Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Nog steeds niemand met een VIN en/of leverdatum?
Ik zou niet weten waarom er op de boten die nu onderweg zijn geen SR+'en zouden staan. Ik hoop het toch...
Als ze er op staan, verwacht ik toch dat we bij de eerste batch leveringen zitten:
- reservering van 31 maart 2013 ☑
- bestaande Tesla eigenaar ☑
- besteld op de eerste dag dat het kon ☑
 
Enkel van op het Amerikaanse gedeelte waar ze verklaren dat het binnenkort aangeboden zal worden tegen betaling.
Tesla zou er dus mee bezig zijn.
Ik hoop dat het er snel komt, het zou dom zijn van Tesla als ze zoiets niet aanbieden tegen betaling.
Ze moeten niets toevoegen aan de auto waardoor het hun niets extra kost maar wel nieuwe inkomsten kan genereren.
 
Enkel van op het Amerikaanse gedeelte waar ze verklaren dat het binnenkort aangeboden zal worden tegen betaling.
Tesla zou er dus mee bezig zijn.
Ik hoop dat het er snel komt, het zou dom zijn van Tesla als ze zoiets niet aanbieden tegen betaling.
Ze moeten niets toevoegen aan de auto waardoor het hun niets extra kost maar wel nieuwe inkomsten kan genereren.
Bij de LR modellen ga je er na het eerste jaar ook voor betalen. Dus ik hoop ook dat ze het op de SR modellen gaan aanbieden. Is wel een must voor mij.
 
Nog niets gehoord.. Maar ook op de website van Tesla nog steeds geen levertijd voor de SR+.. In de VS 2-4 weken. De andere modellen "within two weeks". Ik ben bang dat ze niet op de Morning Cornelia zaten, hoop op de NOCC Oceanic, maar zou maar zo kunnen zijn dat hij voorlopig niet komt.. Er is door sommige Tesla medewerkers zelfs eind van het jaar gemeld he..
 
Dank voor de info!

Als dat zo is dan dus geen SR+ op de Morning Cornelia en de NOCC Oceanic en dat betekend dat er nog geen schip bekend is. Die nu bij pier 80 is gaat wss naar China. Als we dan kijken naar de tijd tussen een grote China lading en die naar Europa kan het zo een maand duren voordat er weer 1 gaat.. Die dan nog een maand onderweg is.. Dus met beetje pech eind juli.
ho, maar ik heb geen haast hoor. ;)
 
Het is natuurlijk een beetje van de pot gerukt dat de optie die wel in de configurator zit niet leverbaar is en de optie die niet in de configurator zit wél al op twee boten zit -- had ik Tesla sales ook verteld toen ik bestelde, want de 16de april wist men me dat ook al te vertellen, dat de LR vroeger zou geleverd worden dan de SR+.

Maar ik zou de hoop niet opgeven. Ondanks berichten ga ik er niet van uit dat er op de NOCC Oceanic geen SR+ zitten...anders lijkt het een beetje gek het kopen van LR vanaf 26 april zo te gaan ontraden.

Mijn ervaring schijnt me te tonen dat Fremont slechts een tipje van de sluier licht over wat precies op de boten zit lang nádat die schepen door het Panama-kanaal zijn. Ik denk dat ze in Europa momenteel net zo goed aan het gissen zijn wat op de NOCC Oceanic zit als wij.

Vreemd dat ze er sowieso iets over zeggen, want delivery wist me onlangs te vertellen (nadat ik de namen van de Morning Cornelia en de NOCC Oceanic had laten vallen, samen met hun huidige locatie) dat ze instructies hebben gekregen om over de boten die op weg zijn niets meer te mogen vertellen.
 
Het is natuurlijk een beetje van de pot gerukt dat de optie die wel in de configurator zit niet leverbaar is en de optie die niet in de configurator zit wél al op twee boten zit -- had ik Tesla sales ook verteld toen ik bestelde, want de 16de april wist men me dat ook al te vertellen, dat de LR vroeger zou geleverd worden dan de SR+.

Maar ik zou de hoop niet opgeven. Ondanks berichten ga ik er niet van uit dat er op de NOCC Oceanic geen SR+ zitten...anders lijkt het een beetje gek het kopen van LR vanaf 26 april zo te gaan ontraden.

Mijn ervaring schijnt me te tonen dat Fremont slechts een tipje van de sluier licht over wat precies op de boten zit lang nádat die schepen door het Panama-kanaal zijn. Ik denk dat ze in Europa momenteel net zo goed aan het gissen zijn wat op de NOCC Oceanic zit als wij.

