Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Hierbij mezelf even voorstellen.
Ik heb een Model 3 LR AWD zwart besteld met 19inch velgen en zonder AP. Reservering 26-4-2016 en besteld 7-12-2018.
Eerste Tesla, dus ben benieuwd of het gaat bevallen aangezien ik uit een hoge auto kom en me dit goed is bevallen.
Volg sinds kort dit forum en vind het erg informatief.
Vanochtend gebeld door een medewerker van Tesla met een netnummer uit Tilburg maar ik doe daarvan verslag in een ander draadje.
 
Goedendag allen,

Mijn naam is Mel, lees hier al tijd mee om de laatste ontwikkelingen met meer diepgang mee te krijgen.
Ik rijd momenteel Phaeton wat een fantastische auto is en wil op termijn een S aanschaffen, maar dit is nu nog niet aan de orde.
Tesla is een frisse wind tegen de gevestigde orde en dat support ik.
Welkom Mel,
Er zit/zat hier op het forum nog iemand die van een Phaeton naar een Model S is overgestapt, hij had er geen spijt van!
 
Goedemorgen,

Mijn naam is Joosten, ik ben al een tijdje lid, maar had mij nog niet eerder voorgesteld. Mijn doel was eerst om de ontwikkelingen rond de Model 3 te volgen, maar ik kwam erachter dat er een schat aan informatie rondom thuisladen, SuC's en zelfs aandelen TSLA beschikbaar is op dit forum.

Ik ben aangenaam verrast.

Reserveringshouder model 3 sinds oktober 2018, ook toen pas gaan verdiepen. Mijn idee is om de MR Rwd te gaan bestellen zodra deze beschikbaar komt.
 
Ik was iets te voorbarig en had mij nog niet voorgesteld (noch kennis genomen van de regels), excuses!

Mijn naam is Simon, student met een voorliefde voor elektrische auto's (met als top een Tesla).
Ik heb veel op dit forum gelezen over onderhoud en het repareren van mankementen bij Tesla's en ben daardoor ook groot fan van lui die afgeschreven tesla's herbouwen / herstellen.
Zelf ben ik ijverig op zoek naar een vervanger voor mijn huidige auto VW Jetta Hybrid uit 2013, doordat ik liever eenmalig een investering maak en vervolgens afschrijving betaal dan een gelijk bedrag kwijt te zijn aan benzine.
Voor mijn studie moet ik namelijk elke week retour naar Den helder vanuit Limburg waardoor de nodige km er wel doorheen gaan.
Helaas vallen op het moment de aangeboden Tesla's nog buiten budget gezien veel toch zakelijk gereden worden, waardoor er nog een smak BTW op komt als particulier.

Ik blijf desondanks doorzoeken en hopelijk kan ik snel toch de overstap naar vol elektrisch maken.

Maar voor nu nog lekker de fora lezen en genieten van verhalen/projecten en vooral foto's!
 
Zal mij ook even voorstellen. Mijn naam is Stanley. Ik rijd momenteel een Mitsubishi phev.
Had een reservering geplaatst in sept 2018 voor een M3. Heb op 21 december een M3 LR AWD non performance besteld. In tegenstelling tot de meesten op de site heb ik bij Tesla aangegeven dat ik de M3 pas 1 juni wil hebben. Hoop daar mee te voorkomen dat ik minder tot geen last heb van de problemen die zich mogelijk gaan voor doen bij de eerste leveringen in EU/NL. Voor iedereen hoop ik dat het natuurlijk niet gaat gebeuren en dat ik voor niks de M3 later geleverd krijg. Zit gelukkig niet op een schopstoel, de Mitsubishi phev bevalt nog prima en hou ik naast de M3 nog aan voor het trekken van de paardentrailer anders krijg ik ruzie met de baas thuis.
 
Aangenaam iedereen.

Ik ben Philippe. Woon in België. Regio Gent.

Na een bezichtiging in de garage.
Op 28/12/2018 een reservering geplaatst voor een model 3.
De zelfde avond was deze al configureerbaar .

Vandaag op 17/01/2019. Bestelt.
Het is een model 3 performance geworden .
Pearl white
Zwart premium interieur
Performance pakket .

Ik en mijn broer hopen dat het rap mag gaan nu .

Mvg Philippe.
 
