Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop: Model 3 set aero wielkappen. Nooit gemonteerd geweest, zaten bij de winterset en nooit gebruikt.

0DC63FD1-AFC0-4E02-8932-C82FDC81F4A7.jpeg

Vraagprijs: €75,-
Af te halen in Eindhoven.
 
Te koop: Mijn Model S (75) uit september 2017. 102.000 km.

Car Details​

Specs​

Rear Wheel Drive
Midnight Silver Metallic
19" Silver Slipstream Wheels
Full Self-Driving Capability
No Ludicrous
No Premium Interior
Black
Full Self-Driving Capability
Free Unlimited Supercharging
Premium Connectivity, Free Unlimited

Upgrades​

Premium Connectivity
Free Unlimited

Prijs: nader overeen te komen


tesla1.jpeg
 
Goedemorgen allen,

Bij deze in de verkoop mijn MS 90D AP3.0.
Alleen voor forumleden zitten mijn 21inch turbine wielen er ook nog bij.

Nu met nieuw zomer rubber er onder en een gereduceerde prijs.

€63.500,-


Bij interesse graag een pm.


View attachment 645852View attachment 645851
 

Attachments

  • 20210331_133319.jpg
    20210331_133319.jpg
    1,010.1 KB · Views: 51
  • 20210331_133331.jpg
    20210331_133331.jpg
    1,012.7 KB · Views: 53
Te koop, lucht veerpoot/schokdemper Tesla Model S 2013-2016 (pre facelift)

Het kan voorkomen dat na een bepaald aantal dagen de auto bij 1 wiel de ingestelde hoogte niet meer vast houdt (Totdat je instapt, daarna springt de compressor weer aan en staat hij weer op hoogte). Meestal is dan de oorzaak een defecte lucht veerpoot. Hier mee door blijven rijden geeft extra stress aan je luchtcompressor en is niet aan te raden. Nieuw bij Tesla zijn deze veerpoten vrij prijzig namelijk 925 euro.

Deze veerpoot die ik te koop aanbied is gestraald, opnieuw in de 2 componenten lak gezet en alle defecte onderdelen zijn vervangen.

Stuur me even een PM voor meer informatie, ik kan hem eventueel ook voor je wisselen.
 

Attachments

  • Screenshot_20210321-090711_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20210321-090711_WhatsApp.jpg
    233.3 KB · Views: 53
  • 20210402_123618.jpg
    20210402_123618.jpg
    847.2 KB · Views: 50
@Gtech Bedankt voor bericht.
Ik zie sinds een poosje dat mijn Model S ook de ingestelde hoogte niet meer vasthoudt.
(Als de auto een paar dagen stilstaat)
Wat denk jij?
Kan ik ook te maken hebben met een defecte lucht veerpoot?
(Linksachter 70 cm tot onderkant spatbord en rechtsachter 69,5 cm tot onderkant spatbord)

1617451510672.png
 
@Gtech Bedankt voor bericht.
Ik zie sinds een poosje dat mijn Model S ook de ingestelde hoogte niet meer vasthoudt.
(Als de auto een paar dagen stilstaat)
Wat denk jij?
Kan ik ook te maken hebben met een defecte lucht veerpoot?
(Linksachter 70 cm tot onderkant spatbord en rechtsachter 69,5 cm tot onderkant spatbord)

View attachment 650477

Klopt, zeer grote kans dat je veerpoot lek is. Ik kan het ook voor je uitsluiten of hij daadwerkelijk lek is.
 
  • Like
Reactions: Logticom
Cobra Suspension 20 mm verlagingsveren voor de Model 3 SR+ (RWD) zijn nog steeds te koop. Zo goed als nieuw. Hebben ongeveer 10 maanden onder de auto gezeten. Deze verlagingsveren geven een subtiele 20 mm verlaging waarmee ik zelf nog makkelijk over alle drempels heen kon komen, terwijl dit de Model 3 toch al een mooiere en sportievere uitstraling geeft. Bij interesse, stuur me maar een privebericht.

flKP2n6.jpg


SnDE24l.jpg


Zo zagen ze eruit onder de auto:

Hx5G4HP.jpg


NDfrysE.jpg


En dat gaf uiteindelijk deze verlaging:

JEob2wR.jpg


Wil ze graag hier aan iemand verkopen voor een leuk prijsje maar bij geen interesse gaan ze gewoon op Marktplaats binnenkort.
Zijn ze er nog? Waarschijnlijk ben ik veels te laat, maar kan het altijd proberen :)
 
  • Like
Reactions: Firehuntah

Looking for WHEEL NUTS for Model S (P85D, 2015) - higher quality than Tesla's original material​


I need to buy at least 2 of the 20 and would rather replace them all - Tesla's original nuts seem to be low quality / low resilience.

