Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Haha, zei hij met de nodige leedvermaak...... kijk je in het draadje leveringen M3 AWD LR dan zie je dezelfde vragen, conclusies, verbazing. En ook wij (de eerste golf M3) waren gewaarschuwd door eerdere lichtingen model S rijders.
Helaas, voor jullie, is Tesla op een aantal vlakken hardleers. De info met betrekking tot levering van je nieuwe wagen is waardeloos en dat blijft zo tot 2 dagen voor levering. Maar, dat vergeet je allemaal weer snel na ontvangst. Ik kijk nu met medelijden naar BMW 3 rijders met een nieuw kenteken. Ze hadden zoveel beters kunnen krijgen....
 
Dan moeten wij hem zeker in juni geleverd krijgen.
Ik hoop het want eind juni moet ik mijn huidige auto afleveren aan mijn koper.
Fingers crossed:)
haha, dat dacht ik in januari bij mijn bestelling ook. In januari stond er; "februari leveren". Dat werd maart, daarna mei en nu staat er dus juni.
Ik heb nog even gebeld of er misschien een performance staat in een andere kleur die het overwegen waard is.
Er schijnt nog een blauwe te staan(heb een MSM besteld) met wit interieur. Ik ga daar over nadenken.
Ze moesten hem alleen nog een beetje droog föhnen voor de aflevering:) Dat vind ik dan wel weer top service!
 
  • Funny
Reactions: gelden
Hoi hoi!

Eindelijk een update gekregen: Mijn SR+ zou week Nr. 23 (3 Juni) geleverd worden.

Daarnaast zag ik net dat op de Tesla site voor Nederland ook verwachte levering Juni wordt aangegeven voor de SR+!
 

Attachments

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    155.4 KB · Views: 64
Last edited:
Wanneer gereserveerd? Tesla eigenaar?
Of je wel of niet een Tesla hebt, maakt echt niets maar dan ook helemaal niets uit bij het toewijzen. Hetzelfde geldt voor wel of niet een reservering (die € 1.000,— aanbetaling). Alle verhalen over een wachtlijst, of enige ordening in de toewijzing zijn niet waar. Het is volkomen afhankelijk van wat er op die boten staat en wat er aan orders is.
Wat ik me alleen afvraag is of ze die matching per land doen of over heel Europa. In het eerste geval krijg je in elk land (meerdere) voorraden en in het tweede geval krijg je ergens centraal een voorraad. Dat is natuurlijk allemaal niet zo spannend als de vraag veel groter is dan het aanbod, maar of dat nog zo is? Als de vraag echt zo groot is, dan zouden ze toch vooral nog steeds de duurdere modellen leveren?
 
Hoi, heb net met Tesla gebeld of ze een indicatie kunnen geven voor de levertijd van mijn bestelde SR+ (besteld op 1 mei). Ze geven aan van niets te weten en dat de indicatie "levering JUNI" voor de SR+ op de Tesla NL site niet klopt en deze binnenkort wordt weggehaald. Blijven rare gasten.....totaal niet te voorspellen. Overigens staat er momenteel nog steeds "verwachte levering JUNI" voor de SR+ op de NL site... ; heeft iemand iets anders vernomen?
 
Hoi, heb net met Tesla gebeld of ze een indicatie kunnen geven voor de levertijd van mijn bestelde SR+ (besteld op 1 mei). Ze geven aan van niets te weten en dat de indicatie "levering JUNI" voor de SR+ op de Tesla NL site niet klopt en deze binnenkort wordt weggehaald. Blijven rare gasten.....totaal niet te voorspellen. Overigens staat er momenteel nog steeds "verwachte levering JUNI" voor de SR+ op de NL site... ; heeft iemand iets anders vernomen?

Ben ook net gebeld omdat ik overwoog om de bestelling om te zetten naar LR (ga ik overigens niet doen).
Ze bevestigde: levertijd van de SR+ naar verwachting in Juni, met mogelijke uitloop naar Juli.