Vreemd dat ze er sowieso iets over zeggen, want delivery wist me onlangs te vertellen (nadat ik de namen van de Morning Cornelia en de NOCC Oceanic had laten vallen, samen met hun huidige locatie) dat ze instructies hebben gekregen om over de boten die op weg zijn niets meer te mogen vertellen.
BElemaa
Het is natuurlijk een beetje van de pot gerukt dat de optie die wel in de configurator zit niet leverbaar is en de optie die niet in de configurator zit wél al op twee boten zit -- had ik Tesla sales ook verteld toen ik bestelde, want de 16de april wist men me dat ook al te vertellen, dat de LR vroeger zou geleverd worden dan de SR+.

Maar ik zou de hoop niet opgeven. Ondanks berichten ga ik er niet van uit dat er op de NOCC Oceanic geen SR+ zitten...anders lijkt het een beetje gek het kopen van LR vanaf 26 april zo te gaan ontraden.

Mijn ervaring schijnt me te tonen dat Fremont slechts een tipje van de sluier licht over wat precies op de boten zit lang nádat die schepen door het Panama-kanaal zijn. Ik denk dat ze in Europa momenteel net zo goed aan het gissen zijn wat op de NOCC Oceanic zit als wij.

Vreemd dat ze er sowieso iets over zeggen, want delivery wist me onlangs te vertellen (nadat ik de namen van de Morning Cornelia en de NOCC Oceanic had laten vallen, samen met hun huidige locatie) dat ze instructies hebben gekregen om over de boten die op weg zijn niets meer te mogen vertellen.
helemaal mee eens.
 
Juist mijn huidige wagen verkocht en eind juni wil de koper hem dus dat wordt spannend voor mij.
Straks mag ik nog een auto huren tot mijn SR+ binnen is:(of mijn vrouw haar auto aanslaano_O
Ik moet nu aan de spreekwoord denken: "de huid van de beer niet verkopen voor hij geschoten is"....
Ik hoop dat het nog goed komt. ;)

Wij gaan zelf zaterdag de 18e een proefrit maken en als de proefrit bevalt zeer waarschijnlijk een SR+ bestellen. Maar ik zal de Renault Zoe pas gaan verkopen als er leveringsafspraak is gemaakt ondanks dat wij thuis nog altijd kunnen terugvallen op mijn hobby auto (Peugeot 205 CTI). Mijn vrouw kan dan zolang met de BMW rijden. (Zij zal de Tesla voornamelijk gaan rijden)
 
Ik moet nu aan de spreekwoord denken: "de huid van de beer niet verkopen voor hij geschoten is"....
Ik hoop dat het nog goed komt. ;)

Wij gaan zelf zaterdag de 18e een proefrit maken en als de proefrit bevalt zeer waarschijnlijk een SR+ bestellen. Maar ik zal de Renault Zoe pas gaan verkopen als er leveringsafspraak is gemaakt ondanks dat wij thuis nog altijd kunnen terugvallen op mijn hobby auto (Peugeot 205 CTI). Mijn vrouw kan dan zolang met de BMW rijden. (Zij zal de Tesla voornamelijk gaan rijden)
Ja maar het bod was te goed om te laten liggen en ik moet de maand erop toch naar de autokeuring.
Banden zijn op en sleepring moet vervangen worden om nog door de keuring te raken.
In het slechtste geval kan ik met het openbaar vervoer naar mijn kantoor, station is op 4km van mijn deur.
Het is dus een berekend risico;)en ik heb het gevoel dat ik in juni mijn M3 in ontvangst zal mogen nemen:p
 
Heb op 6 Mei een Tesla Model 3 SR plus besteld . Blauw , zwart interieur , Aerovelgen.

Beetje lastig dat er geen levertijden bijstaan.
Denk dat met dit kwartaal vooral op USA gaat toespitsen want 1 Juli wordt de belasting aftrek daar weer gehalveerd.
Als er genoeg vraag is in Amerika naar de SR gaan ze vooral die maken. Om vanaf einde Juni begin Juli vooral weer voor Europa te produceren. Persoonlijk verwacht ik vanaf Augustus een stevig aantal boten met SR's voor Europa.
Maar het blijft een gok hoeveel er besteld zijn waar en hoe is iets wat enkel Tesla weet.
 
  • Informative
Reactions: Danny1410
Als je nu op de website een SR+ bestelt, staat er dat ze verwachten deze in juni te leveren!

teslasrplus.PNG