What would you recommend for high quality at a reasonable cost, available in the EU and deliverable within few days / 1 week?

Lastly, if anyone has unused or lightly used sets, please let me know how much you want for them including delivery (to Portugal).

Alvast bedankt / merci d'avance / thanks in advance!
 

Looking for WHEEL NUTS for Model S (P85D, 2015) - higher quality than Tesla's original material​


I need to buy at least 2 of the 20 and would rather replace them all - Tesla's original nuts seem to be low quality / low resilience.

What would you recommend for high quality at a reasonable cost, available in the EU and deliverable within few days / 1 week?

Lastly, if anyone has unused or lightly used sets, please let me know how much you want for them including delivery (to Portugal).

Alvast bedankt / merci d'avance / thanks in advance!

There are Model S 1st gen and 2nd gen lug nuts. 2nd gen lug nuts are far more robust because there is a plastic cover on top of it instead of a metal cover which can hold much corrosion.

I don't have lug nuts for you but maybe it will help you on your quest.
 

Attachments

  • tesla-model-s-lug-nut-cover-generations-3_081ce48e-36e8-4ab9-8b21-db9c27135b42_4000x@3x.progre...jpg
    tesla-model-s-lug-nut-cover-generations-3_081ce48e-36e8-4ab9-8b21-db9c27135b42_4000x@3x.progre...jpg
    43.6 KB · Views: 37
There are Model S 1st gen and 2nd gen lug nuts. 2nd gen lug nuts are far more robust because there is a plastic cover on top of it instead of a metal cover which can hold much corrosion.

I don't have lug nuts for you but maybe it will help you on your quest.
Hi Gtech,
Zou je mij een pm willen sturen? Op 1 of andere manier heb ik die optie niet meer in mijn account. Las ergens anders dat je daarvoor minimum aantal posts moet hebben, maar die heb ik dus niet :)
Thx en sorry voor het misbruiken van dit draadje..
 
Nu het weer mooier weer begint te worden gooit iedereen natuurlijk de rubber matten uit zijn X en S. Mijn schoenen zijn niet altijd even schoon dus ik ben nog opzoek naar een set rubber matten in ieder geval voor voor extra is ook meegenomen. Dus heb je een set over of liggen ze je in de weg laat het maar even weten, misschien komen we tot een deal. :D
 
Nu het weer mooier weer begint te worden gooit iedereen natuurlijk de rubber matten uit zijn X en S. Mijn schoenen zijn niet altijd even schoon dus ik ben nog opzoek naar een set rubber matten in ieder geval voor voor extra is ook meegenomen. Dus heb je een set over of liggen ze je in de weg laat het maar even weten, misschien komen we tot een deal. :D
Ik kan je wel aan schone schoenen helpen, laat even weten welke kleur en maat je voorkeur heeft.
 
Beste Forum leden,
Onlangs heb ik mijn referral uit 2018 geleverd gekregen; de Founders Series Powerwall 2.
Hij staat hier keurig op een pallet met overige hardware.
Aangezien de levering van dit product zeer moeilijk is werd er ook aangedrongen op een tegoed van € 6.300 op je Tesla account.
Op dat moment had ik daar niets aan maar zowaar veranderen dingen wel eens snel waardoor ik nu niet zoveel aan deze Powerwall heb maar wel een andere Tesla heb besteld.
Wie kan ik blij maken met deze exclusieve Powerwall en wil deze overnemen tegen het referral tegoed van 6.300,-
Stuur mij bij belangstelling een mail op [email protected] of bel me op 06-51460888
 

Attachments

  • IMG_2887.jpg
    IMG_2887.jpg
    1,016.1 KB · Views: 62