Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het interessante nieuwtjes topic

This site may earn commission on affiliate links.
Screenshotje photoshoppen met een SoC van <40%, ergens uploaden en full-screen zetten als de douane komt kijken.

Ik vind dat brandstofauto's ook maar maximaal 5 liter mee mogen nemen. Veel te gevaarlijk dat spul.
Hoe zit het met hybrides eigenlijk?
Want dan gooi ik gewoon een generator in mijn Tesla.
Niet om te gebruiken ofzo, maar net als met waterstof, het scheelt weer belasting, niet om daadwerkelijk te gebruiken ofzo, maar puur omdat ministers enzo dan plots geld uitdelen.
 

Project van de week | Batterij, laadpalen en zonnepanelen voor transportbedrijf​


Ik denk dat dit interessant zou zijn voor bijvoorbeeld Bloemenveiling Aalsmeer.
Persoonlijk lijkt me een vrachtwagentrailer met motor, accu, zonnepanelen en camera's interessant, dit zodat Tesla FSD ook deze manier van rijden gaat leren en omdat dit toekomstbestendig is en nu al veel diesel zou schelen zonder dat het grid sterk aangepast moet worden.
 

Project van de week | Batterij, laadpalen en zonnepanelen voor transportbedrijf​


Ik denk dat dit interessant zou zijn voor bijvoorbeeld Bloemenveiling Aalsmeer.
Persoonlijk lijkt me een vrachtwagentrailer met motor, accu, zonnepanelen en camera's interessant, dit zodat Tesla FSD ook deze manier van rijden gaat leren en omdat dit toekomstbestendig is en nu al veel diesel zou schelen zonder dat het grid sterk aangepast moet worden.
Zoiets Tesla Semi