Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

FSD kopen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind de nieuwe visualisatie ronduit lelijk. Ik verwacht dat dit bij de beta hoort en gaandeweg een mooier uiterlijk krijgt.

Ik heb het liever RAW zoals in de videos te zien. Minder vertraging, meer detail. Nog beter zou de camera beelden als texture mapping te gebruiken. Nou lijkt Elon daar op te hebben gehint dat FSD owners een 360 view krijgen voor bij het parkeren en dat is het meeste werk.
 
  • Like
Reactions: OttoR
Zolang je moet blijven opletten op de weg zijn sowieso de raw visualisaties zelfs als een optie voor nieuwsgierige rijders af te raden, dat leidt enorm af. Ik merk al met de stoplicht, omdat ik ook probeer te kijken "wat ziet de auto en klopt het wel?" dat ik soms te lang staar naar de scherm ipv de weg. Levensgevaarlijk.

Wat ik me wel afvraag met de aangekondigde verhoogde prijs op FSD en waarschijnlijk degene die nog gaan komen in hoeverre dat de tweedehandsprijs gaat beïnvloeden (erg relevant op mijn kans om mijn auto tegen een redelijk prijs te kunnen overnemen ).
 
Ik vind de nieuwe visualisatie ronduit lelijk. Ik verwacht dat dit bij de beta hoort en gaandeweg een mooier uiterlijk krijgt.
De ruwe, lelijke visualisatie kan ook met opzet zo gedaan zijn om de bestuurder er voortdurend aan te herinneren hoe erg bèta deze versie nog is. Slimme zet, aangezien Tesla zelf aangeeft dat "it may do the wrong thing at the worst time" :rolleyes:
 
  • Like
Reactions: JanG007
Deze (detail + lelijke, maar interessante) visualisatie is uiteraard de early-access-beta, om zoveel mogelijk info/data te verzamelen op de punten waar het mis gaat.
De grote publieke uitrol krijg je de versie zoals deze 2 jaar geleden al te zien was op het rondje Deer Creek /Page Mill in Palo Alto.
Beetje meer 3d/bird's eye view en het renderen van stoepranden/zijstraten etc.... Maar niet al die kleurmeuk en stippels en strepen, dat is interne debugging viewmode
 
FSD price (new or upgrade) will go up by ~$2k on Monday

Elon op twitter https://twitter.com/elonmusk/status/1319164198241341440

eerst in US, dat dan wel weer..., dus er is nog even bedenktijd ...

Toch 4 dagen uitgesteld om mensen in de US gelegenheid te geven papierwerk en centjes te regelen.
Plus wat info over hoe daar elders mee zal worden omgegaan en abonnement wordt ook mogelijk:

Screenshot_20201023-002256_Twitter.jpg
 
  • Informative
Reactions: nico180
Vooralsnog hoor ik iedereen zeggen dat het alleen in de US beschikbaar is gesteld, maar wie weet zijn er enkelingen buiten de US.
Ook lijkt het wel of echt iedereen netjes toestemming krijgt van Tesla om het op YT te zetten OF dat er niet echt een NDA is
 
Weet iemand of er naast in de US ook bv in Europa getest wordt. Zou wel interessant zijn om te weten hoe er met ons type verkeer wordt omgegaan vanaf de GA release voor NL/BE.

Er zijn in Europa ook VIN's die in het EAP zitten. Echter, dat is een closed test groep met een NDA.

ik verwacht in de toekomst toch wel een realtime visualisatie met een 180 panoramaview.

Ik neem aan dat je hier 360 bedoeld? De visualisaties zijn al 360 (rondom) maar jij bedoeld birdseye view vermoed ik. Iets dergelijks is al aangekondigd: Tesla Upcoming Features - Tesla Software Updates