Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

FSD kopen

This site may earn commission on affiliate links.
[vrijmibo modus aan]
Tesla en beloftes = een gemiddelde Apeldoornse occasie butser en afspraken. :cool:
(nee ik heb geen hoge pet op van de verkooptak van Tesla)
[vrijmibo modus uit]

Inderdaad voor EAP heb ik toentertijd iets van 5 rooitjes moeten aftikken, Als ze dit dan aanbieden voor €2400, dan klopt de stelling dat het in de toekomst duurder wordt.
Wat ik al eerder zei, maak een mooie MCU HW upgrade aanbieding, wellicht dat ik zwicht. Maar het lijkt dat ze van salami houden, elke keer een plakje aanbieden. Het jammere aan deze aanbieding is, is dat de communicatie redelijk eenrichtingsverkeer is. Ik kan niet heel makkelijk even met Tesla bellen om te kijken naar andere mogelijkheden. Het aanbod van SeC’s is nog steeds van het niveau dat ik er in mijn geval nog best voor moet omrijden. Maar goed. Voor 1 juli beslissen ga ik zeker niet doen. Wacht gewoon af tot ze een betere deal hebben.
 
  • Disagree
Reactions: pati07
Vandaag is bij mij de Basic AP geactiveerd middels de korting en ik moet zeggen dat ik de AP niet heb gemist de eerste 13 maanden. Nu voor een flinke reductie alsnog de komende looptijd er gewoon gebruik van maken. Weet niet meer exact wat ze er in Feb 2019 voor vroegen maar volgensmij rond de €3200 excl. btw tegen €2100,- incl. btw nu. Activatie was 30 sec werk en factuur viel 2 min later in de mailbox.

Heb me een tijd een verliezer gevonden omdat ineens iedereen Basic AP gratis kreeg. Maar uiteindelijk voel ik me er toch beter om. M3P tegen lage waarde fiscaal, AP achteraf tegen korting en nog steeds bijtelling over lagere fiscale waarde dan dat ik AP "gratis" zou hebben gehad.
 
Waar komt die 48 uur vandaan? Wet Kopen op Afstand zegt 2 weken (als die hier van toepassing is).
Wet Kopen op afstand is bedoeld om consumenten te beschermen. Bedrijven vallen niet onder de werkingssfeer daarvan (zie "dossier" telefonische colportage door energiebedrijven bij ZZP'ers). Hoewel zelfstandigen/eenmanszaken geen aparte juridische entiteiten zijn, worden deze geacht voldoende na te denken voordat een koop gedaan wordt en is daar geen bedenktijd achteraf voor ingericht. Waar de 48 uur bedenktijd in dit geval vandaan komt? Weet ik niet, maar ik vermoed dat dat in de algemene voorwaarden van Tesla is opgenomen.
 
Na maanden twijfelen toch maar FSD gekocht voor 6400 euro. Nog nooit zoveel uitgegeven voor zoiets ‘weinig’. Haha! Heb nu nog 48 uur om mij te bedenken en de aankoop terug te draaien (maar weet bijna zeker dat ik dat toch niet ga doen).
Veel plezier! Voor mijn nieuwsgierigheid en los van de precieze rechten: geeft Tesla zelf ergens in de orderbevestiging die 48 uur bedenktijd al aan? Of nog mooier: een procedure om hier gebruik van te maken?
 
Ben ook benieuwd naar bedenktijdprocedure - althans zou het wel willen uitproberen...
Ik heb vandaag op de M3P toch maar basic AP laten activeren. Helaas moet e.e.a. nog langs de leasetoko en hoop ik dat dit voor 1 juli allemaal is geregeld aangezien het zelf toevoegen via de app er voor mij als 2de account niet in zit. Uiteindelijk heb ik heel AP niet gemist maar de prijs is nu scherp genoeg om toch maar over stag te gaan voor de resterende 150.000km.

Vandaag is bij mij de Basic AP geactiveerd middels de korting en ik moet zeggen dat ik de AP niet heb gemist de eerste 13 maanden. Nu voor een flinke reductie alsnog de komende looptijd er gewoon gebruik van maken. Weet niet meer exact wat ze er in Feb 2019 voor vroegen maar volgensmij rond de €3200 excl. btw tegen €2100,- incl. btw nu. Activatie was 30 sec werk en factuur viel 2 min later in de mailbox.

Heb me een tijd een verliezer gevonden omdat ineens iedereen Basic AP gratis kreeg. Maar uiteindelijk voel ik me er toch beter om. M3P tegen lage waarde fiscaal, AP achteraf tegen korting en nog steeds bijtelling over lagere fiscale waarde dan dat ik AP "gratis" zou hebben gehad.

Ik ben beetje zelfde categorie, heb lang zonder AP gereden en nu al een tijd met (ook een speciale nog iets mooiere korting gekregen). Het grote nadeel blijft dat je nu geen normale
Zojuist in de app geprobeerd de FSD upgrade te kopen, met SEPA incassomachtiging, maar het systeem ligt gewoon plat. App blijft hangen op "betalingsverwerking".
2x geprobeerd.

Nu krijg ik vast 2 afboekingen, en géén FSD :rolleyes:
 
Kon het ook niet laten om aan te schaffen klaar voor de toekomst
 

Attachments

  • Screenshot_20200627-171429_Tesla.jpg
    Screenshot_20200627-171429_Tesla.jpg
    49.3 KB · Views: 47
Gisteren meteen NoA goed kunnen testen. Moest in totaal 450 km rijden. Wat mij opvalt is dat het kiezen van de juiste afritten bijzonder goed werkt. Het zelf inhalen van trager verkeer werkt goed alleen hij mag sneller daarna weer terug naar de rechter weghelft gaan.

Welke setting voor wisselen rijstrook heeft jullie voorkeur? Uit, Licht, Gemiddeld of Mad Max?
 
  • Like
Reactions: Klaas
Nu ben ik toch ook maar overstag gegaan voor 2400 EUR :rolleyes:
Nog nooit zo gemakkelijk uitgegeven. Ik had verwacht dat je je wachtwoord als extra check nog wel moest ingeven maar zelfs dat is niet nodig.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: PieterH