Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Het lijkt erop dat mijn navigatie (van SR+) geen realtime verkeersinfo krijgt. De geplande aankomst tijden lijken niet te kloppen. Weten jullie misschien of er een realtime verkeersinfo optie extra aan te schaffen is?

Hier lijk ik gewoon verkeersinfo te hebben. Ik heb nog niet echt naar verwachte aankomsttijden gekeken, maar ik ben van de week van de snelweg gestuurd op een ongebruikelijke locatie tijdens mijn W-W rit. Er stond inderdaad file verderop.
 
  • Like
Reactions: M.W.
Herkenbaar. Welke config heb je? Ik verwacht zelf eigenlijk geen levering meer in juli.

Rood / Zwart / Aero / AP besteld. Ik blijf hopen, maar wat je zegt, als ik om mij heen kijk zie je op de Tesla website nu ook augustus staan en er zijn voorlopig nog geen boten onderweg.
Zag in de inventory van BE nog 2a3 stuks in mijn config staan, maar weet niet of ze onderling kwa landen nog zullen inspelen op vraag en aanbod.
 
Gisteren had ik een aardige rit helaas wel met veel vertraging.
Verbruik vind ik echt heel netjes maar ik ben mss een rustige berijder.

Verbruik van Juni (Opgehaald op 20 juni):



Verbruik van mijn terugweg vanuit regio Amsterdam naar regio Eindhoven:
 
  • Like
Reactions: Wackmack
er zijn al wat gelukkigen onder ons die er inmiddels al wat km op hebben zitten, ik ben zeer nieuwsgierig: wat is de gemiddelde range die jullie behalen?
Ik laad hem tot 90% op (346 km) en vandaag kwam ik na 102 km woon-werk-woon met nog 216 km resterend thuis. Cabin Overheat Protection staat uit, dus dit is puur van het rijden. Meest Randstad-snelweg in de spits, dat is meestal rond de 100 met 120-130 bij vlagen. Dus alledaags bereik is wmb 250 km, want je wilt niet met een lege accu thuiskomen (in de zomer, in de winter waarschijnlijk dichter bij 200). Als je echt wilt kun je tot 100% laden, langzamer rijden en verder leegrijden en dan moet 350 wel te doen zijn.
 
Last edited:
Dit is het verbruik voor mij na 1 week. Ik heb een beetje een sportieve rijstijl. :p Maar eenmaal op snelheid rij ik wel redelijk constant dus het valt me toch nog mee. Had een hoger verbruik verwacht. Dit is ook zonder de aero wieldoppen trouwens.

RFGVTqo.jpg
 
ik heb afgelopen weekend mijn sr+ op kunnen halen. Uitgevoerd met FSD. Ik heb via de videocodec truuk kunnen achterhalen dat ik een autopilot 2.5 computer er in heb zitten. Zijn er ook sr+ modellen al uitgevoerd met een 3.0?
Gefeliciteerd!

Mijn SR+ is 17 juni besteld bij Leaseplan, dus ik hoop dat deze met de eerste boot meegaat! Iemand een idee of er nog een boot in juli vertrekt? Of dat dit augustus wordt.
Normaal gesproken beginnen ze gelijk in de eerste dagen van het kwartaal met verschepen. Je kunt het in dit spreadsheet zien. Op dit moment wordt er nog geen boot naar Europa verwacht aan pier 80.

Tesla Carriers
 
Ik denk dat ik ook dezelfde sales advisor gesproken heb want hij had het over dezelfde lijst. Daarin staan nog autos die geblokkeerd staan op levering maar niet geleverd mogen of kunnen worden ivm nog lopende lease contracten etc.
Einde deze week wordt de lijst opgeschoond.

In mijn geval is er op dit moment geen enkele SR+ met trekhaak beschikbaar maar mogelijk dat na opschonen van de voorraad lijst dat wel zal zijn, anders wordt het pas in augustus...

