen dan kan iedereen dat.
 
Nu Musk aandelen aan het verkopen is en hij aankijkt tegen een serieuze belasting, wou ik de hypothese lanceren dat hij wel eens meer aan goede doelen zou beginnen schenken dit fiscaal jaar. In het verleden stond hij niet meteen bekend voor grote giften, hoewel hij de Giving Pledge heeft ondertekend. Maar blijkbaar is hij al begonnen: Analysis: Musk's $6 billion Tesla stock haul has charity circuit buzzing
Hypothese lijkt bevestigd: Elon Musk donates $5.7 billion Tesla stock; world’s richest person makes one of the biggest charity in history - Mosttraded.com
 
  • Like
Reactions: robertvg