57EA7742-CDE6-4717-B98D-FE570D47C14D.jpeg
Hallo aardlingen !

Hier Nicolas. Woonachtig in regio groot-Pittem, TMC-district Meulebeke-centrum.

Proficiat met de aankoop.
Gaan jullie met jullie M3 Performance ook de PK’s gaan testen op het drifting-event op de rotonde aan Poco Loco op 1 april ?...
Allen daarheen !

Privacy settings
 
Last edited by a moderator:
  • Funny
Reactions: job-lek
Hallo iedereen!

Mijn naam is Marc, woonachtig regio Gent, en ik ben al een héél tijdje (2014?) lid op deze website.

Ik heb op 24 mei 2016 mijn Model 3 reservatie geplaatst en op 16 december 2018 mijn configuratie doorgegeven.
Ik verwacht sindsdien nog steeds mijn eerste telefoontje van Tesla om de komst van mijn Model 3 Performance Deep Blue Metallic aan te kondigen.

Tot later!
 
Hallo iedereen!

Mijn naam is Marc, woonachtig regio Gent, en ik ben al een héél tijdje (2014?) lid op deze website.

Ik heb op 24 mei 2016 mijn Model 3 reservatie geplaatst en op 16 december 2018 mijn configuratie doorgegeven.
Ik verwacht sindsdien nog steeds mijn eerste telefoontje van Tesla om de komst van mijn Model 3 Performance Deep Blue Metallic aan te kondigen.

Tot later!
Goed zo Marc! Dat is de echte spirrit!
 
Hallo medeforum genoten!

Even mijzelf voorstellen, ik heet Damien, woonachtig te Brugge, 26 jaar.
Aangezien ik op zoek was naar een fiscaal interessante wagen die toch leuk is qua prestaties is mijn oog gevallen op een Tesla Model S.
Na een testrit met een 100D bij Tesla in Gent met een deskundige uitleg was ik wel overtuigd van wat ik zocht ondanks een fervente Audi fanaat te zijn.

Na een 2-tal maand op zoek te gaan en vergelijken heb een 2017 Model S 90D gevonden met een 24000 km’s met alle opties die ik wou behalve de smart air ride maar mij heeft het nog niet gestoord.
Het betreft een midnight silver met 21 inch velgen in carrosseriekleur + 19 inch wintervelgen.

Waarom ik perse dit type wou van dit bouwjaar is omwille van de onbeperkte free supercharge aangezien er op 4 km van mijn deur een Supercharger aanwezig is. (Van waar ik dit postje typ haha :)). De 90D vooral om de toch wat grotere batterij capaciteit aangezien ik een 250 km per dag gemiddeld rij en graag een reserve in acht hou.
De 2dehandsprijzen tussen een 75D en 90D waren voor mij ook verwaarloosbaar.

Ik hoop hier nog wat bij te leren want het is allemaal nieuw voor mij.

Fijn weekend gewenst allemaal!
 
Ha, ik was me hier nog niet even voorgesteld zie ik, dat ga ik dus nu doen :).

Ik heet Caroline, ben Frans en woon te Eindhoven. Ik ben eigenlijk nooit een auto-liefhebber geweest en afgelopen 8 jaren voornamelijk met het OV gereis. Echter ik ben wel een technologie-liefhebber en ik ga bewust om met mijn aankopen en gedrag wat betref ons milieu.

Kort geleden ben ik van baan veranderd en ik mag een auto gaan leasen. Zo blij daarover was ik er niet eens in eerste instantie: ik had me prima gereed met de auto van mijn man, een Fiat Punto, en het OV tot nu toe, ik vond een extra auto overbodig, maar opzicht wel een fijne idee, aangezien we nu een kindje hebben en wat meer ruimte kunnen gebruiken. We gaan regelmatig naar Frankrijk dus elektrische rijden leek in eerste instantie niet een mogelijkheid. Tesla vond ik al een hele gave auto maar ik was van overtuigd dat dit niet in mijn budget zou passen. Tot dat Tesla de model 3 voor Europa eind vorig jaar aankondigt en dat ik enkele weken geleden kon zien dat, met een flink eigen bedrag, wel een haalbaar optie was, zeker met de lage bijteling.