Wat mij het meest verbaasde tijdens en na het telefoongesprek is dat het toewijzingsproces van autos aan bestellingen erg random lijkt te gaan. Want was er wel een SR+ met trekhaak beschikbaar geweest op het moment dat ik belde kon hij hem direkt aan mijn account koppelen. Dat gaat dus blijkbaar niet automatisch.

Ook kan ik eind vd week terugbellen om te horen of er dan een auto vrijgekomen is en dan kan deze gekoppeld worden. Dat gaat dus ook niet automatisch !

Het telefoongesprek duurde al met al mischien 10 minuten na ong 50 minuten in de wacht gestaan te hebben. Hoeveel mensen zitten daar eigenlijk in dat toewijzingsproces ?? Krijg erg de indruk dat dit niet heel erg gestructureerd is ingeregeld.
En met de aantallen afleveringen in het einde van Q1 (zie mijn andere post) zou je mogen verwachten dat het voor deze run in Q2 toch wel opgepakt en geregeld zou zijn... niet dus...

Weet jij al wat meer over "de lijst"? ik heb vanmorgen m'n contact bij Tesla Delivery gemaild, maar tot op heden geen reactie.
 
Gefeliciteerd!


Normaal gesproken beginnen ze gelijk in de eerste dagen van het kwartaal met verschepen. Je kunt het in dit spreadsheet zien. Op dit moment wordt er nog geen boot naar Europa verwacht aan pier 80.

Tesla Carriers

Thanks!

Met een beetje geluk zien we over 10 dagen het eerste schip vol geladen worden. Tenminste als we het verloop van het voorgaande kwartaal volgen.

Zou mooi zijn!
 
Weet jij al wat meer over "de lijst"? ik heb vanmorgen m'n contact bij Tesla Delivery gemaild, maar tot op heden geen reactie.

Nee nog niet ik had afgesproken hem morgen (vrijdagochtend) te mailen of desnoods te bellen.
Hopelijk morgen meer info maar ik heb eigenlijk de 'hoop' al een beetje opgegeven en ga er al bijna vanuit dat ik pas eind augustus aan de beurt ben. Mogelijk dat er nog een mooi aanbod komt als ik een LR afneem maar het is afwachten.
 
Hey! Als ik inlog in de Tesla app op mijn iPhone zie ik ineens niet meer dat standaard "Welcome to the Tesla family" schermpje. In plaats daarvan zie ik ineens alleen het Tesla logo... Heb de app al meerdere malen herstart en nog steeds zie ik dit.

Indicatie van voortgang van mijn levering misschien? (wishful thinking) Of zien meer mensen dit en is het gewoon een bug?

View attachment 424217

Niet dat het belangrijk is, maar for the record: de app werkt weer normaal, ik zie weer het "Welcome to the Tesla family" scherm. Betekende inderdaad niets, was gewoon een bug.
 
