Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Hmm, het lijkt me niet aannemelijk dat interne Tesla testers TeslaFi hebben draaien.

Of het zou de bedoeling moeten zijn om dit te lekken en hype te creëren natuurlijk 🤔
Interne pre-release testers: vast niet

Tesla werknemers: goed mogelijk, in zowel TeslaFi als Teslascope duiken vaker employee cars op die net even iets eerder dan de rest de releases krijgen aangeboden.
 
Volgens Cook is de afstand waarop de B-stijl camera’s kijken meer dan verdubbeld, van 80 meter tot bijna 190 meter.

Waarschijnlijk mogelijk gemaakt door de overstap naar ‘Photon Counting’ en verbeteringen aan het neurale netwerk en de labeling.



Interessant dat ogenschijnlijke beperkingen in de hardware softwarematig worden omzeild.

Munitie voor het standpunt dat FSD voornamelijk een softwareprobleem is en geen hardwareprobleem.
 
Volgens Cook is de afstand waarop de B-stijl camera’s kijken meer dan verdubbeld, van 80 meter tot bijna 190 meter.

Dat is lastig hoor want wat FSD wel of niet laat zien zegt niets of de AP computer iets wel of niet ziet.

Is is niet zoveel materiaal waar je de daadwerlijke video ziet van de B-stijl cameras. Ik neem altijd deze als referentie:


Scroll maar naar 13:30 en je ziet een kruispunt met veel verkeer. Dit is een video van 4 jaar geleden! Zeker weten dat de object detectie heel erg verbeterd is is en AP wel verder kan waarnemen dan 180m. Probleem is alleen hoe

Ik vermoed gewoon dat de FSD visualisatie dat gewoon niet laat zien.