Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het dino draadje

This site may earn commission on affiliate links.
3 x check & classic forever.
April 2008 was ik bij Lotus om een paar velgen na te maken en toen met Roadster over Lotus circuit te Hethel meegereden met ingenieur van Tesla. Die sliepen in hetzelfde b&b dus contact snel gemaakt. Die gasten waren helemaal vaknerts, mooi om te zien. Toen ging alles ook kapot maar dat is de testfase :) dus de bedoeling !
 
Volgens mij komt er nog een voorwaarde bij: een echte dino heeft zich niet laten verleiden door een upgrade naar al dat nieuwerwetse gedoe :)
Check! :)

Haha check.
Direct vanuit levering Model S doorgereden naar Launch party. Those were the days

En ca 5-6 drive units verder. Toch nog steeds groot fan.
En als er nu ineens een comeback van de dino's onder de dino's valt te vieren begin ik dit Dino draadje écht te waarderen. Welkom terug Ronald! Voortaan niet meer je vrouw er op uit sturen om nieuwe Tesla's te bestellen he!
 
Een poging:
Is het jullie ook opgevallen dat Tesla in zijn mail van de vernieuwde modelS ook spreekt over"de classic". Waarmee de versie met AP wordt bedoeld. Wat zijn wij dan?
 
Driewerf check. Ach, dit draadje is ontstaan als een grap zoals jullie weten. Ik ben zelf niet zo van "wij waren de eersten en dus beter". Alhoewel ik niet kan ontkennen dat het rijden in een MS in 2013 exclusiever was dan in 2016. Maar of je daar een beter mens van wordt?

Ik had mijn MS Sig Red in Tilburg geparkeerd bij de MX vlootschouw. Komen er twee stellen op me af na de happening: 'die kleur he, we hebben de hele fabriek rondgekeken maar deze kleur hebben we niet gezien'. Klopt. Toch weer heel even exclusief.
 
Haha,
Als je stopt met zoeken dan vind je het,
Ik was er bij!
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    294 KB · Views: 40
Levering december 2013.
Long time lurker sinds 2012 check ;).
Pas sinds 2014 maar eens aangemeld, maar daarvoor al aardig door het forum geplozen...
Ondertussen ook een X in bestelling en een 3 in reservering...
Net een P90D loaner meegekregen voor wat garantiedingetjes en eerste keer AP gereden :rolleyes:. Man, voor de lange ritten echt ideaal lijkt mij zo.