GELEVERD
@arne-nl (17.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL / 20 juni om 13:00
@adjego (12.04) Blauw / Zwart / Aero / AP / 20 juni om 16:30
@Mr G (12.04) Wit / Zwart/ Aero /AP / 20 juni om 19.30 (planning was 21 juni 10 uur) (bezorgd via Tesla Direct programma)
@Mel85 (21.05) Blauw / Zwart / Aero / AP/ Trekhaak / 21 juni om 10:30
@Sjaakklg (12.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / 21 juni om 10:30
@HeNRGi (10.05) Zwart / Zwart / Aero / AP (HW2.5) / NL / 21 juni om 12:30
@bartvanraalte (02.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / 21 juni om 18:30 (planning was 13:00) (bezorgd via Tesla Direct programma)
@Jumpers (13.05) Zwart / Zwart / Aero / AP/trekhaak/21 juni om 19:00 (planning was 12:00) via tesla direct.
@SnowLeopard (12.04) Wit / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL / 22 juni om 14:00 uur
@ELVY (08.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / 24 juni om 17:00
@Firehuntah (08.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / 25 juni om 10:30
@cambreVer! (25.04) Zwart / Zwart / Aero / AP / 21 juni om 9:30 verzet door Tesla naar 25 juni 12u30 Gent.
@futzie (24.04) Zwart / Zwart / Aero / FSD / 21 juni om 15:30 verzet door tesla naar 25 juni om 14:00 (België)
@DigiDaan (23.05) Rood / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL / 26 juni om 10:00 (via Tesla Direct)
@Louter365 (16.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / HW2.5 / 26 juni tesla direct
@Gjerinho (30.04) Midnight Silver / Zwart / Aero / AP / NL Aan huis 27 juni 12:00 tesla delivery.
@jeffrey.o (18.06) Midnight silver / Zwart / 19 inch / NL / 27 juni 18:00
@Djerro123 (23.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / NL / 28 juni om 12:30 Tilburg
@Martificial (01.05) Wit / Zwart / Aero / AP 28 juni 14:30u Tilburg
@Thuc (10.05) Wit / Zwart / Aero / AP 28 juni 18:30u Tilburg
@Maicol (03.06) Midnight Silver / Zwart / Aero / AP / 29 juni 11:00 Tilburg
@DodgyBob (10.05) Wit / Zwart / Aero / FSD / Trekhaak / NL / 29 juni 18:00 Tilburg
@Danny1410 (12.04) Blauw / Zwart / Aero / AP / NL / 29 juni (thuis bezorgd via Tesla Direct programma)
@Annoyingmouse (08.05) Wit / Zwart / Aero / AP / 29 juni
@Fransieee (25.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL (25 juni)
@nvdw (02.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / BE / 27 juni om 12:30 > 29 juni om 15:30 Gent
@Strini (27.05) Midnight Silver / Zwart / Aero / AP / NL / 28 juni 17:30 Tilburg
@Fransieee (25.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL 28 juni om 16:00 Groningen
@Bartholomeus (10.05) Blauw / Zwart / 19 inch / AP 30 juni
@Stinow (08.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / BE / 2 juli om 17:00 Gent
@Kris73 (06.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / 25 juni
@Farlake (13.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / 24 juni
@IvoS (01.05) Wit/ Zwart / Aero / AP / NL / 28 juni


MET AFSPRAAK:

@Tombv (07.06) Zwart/ Zwart / Aero / AP / NL / 27 juni om 12:00 in Tilburg
@Javiero (23.04) Blauw / Zwart / 19 inch / AP / 27 Juni om 14:30
@XeRiOn (22.05) Wit / Zwart / Aero / AP / NL / 28 juni om 13:30 Tilburg
@Rhaymondo (01.05) Midnight Silver / Zwart / Aero / NL / 17 juli Tilburg

MET VIN:
@koener (14.04) Blauw / Zwart / Aero / AP
@Louter365 (16.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Chris01 (21.04) Zwart / Zwart / Aero / AP
@KokW (20.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / NL
@wiven (28.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / BE

ZONDER VIN:
@gelden (12.04) Midnight silver / Wit / Aero / AP
@m3sp (12.04) Midnight silver / Wit / Aero / AP
@TomVanZummeren (13.04) Blauw / Wit / 19 inch / FSD
@Hayden (24.04) Wit / Wit / Aero / AP
@YBoon (02.05) Rood / Zwart / 19 inch / AP
@Jxxst (08.05) Zwart / Wit / Aero / AP / NL
@Giosan (13.05) Zwart / Zwart / Aero / AP
@Chilly_B (22.05) Zwart / Zwart / Aero / AP
@Robson (22.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Maicol (03-06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@daed (03.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL
@Bboccel (03.06) Black / Zwart / 19 inch / AP
@MerCy (05.06) Rood / Zwart / Aero / AP
@L@urens (17.06) Wit / Wit / Aero + Winter Aero / Trekhaak / NL
@EpicR (17.06) Rood / Zwart / 19 inch / Trekhaak/ AP / NL
@Wackmack (26.06) Black / Zwart / Aero/ NL
@thrust15 (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL