Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen Firmware 6.0 maar 5.9

This site may earn commission on affiliate links.
Dat ligt eraan wat je controleren noemt. Ik kan met voicecontrol het zoekvenster laten verschijnen, maar dat is het dan ook...

Daarna krijg ik een voorstel en als ik dat kies, gaat hij random iets spelen. In ieder geval niet wat ik verwachte. Op de Ipad werkt de app in mijn opinie echt veel mooier. Daar zie ik album covers en kan ik gewoon nummers kiezen uit een album.
 
Ik draai ook nog steeds op 5.8.8 en begin het wachten beu te worden. Zelfs al enkele keren naar de auto gelopen in de hoop dat er een update klaar zou staan...
Ik ben morgen in de buurt van Tilburg. Misschien ga ik wel even langs bij Tesla om de update te vragen.
 
Ik draai ook nog steeds op 5.8.8 en begin het wachten beu te worden. Zelfs al enkele keren naar de auto gelopen in de hoop dat er een update klaar zou staan...
Ik ben morgen in de buurt van Tilburg. Misschien ga ik wel even langs bij Tesla om de update te vragen.

Ik heb het idee dat het OTA uitrollen weer opnieuw is opgestart nadat het een tijdje heeft stilgelegen, ik gok dat je uiterlijk morgenochtend die update aangeboden krijgt.
 
Hier ook 5.9 sinds gisteren. Ik vind de liedjesfunctie supercool. Allemaal ouwe meuk gedraaid. Op 11. Aanrader: la Grange ZZ Top. Klinkt heerlijk in de S

wel goed articuleren als je een Voice command geeft ;-)

ik heb het daarnet ook eens getest, het ging redelijk goed tot ik vroeg:
play "ik hou niet van madammen met een bondjas van Urbanus":tongue:
het resultaat was wel grappig!

ook de hill assist werkt wel.
 
Ik word zoetjes aan knettergek, ben ik nou de enige die die kl*te update nog niet heeft?
Ik ben het wachten nu echt wel een beetje zat. Ik wil ook ouwe meuk draaien, de suspension op levensgevaarlijk-laag zetten en hellingen trotseren.
Tesla, kom op met die update!
 
Ik word zoetjes aan knettergek, ben ik nou de enige die die kl*te update nog niet heeft?
Ik ben het wachten nu echt wel een beetje zat. Ik wil ook ouwe meuk draaien, de suspension op levensgevaarlijk-laag zetten en hellingen trotseren.
Tesla, kom op met die update!
Heb 5.9 er nu al anderhalve week opstaan en kreeg vandaag de melding van een update. Die is net geïnstalleerd en heb nu 5.9 (1.51.94). Heb nog niet ontdekt wat deze doet. Zullen wat enkel wat verbeteringen zijn in de nieuwe features. De hill hold werkte bijvoorbeeld niet altijd..
 
Ook nog steeds aan het wachten op 5.9 (maar ja het is Tesla en we hebben geleerd om te wachten ;-). Was vanmiddag bij het service centrum in Den Haag om een afspraak te maken voor de eerste beurt (20k) kunnen ze gelijk naar de brom kijken en het onderstel monteren. Vroeg of ze nog even 5.9 konden installeren. Gaven aan dat dat soms lang kan duren (2 uur). Omdat ik op doorreis was maar laten schieten maar baalde wel een beetje.
 
Ik word zoetjes aan knettergek, ben ik nou de enige die die kl*te update nog niet heeft?
Ik ben het wachten nu echt wel een beetje zat. Ik wil ook ouwe meuk draaien, de suspension op levensgevaarlijk-laag zetten en hellingen trotseren.
Tesla, kom op met die update!
Heb toch maar even gebeld met Tesla vandaag, ik hield het niet meer. Werd even later teruggebeld door een vriendelijke dame die me rustig heeft uitgelegd dat niet iedereen de update tegelijkertijd kan krijgen. De rol-out van versie 5.9 neemt daarom de hele week in beslag. Eind deze week zou iedereen wel zo'n beetje op 5.9 moeten zitten. Sommigen krijgen de update dus eerder :smile:, en sommigen krijgen m later:crying:, helaas...