Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Hi @Firehuntah ,
I looked through the forum, but did not find the link for these tailights.
I find them lovely, would you kindly share the link for the same?

I got mine directly from the manufacturer REDesign Vehicle in China since I helped out with the design for the animations. But they're available everywhere really. Just here in Europe a little bit difficult to get these days. Torque Alliance has them though:

But you can get them cheaper from AliExpress, just need to wait a bit longer to get them. Just don't forget that there will be import costs when ordering from China, usually adds about 25% to the price.

There are 2 different versions of them with 2 different animation styles. So if you want the same as mine make sure to ask if they actually have the newer version of the animation or the old version. Newer one looks much better with start-up animation.
 
  • Like
Reactions: Dannietjoh and AGNL
Wou dit laatst ook nog posten hier maar geen tijd meer gehad. Nu wel weer eventjes. 😁

Heb achteraan nu de laatste 2 armen van Mountain Pass Performance zitten. En ook hun stabilisator voor en achter. De Model 3 SR+ heeft er standaard geen achter dus bij Tesla de stangetjes en bevestigingsmateriaal moeten bestellen, verder niets nodig. Auto voelt weer veel beter aan en vooral dankzij die stabilisator achter heeft de auto nu ineens geen onderstuur meer, wat voor mij gewoon perfect is nu. Rijdt echt als op rails, vooral toen ik de 275 brede zomerbanden nog eronder had. Nu met de winterbanden weer even paar maandjes wat rustiger aan uiteraard. 😉 Maar toch ook nog steeds een sterke verbetering ten opzichte van vorig jaar met de winterset. Echt heel tevreden mee. Heb nu ook alles wat Mountain Pass Performance te bieden heeft voor het onderstel, qua draagarmen en vering dan. Dus meer kan ik er ook niet meer uit halen eigenlijk. 😁

jNLobm1.jpg


jgMicSg.jpg


sKckrzh.jpg


plTCru7.jpg


uuYcdSp.jpg



Ook nog even een laatste keer kijken naar hoe de setup met de air cups momenteel werkt. En ja, ik zeg laatste keer. Komen weer wat veranderingen aan. 😁 Wat precies zien jullie komende week wel ergens, of die week daarna. 😉

 
Wanted to post this here too but didn't have time. Now again for a while.😁

Now have the last 2 arms of Mountain Pass Performance in the back. And also their front and rear stabilizer. The Model 3 SR + does not have one as standard, so you have to order the rods and mounting material from Tesla, nothing else is needed. The car feels much better again and especially thanks to the rear stabilizer, the car suddenly no longer has understeer, which is just perfect for me now. Really drives like on rails, especially when I still had the 275 wide summer tires underneath. Now with the winter tires again just a few months to calm down, of course.😉 But still a strong improvement compared to last year with the winter set. Really very satisfied with it. Now also have everything Mountain Pass Performance has to offer for the chassis, in terms of suspension arms and suspension. So I can't really get any more out of it.😁


Also one last look at how the setup with the air cups currently works. And yes, I say last time. Some changes are coming. 😁 What exactly will you see somewhere next week, or the week after that.😉

The lift in the front axle looks intimidating when seen from Front on look.
You car is an absolute inspiration. Makes me want to work harder and save money for some of those mods for the MY coming soon to my front door.
 
Wou dit laatst ook nog posten hier maar geen tijd meer gehad. Nu wel weer eventjes. 😁

Heb achteraan nu de laatste 2 armen van Mountain Pass Performance zitten. En ook hun stabilisator voor en achter. De Model 3 SR+ heeft er standaard geen achter dus bij Tesla de stangetjes en bevestigingsmateriaal moeten bestellen, verder niets nodig. Auto voelt weer veel beter aan en vooral dankzij die stabilisator achter heeft de auto nu ineens geen onderstuur meer, wat voor mij gewoon perfect is nu. Rijdt echt als op rails, vooral toen ik de 275 brede zomerbanden nog eronder had. Nu met de winterbanden weer even paar maandjes wat rustiger aan uiteraard. 😉 Maar toch ook nog steeds een sterke verbetering ten opzichte van vorig jaar met de winterset. Echt heel tevreden mee. Heb nu ook alles wat Mountain Pass Performance te bieden heeft voor het onderstel, qua draagarmen en vering dan. Dus meer kan ik er ook niet meer uit halen eigenlijk. 😁

jNLobm1.jpg


jgMicSg.jpg


sKckrzh.jpg


plTCru7.jpg


uuYcdSp.jpg



Ook nog even een laatste keer kijken naar hoe de setup met de air cups momenteel werkt. En ja, ik zeg laatste keer. Komen weer wat veranderingen aan. 😁 Wat precies zien jullie komende week wel ergens, of die week daarna. 😉

Bij de achteras vind ik de bovenste kogel van het stangentje dat van je stabilizator stang naar boven gaat best wel in een extreme hoek zitten. En nu is die uitgeveerd. Op rijhoogte wordt dit nog extremer. Of zie ik dat verkeerd?

Je kunt er nog wel iets meer uithalen door de andere gaatjes van je stabilisatorstangen te gebruiken, wordt ie nog iets stijver van. :)
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Heel benieuwd, ik wacht met spanning!

Nog even wat langer geduld hebben, zitten wat dingen tegen helaas. Maar hopelijk lukt het nog steeds voor kerst. 😉 Komen hoe dan ook veranderingen, alleen even afwachten of het compleet gaat lukken al of voor nu alleen gedeeltelijk.

The lift in the front axle looks intimidating when seen from Front on look.
You car is an absolute inspiration. Makes me want to work harder and save money for some of those mods for the MY coming soon to my front door.

It does lift quite a lot in the front, really usefull for saving that front lip when going over speed bumps or when driving up steep hills. 😁 That's always nice to hear, thank you! Just set goals, save up for them and you can make it happen too. 😉 That's how I've been doing these things as well. Hope you get your Model Y soon.

Bij de achteras vind ik de bovenste kogel van het stangentje dat van je stabilizator stang naar boven gaat best wel in een extreme hoek zitten. En nu is die uitgeveerd. Op rijhoogte wordt dit nog extremer. Of zie ik dat verkeerd?

Je kunt er nog wel iets meer uithalen door de andere gaatjes van je stabilisatorstangen te gebruiken, wordt ie nog iets stijver van. :)

Dit is met de standaard stabilisator ook het geval, die zit in dezelfde positie. Met de auto op de grond staat die juist rechter, hoek wordt dan een stuk minder. 😉 Heb er verder ook geen problemen mee, achteraan is alles in orde. Heb helaas alleen vooraan wat probleempjes maar dat zou binnenkort verleden tijd moeten zijn.

Klopt ja, kan altijd nog wat stijver. Wou eerst even proberen op deze zachtste stand en ben er eigenlijk heel tevreden over, balans is precies zoals ik het wil hebben. Kan zijn dat ik met de nieuwe modificaties wel wat stijver ga zetten maar is even afwachten.
 
Wou dit laatst ook nog posten hier maar geen tijd meer gehad. Nu wel weer eventjes. 😁

Heb achteraan nu de laatste 2 armen van Mountain Pass Performance zitten. En ook hun stabilisator voor en achter. De Model 3 SR+ heeft er standaard geen achter dus bij Tesla de stangetjes en bevestigingsmateriaal moeten bestellen, verder niets nodig. Auto voelt weer veel beter aan en vooral dankzij die stabilisator achter heeft de auto nu ineens geen onderstuur meer, wat voor mij gewoon perfect is nu. Rijdt echt als op rails, vooral toen ik de 275 brede zomerbanden nog eronder had. Nu met de winterbanden weer even paar maandjes wat rustiger aan uiteraard. 😉 Maar toch ook nog steeds een sterke verbetering ten opzichte van vorig jaar met de winterset. Echt heel tevreden mee. Heb nu ook alles wat Mountain Pass Performance te bieden heeft voor het onderstel, qua draagarmen en vering dan. Dus meer kan ik er ook niet meer uit halen eigenlijk. 😁
Mijn M3 hobbelt op en neer met de weg - meer dan de VW Polo die naast me rijdt. Helpt dit setje om weer comfort te krijgen? Waar kun je het mee vergelijken?
 
Mijn M3 hobbelt op en neer met de weg - meer dan de VW Polo die naast me rijdt. Helpt dit setje om weer comfort te krijgen? Waar kun je het mee vergelijken?

Als je meer comfort wil hebben heb je eigenlijk alleen de Mountain Pass Performance comfort adjustable coilovers nodig. Of de niet verstelbare, die zijn ook wel goed. Alleen zijn die niet RVS en hebben toch net wat minder comfort als de wel verstelbare. De rest van de onderdelen die ik heb zorgen juist voor iets minder comfort maar wel veel beter rijgedrag. 😉 Meerderen die beide luchtvering en deze coilovers hebben gehad geven aan dat deze coilovers juist meer comfort geven, om even een vergelijking te geven. Alleen je moet dan niet te veel verlagen zoals ik gedaan heb, ze zijn dan op zich nog wel comfortabel vergeleken met andere sets maar meeste comfort haal je er toch wel uit als de auto op standaard hoogte staat of net een klein beetje lager kan ook nog wel. Ze worden overigens gemaakt en verzonden door KW in Duitsland dus ondanks MPP in Canada zit betaal je toch geen import. 😃
 
Mijn M3 hobbelt op en neer met de weg - meer dan de VW Polo die naast me rijdt. Helpt dit setje om weer comfort te krijgen? Waar kun je het mee vergelijken?

Hobbelen kan ook met de banden te maken hebben.

Afgelopen zaterdag heb ik de winterbanden er weer onder gedaan -> gehobbel rond de A10 was spontaan weer verdwenen.
De zomerbanden waren gelijkmatig afgesleten (auto helemaal uitgelijnd bij nieuwe banden) maar hebben richting einde levensduur toch flink te leiden onder gewicht/vermogen van de M3.

In februari met de APK gaan er dus weer 4 nwe zomerbanden op de auto. Helaas een aanslag op de onderhoudskosten welke obv afgelopen 165.000 km nog steeds op ca. 0,9 cent/km bleven steken 😄

Edit: ik stap overigens weer af van 3,0 / 3,1 bar (banden waren in het midden flink versleten tov buitenzijde banden!)
 
Bedankt voor de info! Het klinkt alsof ik die ook nodig heb. Nu is het helaas een achtbaan op de 50km-weg.

Het is voor 2 wielen, dus eigenlijk 2 sets nodig? Welke eigenlijk nodig voor gewoon comfort?

Zoals @SparkyM3LR4WD zegt kan het hobbelen inderdaad ook aan de banden liggen. Maar ik herken het zelf ook wel met de standaard vering en goede banden. Zou sowieso eerst daar eens naar kijken, mijn verhaal was meer voor gewoon in het algemeen meer comfort te krijgen met de auto. 😉

Je hebt in dat geval maar 1 set nodig. Daar zit alles bij voor de voorkant en achterkant.
De comfort coilovers zijn ze eerst mee uitgekomen, deze geven ook al meer comfort dan origineel. Maar je kunt deze niet afstellen qua demping (als je dat zou willen), wel de hoogte uiteraard. En deze zijn dus niet RVS wat in de winter met allemaal zout op de weg minder handig is, zullen daardoor sneller een minder mooie bruine roest kleur krijgen. 😉
De comfort adjustable coilovers zijn later pas uitgekomen en gebaseerd op hun sport coilovers, alleen met zachtere veren en zachtere demping. Deze zijn nog wat comfortabeler dan de andere en volledig van RVS dus deze zullen nooit gaan roesten, ideaal voor hier met de winters vind ik. Heb ze zelf 2 jaar eronder nu, zien er nog steeds uit als nieuw (als ze schoon zijn). Andere voordeel van deze is dat je de demping volledig naar wens kunt instellen. Vind je ze te zacht, kun je ze harder zetten. En ook andersom. Enige nadeel, wat duurder. Maar ik vind ze zelf zeker het extra geld waard.
 
  • Informative
Reactions: Stream
Hobbelen kan ook met de banden te maken hebben.

Afgelopen zaterdag heb ik de winterbanden er weer onder gedaan -> gehobbel rond de A10 was spontaan weer verdwenen.
De zomerbanden waren gelijkmatig afgesleten (auto helemaal uitgelijnd bij nieuwe banden) maar hebben richting einde levensduur toch flink te leiden onder gewicht/vermogen van de M3.

In februari met de APK gaan er dus weer 4 nwe zomerbanden op de auto. Helaas een aanslag op de onderhoudskosten welke obv afgelopen 165.000 km nog steeds op ca. 0,9 cent/km bleven steken 😄

Edit: ik stap overigens weer af van 3,0 / 3,1 bar (banden waren in het midden flink versleten tov buitenzijde banden!)
Ik laat ze binnenkort maar weer laten uitlijnen - nieuwe banden zijn van september vorig jaar.