TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Eneco Slimladen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by is3, Jun 22, 2015.

1. is3

is3 Member

Vandaag mezelf aangemeld bij Eneco slimladen. Hierbij wordt middels een applicatie je S tijdens stilstand tegen de meest gunstige, actuele, tarieven geladen.
    Hierbij zou een aanmerkelijke besparing op energiekosten te bewerkstelligen moeten zijn.
    Na aanmelden en koppeling aan mijn Tesla account wilde ik tevens de app downloaden zoals duidelijk op de website van Eneco staat vermeld.
    Niet te vinden........
    Contact gehad met de klantenservice; vragen eerst welke smartphone je hebt: Iphone 6. Dan zou het moeten werken wordt mij verteld....ik ga in de wacht....
    Evenlater de mededeling dat er geen App is maar dat dit webbased is.....word ik nou gek of??????

Ik ben digibeet dus wie helpt me hier verder?????

2. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Denk dat het eerder aan de klantenservice ligt.. die weet gewoon niet was ze als bedrijf hebben resp. gaan bieden, dan wel aankondigen..
    een App is een stukje software (programma) dat je download op de telefoon. Web-based is geen pure App, in die zin dat het functionaliteit is die werkt via je browser (safari chrome etc). Ik denk dat ze wel een App gaan bieden als ik hun site zo bekijk maar dat het ding gewon nog niet af is..
    Heel vervelend die bedrijven die het doen voorkomen of hun product al lang af is en gewoon beschikbaar...

3. Steven

Steven Member

4. is3

is3 Member

5. pvh

pvh Active Member

Ik ben net begonnen. Maar heb een leuke casus en kan nergens het antwoord vinden. Ik laad dus nu thuis via Eneco Slim Laden en als het goed is krijg ik per maand geld gestort wat ik heb bespaard.... Maar ik lever met de zonnepanelen meer terug dan ik verbruik..... Hoe zit dat dan? Zoals het er nu naar uitziet doe ik geld terugkrijgen met laden en met terugleveren... Klopt toch niet?

6. Alain13

Alain13 Member

Leg het gewoon voor bij het Eneco Slimladen team. Ze reageren vrij snel en eerlijk (terecht is immers nog een pilot) is mijn ervaring. Heb al veel foutjes eruit gehaald samen met ze en ook verbeteringen voorgesteld (en door hun uitgevoerd).

Share This Page