Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ervaringen met carwrap

This site may earn commission on affiliate links.
O, niet eens gezien dat die post van damster zo oud was :)

En Ingmar (of Janneke? Vraag me af wie de fanatiekste van jullie is): nee, ik ga niet voor een nieuwe. Ben een arme sloeber. Schrijf me in voor de Model 3, maar daar blijft het voorlopig wel even bij. Mijn niet-metallic zwarte lak is niet overal even goed, dus een wrap spookt nog wel eens door mijn hoofd.
 
O, niet eens gezien dat die post van damster zo oud was :)

En Ingmar (of Janneke? Vraag me af wie de fanatiekste van jullie is): nee, ik ga niet voor een nieuwe. Ben een arme sloeber. Schrijf me in voor de Model 3, maar daar blijft het voorlopig wel even bij. Mijn niet-metallic zwarte lak is niet overal even goed, dus een wrap spookt nog wel eens door mijn hoofd.

Ingmar Hier Jannek is van de Facebook groep. Wrap erg mooi dat zwart zie je echt alles op zeker met een zonnetje zoals vandaag. Het leven bestaat uit keuzes maken arme sloeber….

Xpel is natuurlijk de oplossing maat erg prijzig voor een bescherming.
 
Ik heb mijn Model S ook laten wrappen met XPEL Stealth folie, bij Connectin in Tilburg (importeur voor o.a. NL).
Ik ga het straks ophalen, en zal dan wat foto's plaatsen.
Before & after:
image.jpeg

De Midnight Silver is een van de weinige kleuren die zo goed meekleuren met de hemel waaronder de auto staat.

image.jpeg

De achterramen en -ruit zijn ook getint met XPEL CS 20.

image.jpeg

De achterklep is, tegen het standaard patroon in, uit 1 stuk gevoerd. Het normale patroon is in twee delen waardoor er een naad zichtbaar is tussen de delen, precies op de rand van de kofferklep. Volgens de installateur / importeur is dit de eerste keer dat dit zo in Europa is gedaan.

Al met al ben ik ontzettend blij, binnen 1 week 2 keer een nieuwe auto gekregen!
 
Before & after:

De Midnight Silver is een van de weinige kleuren die zo goed meekleuren met de hemel waaronder de auto staat.
De achterramen en -ruit zijn ook getint met XPEL CS 20.
De achterklep is, tegen het standaard patroon in, uit 1 stuk gevoerd. Het normale patroon is in twee delen waardoor er een naad zichtbaar is tussen de delen, precies op de rand van de kofferklep. Volgens de installateur / importeur is dit de eerste keer dat dit zo in Europa is gedaan.
Al met al ben ik ontzettend blij, binnen 1 week 2 keer een nieuwe auto gekregen!
Nou nog een stel echte wielen, bijv. 21" dark grey turbines, en je wordt nog veel blijer met wat je dan ziet :wink:
 
Before & after:
View attachment 114589
De Midnight Silver is een van de weinige kleuren die zo goed meekleuren met de hemel waaronder de auto staat.

View attachment 114593
De achterramen en -ruit zijn ook getint met XPEL CS 20.

View attachment 114594
De achterklep is, tegen het standaard patroon in, uit 1 stuk gevoerd. Het normale patroon is in twee delen waardoor er een naad zichtbaar is tussen de delen, precies op de rand van de kofferklep. Volgens de installateur / importeur is dit de eerste keer dat dit zo in Europa is gedaan.

Al met al ben ik ontzettend blij, binnen 1 week 2 keer een nieuwe auto gekregen!

Hoewel het er zeer mooi uit ziet moet je installateur toch wat minder praatjes verkopen. De onze is door 2 Wrap.be gedaan en heeft noch op de achterklep noch ergens anders een naad lopen. Laat je dus niets wijsmaken.
 
Hoewel het er zeer mooi uit ziet moet je installateur toch wat minder praatjes verkopen. De onze is door 2 Wrap.be gedaan en heeft noch op de achterklep noch ergens anders een naad lopen. Laat je dus niets wijsmaken.
Nou ja, hij is tevens de importeur, dus nam ik zonder tegenbericht dat van hem aan. Maar hij wordt niet door alle afnemers op de hoogte gesteld van hun installaties, dus weet hij ook niet alles.
En nergens anders een naad lijkt me heel erg stug, aangezien er plekken zijn waar het volgens mij gewoonweg niet uit 1 stuk kan. Mocht dat toch echt zo zijn, dan wil ik dat graag zeer binnenkort zien, dan kan ik naar hem terug en vragen waarom de mijne dat wel hier en daar heeft (eigenlijk alleen de voorbumper, in het spoiler gedeelte.):biggrin: