Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Hier ook nog niks, zou hier om 13:00 hebben moeten zijn. Ik kan inmiddels wel de Tesla app in en hij is vanochtend om 11:31 op naam gezet.
Na 44 min tesla aan de lijn. Tesla direct wordt bezorgd op de bezorgdag maar de tijdsindicatie zegd dus geheel niets. Hebben geen zicht op het logiatieke proces en wordt vandaag bezorgd is het enige wat duidelijk is en dat je van tevoren gebeld wordt als ze vanuit amsterdam gaan rijden. Je kunt dus gewoon een hele dag moeten wachten op een tel als ze gaan rijden. Kreeg na het tel gelijk mijn kenteken gemaild en zag dat er nu een tenaamstelling was geregistreerd bij de RDW. We wachten af
 
Dan kun je via de app zien waar je Model 3 zich momenteel bevind?

Nee, de app geeft aan "Mobiele toegang uitgeschakeld". Dit moet je inschakelen vanuit de auto.


Na 44 min tesla aan de lijn. Tesla direct wordt bezorgd op de bezorgdag maar de tijdsindicatie zegd dus geheel niets.

Ah, dank voor de info. Had hem dan liever afgehaald bij Tesla. Nu moet je dus zorgen dat je heel de dag thuis en beschikbaar bent.
 
Tot nu toe heb ik nog géén VIN en geen bezorg-afspraak. Maar 5 minuten geleden ontving ik een e-mail van Tesla met het onderwerp "Uw Model 3 registratie". Mijn hart begon gelijk sneller te kloppen! Ik denk zal er dan tóch voortgang in zitten?! Maar de inhoud van de mail is vrijwel leeg! What is happening? In mijn account zie ik ook nog steeds geen VIN (ook niet in source code).
Ik heb hem ook gehad...
 
Lukte niet meer in juni op te halen, dus ben weer VIN-loos... maar hopelijk betekent het wel dat ze de tijd kunnen nemen voor de auto.


GELEVERD
@arne-nl (17.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL / 20 juni om 13:00
@adjego (12.04) Blauw / Zwart / Aero / AP / 20 juni om 16:30
@Mel85 (21.05) Blauw / Zwart / Aero / AP/ Trekhaak / 21 juni om 10:30

MET AFSPRAAK:
@Danny1410 (12.04) Blauw / Zwart / Aero / AP / NL (wordt bezorgd via Tesla Direct programma)
@Kris73 (06.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / 20 juni om 9:30 door tesla naar 25 juni om 11 uur (België)
@ELVY (08.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / 20 juni om 11:00
@Mr G (12.04)Wit/Zwart/Aero/AP/21 juni om 10.00
@Sjaakklg (12.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / 21 juni om 10:30
@Jumpers (13.05) Zwart / Zwart / Aero / AP/trekhaak/21 juni om 12:00 via tesla direct.
@HeNRGi (10.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL / 21 juni om 12:30
@bartvanraalte (02.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / 21 juni om 13:00 (wordt bezorgd via Tesla Direct programma)
@SnowLeopard (12.04) Wit / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL / 22 juni om 14:00 uur
@Firehuntah (08.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / 25 juni om 10:30
@futzie (24.04) Zwart / Zwart / Aero / FSD / 21 juni om 15:30 verzet door tesla naar 25 juni om 11:00 (België)
@cambreVer! (25.04) Zwart / Zwart / Aero / AP / 21 juni om 9:30 verzet door Tesla naar 25 juni 12u30 Gent.
@nvdw (02.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / 27 juni om 12:30
@Javiero (23.04) Blauw / Zwart / 19 inch / AP / 27 Juni om 14:30
@DigiDaan (23.05) Rood / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL / 28 juni om 13:00 (wordt bezorgd via Tesla Direct programma)
@Djerro123 (23.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / NL / 28 juni om 12:30 Tilburg
@Fransieee (25.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL 28 juni om 16:00 Groningen
@Gjerinho (30.04) Midnight Silver / Zwart / Aero / AP / NL Aan huis
@XeRiOn (22.05) Wit / Zwart / Aero / AP / NL / 28 juni om 13:30 Tilburg
@Tombv (07.06) Zwart/ Zwart / Aero / AP / NL / 27 juni om 12:00 in Tilburg
@Stinow (03.06) Blauw / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / BE / 28 juni
@IvoS (01.05) Wit/ Zwart / Aero / AP / NL / 28 juni
@Annoyingmouse (08.05) Wit / Zwart / Aero / AP / 29 juni
@Maicol (03.06) Midnight Silver / Zwart / Aero / AP / 29 juni 11:00 Tilburg
@Louter365 (16.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / 29 juni 15:30 in Tilburg
@Bartholomeus (10.05) Blauw / Zwart / 19 inch / AP 30 juni

MET VIN:
@Chris01 (21.04) Zwart / Zwart / Aero / AP
@koener (14.04) Blauw / Zwart / Aero / AP
@Louter365 (16.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Farlake (13.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Martificial (01.05) Wit / Zwart / Aero / AP
@Thuc (10.05) Wit / Zwart / Aero / AP
@Fransieee (25.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL
@DodgyBob (10.05) Wit / Zwart / Aero / FSD / Trekhaak / NL
@Strini (27.05) Midnight Silver / Zwart / Aero / AP / NL