Vanaf dan ben ik me enorm gaan informeren of ik daarmee een goede keus zou maken en mijn enthousiasme groeide met de dag. Ik heb veel op deze forum zitten lezen en talloze review gelezen en bekeken op YouTube. Na een test-rit in een model S was ik helemaal verkocht. Ik heb nog even getwijfeld om te wachten voor een mid-range, met of zonder EAP te kiezen (het is kwa budget echt een stretch, maar net zo duur eigenlijk dan een andere groot en comfortabel familie auto), maar ik ben eruit, het wordt de Long Range, zwart met Aero wheel... en toch EAP! Ik heb ook meteen een thuis laadpunt van New Motion mee besteld, wel zo handig.

Mijn auto wordt als het goed is volgende week besteld door ProLease en ik kan nu al niet wachten, maar ik reken erop dat ik begin april in mijn Tesla zal mogen rijden. Super veel zin in :-D!
 
ik had me prima gered met de auto van mijn man, een Fiat Punto, (knip heel veel)maar ik reken erop dat ik begin april in mijn Tesla zal mogen rijden. Super veel zin in :-D!
Ik heb exact dezelfde auto hiervoor gereden. Van Punto naar Tesla (in mijn geval Model S) is een geweldige vooruitgang. Beter dan van een andere hoger-segment naar Tesla denk ik. Ik was dan ook boos dat ik van Tesla bij een beurt “maar een BMW-2 serie” te leen kreeg ;-)
 
Ha, ik was me hier nog niet even voorgesteld zie ik, dat ga ik dus nu doen :).

Ik heet Caroline, ben Frans en woon te Eindhoven. Ik ben eigenlijk nooit een auto-liefhebber geweest en afgelopen 8 jaren voornamelijk met het OV gereis. Echter ik ben wel een technologie-liefhebber en ik ga bewust om met mijn aankopen en gedrag wat betref ons milieu.

Kort geleden ben ik van baan veranderd en ik mag een auto gaan leasen. Zo blij daarover was ik er niet eens in eerste instantie: ik had me prima gereed met de auto van mijn man, een Fiat Punto, en het OV tot nu toe, ik vond een extra auto overbodig, maar opzicht wel een fijne idee, aangezien we nu een kindje hebben en wat meer ruimte kunnen gebruiken. We gaan regelmatig naar Frankrijk dus elektrische rijden leek in eerste instantie niet een mogelijkheid. Tesla vond ik al een hele gave auto maar ik was van overtuigd dat dit niet in mijn budget zou passen. Tot dat Tesla de model 3 voor Europa eind vorig jaar aankondigt en dat ik enkele weken geleden kon zien dat, met een flink eigen bedrag, wel een haalbaar optie was, zeker met de lage bijteling.

Vanaf dan ben ik me enorm gaan informeren of ik daarmee een goede keus zou maken en mijn enthousiasme groeide met de dag. Ik heb veel op deze forum zitten lezen en talloze review gelezen en bekeken op YouTube. Na een test-rit in een model S was ik helemaal verkocht. Ik heb nog even getwijfeld om te wachten voor een mid-range, met of zonder EAP te kiezen (het is kwa budget echt een stretch, maar net zo duur eigenlijk dan een andere groot en comfortabel familie auto), maar ik ben eruit, het wordt de Long Range, zwart met Aero wheel... en toch EAP! Ik heb ook meteen een thuis laadpunt van New Motion mee besteld, wel zo handig.

Mijn auto wordt als het goed is volgende week besteld door ProLease en ik kan nu al niet wachten, maar ik reken erop dat ik begin april in mijn Tesla zal mogen rijden. Super veel zin in :-D!

Hee wat leuk; wij gaan onze S omruilen voor een 3; die wordt eind februari/begin maart geleverd. Ik verheug me op de nieuwe onderscheidende auto (al zal dat maar voor heel even zijn).
En ik verheug me op de trips die we er mee zullen gaan maken met ons gezinnetje. Sinds de aanschaf van onze model S in november 2013 hebben we niet meer gevlogen. Gezien de klimatologische omstandigheden heb ik me er op gezet niet meer te vliegen totdat het elektrisch/CO2neutraal mogelijk is.
We zijn mede door elektrisch rijden bezig met verduurzaming van ons leven (minimaal vlees eten, huis verduurzamen, zo veel mogelijk repareren & recyclen etc.). Kortom alles om onze kinderen ook een toekomst op deze aardbol te geven... :)