Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen Firmware 6.0 maar 5.9

This site may earn commission on affiliate links.
Yes, versie 5.9 staat er bij mij nu ook op.

Ben erg blij dat m'n smart EVSE eindelijk goed werkt met de S. Hij laadt hierdoor vrijwel altijd op 24-25A.
Rdio is wel aardig, lijkt nog het meeste op Pandora Radio, met die thumbs up en down. Toen het nog werkte in NL heb ik hier veel naar geluisterd.

Heeft het zin om een betaalde Rdio account te gebruiken om een interface te krijgen waarbij je wel een heel album kunt luisteren, playlists kan afspelen etc?
 
Ben erg blij dat m'n smart EVSE eindelijk goed werkt met de S. Hij laadt hierdoor vrijwel altijd op 24-25A.

Hier gisteren ook getest met je SmartEVSE. Niet meer nadenken als je oven of waterkokeraanzet en steeds > 20A (x3) laden. Werkt perfect :)

Ik vind net als anderen hier de liniaire snelheidmeter een achteruitgang..
hij gaat nu ook tot 240, beetje zinloos als de wagen op 200 begrenst is. Of ?? Iemand al getest met 5.9 of we sneller kunnen ?
 
Is mijn Engels niet goed genoeg of had hier moeten staan:

This setting will reduce ground clearance at HIGHER speeds ?


Schermafbeelding 2014-04-12 om 4.47.46 PM.png
 
Merkte vandaag voor het eerst de hill assist, maar je moet zo'n beetje onder een hoek van 45 graden staan voordat ie werkt. ;-)

Had de functie liever anders gezien: 5 seconden de voet op de rem en de auto blijft staan (auto hold), doe je dat niet dan laat ie de remmen los.