Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.0 - Belgium / Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Dan is het in Fremont nog 9 uur vroeger. Voordeel van wachten op de levering van de Tesla is dat je hier dan niet op hoeft te wachten. Al ben ik wel heel nieuwsgierig naar de nieuwe firmware. Sterkte met wachten in ieder geval en ik zie de lijst met features en YouTube filmpjes graag verschijnen. Fijne jaarwisseling allemaal!
 
Ik las ergens dat het voor dinsdag zou zijn... geruchten geruchten...

Als ik Tesla was zou ik never-ever-ooit zoiets tussen kerst en oud en nieuw uitrollen. Als er toch iets misgaat, en die kans is groot, moet je toch snel een hotfix gaan maken en uitrollen. Dat wil je niet doen als veel mensen met verlof zijn of een kater hebben van al dat feesten, en dus maar een klein team beschikbaar is.

Ik zet mijn hoop dus pas op de dagen na/vanaf aankomend weekend.
 
Net weer terug van wintersport. Tripplanner werkte prima, behalve als je net geladen hebt én de volgende SuC met minder dan 20% haalt, dan wil hij maar terug... jammer dat je dan weer opnieuw handmatig de volgende moet selecteren.
Ook jammer dat je geen opties hebt. Vanaf Beane wisselende voorkeur van de auto voor Auxerre en Nancy, op basis van drukte én ... weer die 20%. Hoop op 7.1. En natuurlijk een kaart-update...
 
Net weer terug van wintersport. Tripplanner werkte prima, behalve als je net geladen hebt én de volgende SuC met minder dan 20% haalt, dan wil hij maar terug... jammer dat je dan weer opnieuw handmatig de volgende moet selecteren.
Ook jammer dat je geen opties hebt. Vanaf Beane wisselende voorkeur van de auto voor Auxerre en Nancy, op basis van drukte én ... weer die 20%. Hoop op 7.1. En natuurlijk een kaart-update...
Dat valt mij dus ook op, de tripplanner is een beetje te voorzichtig, hij geeft te snel aan dat je de volgende SuC niet gaat halen terwijl ik zelf weet dat het wel gaat lukken. Betekent handmatig de volgende SuC als bestemming invoeren 'remove all charging stops' kiezen en daarmee dus terug bij de oude functionaliteit van voor de tripplanner. Jammer, op deze manier heb je er niet veel aan vind ik.
En als je de aanwijzingen wel opvolgt leidt dat tot veel meer stops (en km's) dan nodig.