Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Eneco Slimladen

This site may earn commission on affiliate links.

is3

Sander Verschuur
Nov 15, 2013
2,190
1,534
Rotterdam
Vandaag mezelf aangemeld bij Eneco slimladen. Hierbij wordt middels een applicatie je S tijdens stilstand tegen de meest gunstige, actuele, tarieven geladen.
Hierbij zou een aanmerkelijke besparing op energiekosten te bewerkstelligen moeten zijn.
Na aanmelden en koppeling aan mijn Tesla account wilde ik tevens de app downloaden zoals duidelijk op de website van Eneco staat vermeld.
Niet te vinden........
Contact gehad met de klantenservice; vragen eerst welke smartphone je hebt: Iphone 6. Dan zou het moeten werken wordt mij verteld....ik ga in de wacht....
Evenlater de mededeling dat er geen App is maar dat dit webbased is.....word ik nou gek of??????

Ik ben digibeet dus wie helpt me hier verder?????
 
Denk dat het eerder aan de klantenservice ligt.. die weet gewoon niet was ze als bedrijf hebben resp. gaan bieden, dan wel aankondigen..
een App is een stukje software (programma) dat je download op de telefoon. Web-based is geen pure App, in die zin dat het functionaliteit is die werkt via je browser (safari chrome etc). Ik denk dat ze wel een App gaan bieden als ik hun site zo bekijk maar dat het ding gewon nog niet af is..
Heel vervelend die bedrijven die het doen voorkomen of hun product al lang af is en gewoon beschikbaar...
 
Ik ben net begonnen. Maar heb een leuke casus en kan nergens het antwoord vinden. Ik laad dus nu thuis via Eneco Slim Laden en als het goed is krijg ik per maand geld gestort wat ik heb bespaard.... Maar ik lever met de zonnepanelen meer terug dan ik verbruik..... Hoe zit dat dan? Zoals het er nu naar uitziet doe ik geld terugkrijgen met laden en met terugleveren... Klopt toch niet?