Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop: 4 stuks Tesla 20' wielen Sonic carbon voor model X als nieuw.

Uiteraard "staggered" setup dus 2x9 breed en 2x9.5 breed

Geen krasje op.

Gekocht om winterbanden op te leggen maar op mijn zwarte X vindt ik het donkergrijs misschien toch niet zo mooi.

Zonder TPMS sensors.

Zitten in de originele Tesla dozen.

spotprijs 1800 euro . Overname zilveren 20' Tesla wielen mogelijk mits opleg
 
Te koop: 4 stuks Tesla 20' wielen Sonic carbon voor model X als nieuw.

Uiteraard "staggered" setup dus 2x9 breed en 2x9.5 breed

Geen krasje op.

Gekocht om winterbanden op te leggen maar op mijn zwarte X vindt ik het donkergrijs misschien toch niet zo mooi.

Zonder TPMS sensors.

Zitten in de originele Tesla dozen.

spotprijs 1800 euro . Overname zilveren 20' Tesla wielen mogelijk mits opleg
Zal achter 2x10j zijn. Bij mij hebben ze achter en voorbanden op 2 velgen omgewisseld. Hierdoor is een achtervelg met smalle band voor komen te liggen waardoor de velg op de wielophanging aanliep. Een erg stomme fout van Tesla. Morgen maar ff langs t SeC. Zal proberen niemand over de balie te trekken:mad:.
 
Zal achter 2x10j zijn. Bij mij hebben ze achter en voorbanden op 2 velgen omgewisseld. Hierdoor is een achtervelg met smalle band voor komen te liggen waardoor de velg op de wielophanging aanliep. Een erg stomme fout van Tesla. Morgen maar ff langs t SeC. Zal proberen niemand over de balie te trekken:mad:.
Doet me denken aan mijn wissel gisteren. Ik zei nog, ik heb een beetje ongewoon verzoek: nieuwe banden voor, gebruikte achter.

"Dat doen wij juist altijd". Pas gekeken toen ik weer thuis was.

Niet dus o_O
 
Lekker zo laten, beste banden horen sowieso achter.
Dat hoor ik meestal, maar als ik dan antwoord dat beste banden achter weliswaar voor zijwaarts uitbreken beter is maar voor het voorkomen van een kop-staart botsing beste banden voor beter werkt, en dat is in het dagelijks verkeer een groter risico, krijg ik ook vaak gelijk. Ook ooit van een Chief Certification Officer van een bekend sportwagenmerk, goede vriend van me.
Ik wissel daarom van voor naar achter en zet voorop nieuwe.
 
Last edited: