pp61
Active Member
Bij de GT links voor de type 2 en rechts voor de CCS.Dacht altijd dat Audi linksvoor zit.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij de GT links voor de type 2 en rechts voor de CCS.Dacht altijd dat Audi linksvoor zit.
Dacht altijd dat Audi linksvoor zit.
Vind dit echt een belachelijke opmerking. Tesla kiest er zelf voor om een SuC netwerk open te gooien terwijl ze weten dat dit problemen gaat geven. Bijna niemand heeft de laadpoort goed zitten voor een SuC. Dan kan je het toch niet gooien op asociaal. Er staat immers helemaal nergens welke kabel je dient te pakken. Tesla had het netwerk pas nu moeten gaan openstellen op locaties waar V4 wordt uitgerold of snel een retrofit moeten uitvoeren voor v2/3 naar v4. Bij CCS was de retrofit eerst ook een paar stalls toen zei ik tegen andere rijders ook niet dat ze asociaal waren om met een S op de enige 2 CCS plekken te gaan staan. Het is gewoon een domme zet van Tesla op dit moment.Asociaal zijn is een keuze idd
Vind dit echt een belachelijke opmerking. Tesla kiest er zelf voor om een SuC netwerk open te gooien terwijl ze weten dat dit problemen gaat geven. Bijna niemand heeft de laadpoort goed zitten voor een SuC. Dan kan je het toch niet gooien op asociaal. Er staat immers helemaal nergens welke kabel je dient te pakken. Tesla had het netwerk pas nu moeten gaan openstellen op locaties waar V4 wordt uitgerold of snel een retrofit moeten uitvoeren voor v2/3 naar v4. Bij CCS was de retrofit eerst ook een paar stalls toen zei ik tegen andere rijders ook niet dat ze asociaal waren om met een S op de enige 2 CCS plekken te gaan staan. Het is gewoon een domme zet van Tesla op dit moment.
Had hiervoor ook een etron; ging prima, alleen sta je dan erg dichtbij de SuC.Asociaal zijn is een keuze idd
Meerendeel wat gek of asocial moet parkeren is extreem beperkt. Alles van VAG kan gewoon in het vak staan met kabel uit andere stall.Het begint er mee dat Tesla slecht, of eigenlijk helemaal niet, heeft aangegeven welke plek bij welke paal hoort. Hoefde met alleen Tesla's ook niet natuurlijk.
Voor een ander merk is het dus helemaal niet duidelijk welke plek gebruikt moet worden.
Los hiervan, schuin meerdere plekken bezetten is altijd asociaal.
Jij hebt het over regels. Waarschijnlijk jou eigen regels. Want in de app staat alleen niet schuin parkeren en nergens staat dat je verplicht bent een bepaalde stall te kiezen. Tesla weet dat zelf ook heel goe. Ze zijn zelf namelijk het merk wat als bijna enige deze positie heeft. Daarnaast weten ze het zelf ook met het V4 design (en de kabel in het midden georiënteerd) dat het design uit het verleden niet gaat werken.Als je niet kan laden volgens de regels aan station A, dan rij je door naar station B waar het wel kan. PUNT
Waarom zou station A extra moeten investeren in meer koper (langere kabels (grotere verliezen) omdat er een bedrijfje is dat het weer eens anders wil gaan doen...
Klopt, maar vanuit een Tesla gezien blokkeer je dan 2 plekken.Meerendeel wat gek of asocial moet parkeren is extreem beperkt. Alles van VAG kan gewoon in het vak staan met kabel uit andere stall.
Dan probeer jij maar eens in de Colruyt je kar aan kassa 4 te zetten en te betalen aan kassa 3...Wat een discussies. Tesla stelt zijn SuC open, enige eis is dat je niet over twee parkeervakken heen parkeert. Dus je mag gerust links of rechts laden. Ik vind het ongelofelijk hautain om een chauffeur van een ander merk aan te spreken terwijl die de SuC reglementair gebruikt en daarvoor betaalt. Voor mij net hetzelfde als dat iemand met een VAG-auto zou vragen dat je opkrast met je Tesla van de laatste laadplek. Ik denk dat een aantal mensen nog wakker moeten worden over het openstellen van SuC. Jij hebt met je Tesla net evenveel rechten als iemand anders met zijn ID.3. Live with it of klaag bij Tesla
Maar Tesla past het niet aan in hun software, dus misschien is het een keuze vanuit Tesla om te leven en te laten leven.En ja, TESLA kan dit héél eenvoudig oplossen zonder de SuC daarvoor te moeten aanpassen.
Enkele regeltjes in de software en staat het voertuig dat jij aanmeldt zijn laadpoort niet op de juiste plek. Pech, u kan geen lid worden van dit clubje elitaire, hautaine hufters...
Als je K... achterwerk te dik is voor één plaats op een vliegtuig, dan betaal je voor 2. Daar heb je dan wel de keuze.Klopt, maar vanuit een Tesla gezien blokkeer je dan 2 plekken.
Punt is alleen dat dit leeft bij de Tesla rijders. Tesla zelf heeft er dus geen regels voor. Zoals ik al zei in Zaventem hebben ze zelf het achteruit parkeren ook overboord gegooid. De regels die mensen hier vinden die bestaan helemaal niet. Het enige wat niet mag is schuin over vakken parkeren. Als je een ID3/4, Enyaq of wat dan ook rijd dan mag je gewoon de stekker pakken welke past als je de auto in het vak zet. Het openstellen van het SuC netwerk zal echt wel gedaan zijn omdat Tesla zo meer kan verdienen. Gelukkig is met V4 deze discussie verleden tijd.En ja, TESLA kan dit héél eenvoudig oplossen zonder de SuC daarvoor te moeten aanpassen.
Enkele regeltjes in de software en staat het voertuig dat jij aanmeldt zijn laadpoort niet op de juiste plek. Pech, u kan geen lid worden van dit clubje elitaire, hautaine hufters...
Maar Tesla past het niet aan in hun software, dus misschien is het een keuze vanuit Tesla om te leven en te laten leven.
Tesla zal met het rapporteren blij zijn kunnen ze meteen een voorstel doen om het onbeperkt SuC gebruik af te kopenOf Tesla wacht tot "Joe" dit rapporteert...
Tesla zal met het rapporteren blij zijn kunnen ze meteen een voorstel doen om het onbeperkt SuC gebruik af te kopen
Denk dat Tesla nu liever de gratis ladende tesla’s ziet verdwijnen en er plek blokkerende betaalde nieuwe klanten voor terug krijgt.
De "gratis" landende Tesla, laadt helemaal niet gratis. In de aanschafprijs van de auto was een substantieel bedrag meegenomen voor het supercharger. Deze "gratis" laders zijn de initiële financiers geweest om het supercharger netwerk op te kunnen starten.Tesla zal met het rapporteren blij zijn kunnen ze meteen een voorstel doen om het onbeperkt SuC gebruik af te kopen
Denk dat Tesla nu liever de gratis ladende tesla’s ziet verdwijnen en er plek blokkerende betaalde nieuwe klanten voor terug krijgt.