ZONDER VIN:
@Giosan (13.05) Zwart / Zwart / Aero / AP
@KokW (20.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / NL
@Chilly_B (22.05) Zwart / Zwart / Aero / AP
@Jxxst (08.05) Zwart / Wit / Aero / AP / NL
@gelden (12.04) Midnight silver / Wit / Aero / AP
@m3sp (12.04) Midnight silver / Wit / Aero / AP
@Maicol (03-06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Robson (22.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@wiven (28.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / BE
@daed (03.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL
@TomVanZummeren (13.04) Blauw / Wit / 19 inch / FSD
@Hayden (24.04) Wit / Wit / Aero / AP
@YBoon (02.05) Rood / Zwart / 19 inch / AP
@MerCy (05.06) Rood / Zwart / Aero / AP
@L@urens (17.06) Wit / Wit / Aero + Winter Aero / Trekhaak / NL
 
Kreeg net een email van mijn LM met kenteken. Opzoeken in RDW zie ik dat die nog niet op naam is geregistreerd. Pas twee dagen na dat hij op naam komt krijg ik een laadpas (maar ik krijg hem op vrijdag, dus slechtste geval medio de week erop). Dit weekend maar een laadpas aanvragen ergens, just in case:)

Vandaag tevens weer een smsje van Tesla gehad met de vraag om wéér te bevestigen. Ander smsje dan gisteren overigens, moest wel weer met YES antwoorden
 
Leuk om de eerste leveringen van de SR+ zo mee te krijgen.
Wat vragen aan de mensen die er al een geleverd gekregen hebben:

  • Welke matten zitten er wel/ niet in
  • Welke laadkabel (lengte) zit erbij
  • Zitten er telefoonlaadkabels bij?
Ik mag nog wachten tot week 48 maar dit topic geeft al voorpret, blijf posten!
 
Tot nu toe heb ik nog géén VIN en geen bezorg-afspraak. Maar 5 minuten geleden ontving ik een e-mail van Tesla met het onderwerp "Uw Model 3 registratie". Mijn hart begon gelijk sneller te kloppen! Ik denk zal er dan tóch voortgang in zitten?! Maar de inhoud van de mail is vrijwel leeg! What is happening? In mijn account zie ik ook nog steeds geen VIN (ook niet in source code).

Ik ook - leeg. Ik denk dat ze een onhandige mail merge gedaan hebben: alle e-mailadressen van mensen die een M3 in bestelling hebben, gekoppeld aan de tabel met VINs en kentekens. Wat in veel gevallen dus een NULL/leeg veld geeft en een nutteloze e-mail.
 
Vandaag de model 3 SR+ midnight silver op kunnen halen. Nauwelijks hoeven wachten (de koffie niet op kunnen drinken), auto zag er netjes uit, hooguit wat lijmresten, geen lakschade of iets dergelijks.
Werd prima geholpen en kreeg de basiszaken uitgelegd.
Verder zijn er wat minimale panel gaps, maar veeel beter dan dat ik bij de eerste modellen zag (youtube), geen reden tot actie.
Er zaten geen matten bij, wel 2 laadkabels (mennekes en een normale stekker) enkel 2 USB kabeltjes ontbraken, deze kan ik ophalen bij een service centre.
De auto rijdt als een zonnetje, super tof!
Erg blij!!
 
  • Like
Reactions: M.W. and Firehuntah
J
Vandaag de model 3 SR+ midnight silver op kunnen halen. Nauwelijks hoeven wachten (de koffie niet op kunnen drinken), auto zag er netjes uit, hooguit wat lijmresten, geen lakschade of iets dergelijks.
Werd prima geholpen en kreeg de basiszaken uitgelegd.
Verder zijn er wat minimale panel gaps, maar veeel beter dan dat ik bij de eerste modellen zag (youtube), geen reden tot actie.
Er zaten geen matten bij, wel 2 laadkabels (mennekes en een normale stekker) enkel 2 USB kabeltjes ontbraken, deze kan ik ophalen bij een service centre.
De auto rijdt als een zonnetje, super tof!
Erg blij!!
Die lijm testen had ik ook, hebben ze terplekke nog weg gehaald. Lak zag er ook bij mij netjes uit, alleen 2 plekjes op de 'motor'kap duidelijk vogelpoep. Deze gaan ze nog een keer poetsen in de service center. Net nog wat kleine dingen gevonden. Kapje aan de binnenzijde van de vooruit om de camera's heen zit aan 1 kant los en een kabel door voor naar deur zit niet helemaal goed gemonteerd. Van het weekend maar even een mailtje sturen naar service center in de buurt.
 
Leuk om de eerste leveringen van de SR+ zo mee te krijgen.
Wat vragen aan de mensen die er al een geleverd gekregen hebben:

  • Welke matten zitten er wel/ niet in
  • Welke laadkabel (lengte) zit erbij
  • Zitten er telefoonlaadkabels bij?
Ik mag nog wachten tot week 48 maar dit topic geeft al voorpret, blijf posten!

Incl matten, laadkabel van 4 meter en geen telefoonkabels.
 
  • Like
Reactions: M.W.
Happy
 

Attachments

  • IMG-20190621-WA0011.jpeg
    IMG-20190621-WA0011.jpeg
    367.9 KB · Views: 60
  • Like
Reactions: M.W. and Firehuntah