Overigens valt het mij op dat er in Eemnes zelden niet Tesla's laden. Sinds de stroomprijzen door het dak zijn gegaan ga ik vaker langs de SuC maar ik heb maar één keer in de afgelopen maand een niet-Tesla gezien.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vind je het gek? SuC’s zijn zonder abo duurste van NL. Dekking en verekening voor leaserijders is bij Fastned en Shell veel beter. Daarbij laden alle aangesloten merken bij Ionity voor de helft van de SuC prijs. En nu komt er nog een stunter in de vorm van Total welke overal snelladers langs de snelwegen gaat zetten. In andere landen (zoals Frankrijk) zie je veel meer non-teslas laden. Maar ook dat is puur vanwege de beschikbaarheid. Komen daar ook andere aanbieders voor minder geld dan verdwijnt dat ook weer.Overigens valt het mij op dat er in Eemnes zelden niet Tesla's laden. Sinds de stroomprijzen door het dak zijn gegaan ga ik vaker langs de SuC maar ik heb maar één keer in de afgelopen maand een niet-Tesla gezien.
Vind je het gek? SuC’s zijn zonder abo duurste van NL. Dekking en verekening voor leaserijders is bij Fastned en Shell veel beter. Daarbij laden alle aangesloten merken bij Ionity voor de helft van de SuC prijs. En nu komt er nog een stunter in de vorm van Total welke overal snelladers langs de snelwegen gaat zetten. In andere landen (zoals Frankrijk) zie je veel meer non-teslas laden. Maar ook dat is puur vanwege de beschikbaarheid. Komen daar ook andere aanbieders voor minder geld dan verdwijnt dat ook weer.
Dat ze eerst maar eens stunten voor hun eigen klanten.Ik begrijp het volkomen. Was ook meer een observatie. Dit draadjes is begonnen om te kijken of wij als Tesla rijders hier nadeel van zouden krijgen. Zoals ik het nu zie, is het antwoord dus NEE.
Wij zijn in NL natuurlijk erg verwend qua laadplekken. dus dat is nauwelijks een argument. Blijft over prijs. Mocht Tesla gaan stunten (maar waarom zouden ze dat doen?) dan zou het probleem kunnen gaan spelen, maar voor nu is dat niet an de orde.
Lijkt toch weer iets te zakkenVind je het gek? SuC’s zijn zonder abo duurste van NL. Dekking en verekening voor leaserijders is bij Fastned en Shell veel beter. Daarbij laden alle aangesloten merken bij Ionity voor de helft van de SuC prijs. En nu komt er nog een stunter in de vorm van Total welke overal snelladers langs de snelwegen gaat zetten. In andere landen (zoals Frankrijk) zie je veel meer non-teslas laden. Maar ook dat is puur vanwege de beschikbaarheid. Komen daar ook andere aanbieders voor minder geld dan verdwijnt dat ook weer.
Weet ie dat zeker, hele andere getallen als hier: Tesla supercharger pricesLijkt toch weer iets te zakken
Tussen haakjes is met abbo.
Laatste update van die site is 25 september.. lijkt vrij snel na de start al weer een stilgevallen project te zijnWeet ie dat zeker, hele andere getallen als hier: Tesla supercharger prices
Oh, daar had ik niet naar gekeken, maar 54ct in Nederland klopt denk ik echt nietLaatste update van die site is 25 september.. lijkt vrij snel na de start al weer een stilgevallen project te zijn
En meer interessante overwegingen in deze discussie:Wat interessante items in die documenten
"Tesla has encountered situations where DC EVSEs applied higher than expected DC voltage during external isolation testing, caused either by vehicle or EVSE malfunctions, resulting in damage to the on-board charger or other components connected to the fast charge link.
Klopt dus wel, bizar, zaterdag nog voor 73 ct in Apeldoorn Oost geladen, nu 47 ctOh, daar had ik niet naar gekeken, maar 54ct in Nederland klopt denk ik echt niet
Jawel hoor (ok deze dan €0,57 )Oh, daar had ik niet naar gekeken, maar 54ct in Nederland klopt denk ik echt niet
Dat staat hij eigenlijk ook, alleen kun je dat alleen maar vinden bij "Uw niet-Tesla opladen" deel van de app.
Lidmaatschap prijs is ook de prijs die je als Tesla eigenaar betaalt.
View attachment 874541
Het is nog steeds een pilot ...Ik ben ook van mening dat Tesla hun eigen netwerk niet beschikbaar had moeten stellen aan derden. Jammer.
Ik heb nog nooit gemerkt of gehoord dat Tesla rijders er last van hebben. Dus, waarom niet.Ik ben ook van mening dat Tesla hun eigen netwerk niet beschikbaar had moeten stellen aan derden. Jammer.
Ik heb toch al een paar spannende momenten in Valenciennes, FR meegemaakt, waar ik door botte wijze toch direct kon laden en de onfortuinlijke iX3-rijder een paar seconden voor was, omdat ie niet door had dat zijn laadpoort rechts zat en ik net had ingeplugd terwijl hij nog moest rond lopen.Ik heb nog nooit gemerkt of gehoord dat Tesla rijders er last van hebben. Dus, waarom niet.
Toch wel. Een kennis van mij stuurde vandaag deze foto. Stond in de wachtrij op weg naar de Ardennen. Duidelijk door niet tesla rijders. De MX was trouwens als eerste weer weg.Ik heb nog nooit gemerkt of gehoord dat Tesla rijders er last van hebben. Dus, waarom niet.