Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.

Attachments

  • 1458804-00-A_0.jpg
    1458804-00-A_0.jpg
    55.7 KB · Views: 60
  • 1458804-00-A_0.jpg
    1458804-00-A_0.jpg
    55.7 KB · Views: 45
  • 1458804-00-A_2v2.jpg
    1458804-00-A_2v2.jpg
    61.3 KB · Views: 51
  • Screenshot_20190311_212505.jpg
    Screenshot_20190311_212505.jpg
    329.7 KB · Views: 52
Last edited:
  • Like
Reactions: Keus
View attachment 385365 View attachment 385366 Ik heb van mijn (op winterbanden) gecrashte model S nog de vier 19” zomerbanden op originele Tesla velg in de opslag liggen. Uiteraard met de sensoren van het oudere type. Iemand interesse? Velgen zo goed als bijna nieuw, banden 5,5-6 mm schat ik.

Goedenavond Eddy,
Heb interesse in je aanbod als de velgen onbeschadigd zijn, wat is je vraagprijs en locatie?
Alvast bedankt voor je reactie.
 
Excuus het gaat om de 20inch versie

Als je wat wil verkopen is zoveel mogelijk (juiste) info geven essentieel.
Een bandenmaat heeft het volgende format: xxx/xx/Rxx

De eerste 3 kruisjes geeft de breedte aan, de 2 kruisjes in het midden de hoogte als in het percentage van de breedte en de laatste 2 kruisjes na de R, de diameter van de velg in inches. Deze info staat ook nog eens netjes op de band vermeld, aan de zijkant.

En er staat nog veel meer interessants op de band waar een mogelijke koper geïnteresseerd in zou kunnen zijn, met name bij een Tesla.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Leuk, dat Homelink, maar realiseer je wel dat het totaal niet veilig is! Je kunt bij wijze van net zo goed je garagedeur open laten staan, het Homelink signaal is heel simpel te onderscheppen door kwaadwillenden. Woon je op het platteland dan zal het wel loslopen, in de stad wordt het een ander verhaal.

Op basis van wat beweer je dit? Hoe is dit minder secure dan de gewone remote?
 
Op basis van wat beweer je dit? Hoe is dit minder secure dan de gewone remote?
Het is net zo veilig, of onveilig. Je kunt het signaal zo kopiëren met een andere auto zoals je zelf ook je homelink van je ab aan je auto doorgeeft. Ook zijn er universele zelflerende afstandsbedieningen te koop. Het is dus vrij eenvoudig om dit systeem te hacken. Als je garage een vrije toegang tot je huis geeft dus beter om wel een degelijke tussendoor toe te passen.
 
  • Like
Reactions: EdsEV
Mijn garagedeur heeft tweeweg-encryptie, dus ik moet speciale remotes kopen en gebruiken en kan het signaal niet kopiëren. Homelink daarintegen kan ik met een rfxcom kopiëren en dan de garagedeur bv met een app openen. Die 433mHz dingen zijn met een Raspberry Pi in 5 minuutjes te kraken.
 
Ik heb nieuwe CHAdeMo's en Type 2 32A 3P kabels van 7m aangekocht bij Tesla via referralkrediet dat einde van de maand verloopt, om ze hier te koop te stellen:

CHAdeMo adapter 400€
Type 2 kabel 200€

Uiteraard nieuw in doos/plastic zak. Af te halen regio Antwerpen, opsturen ook mogelijk.
 
Nu de lente begonnen is, goed moment mijn zomerbanden model X in de verkoop te zetten.
Zijn nagenoeg nieuw. Van Tilburg naar huis, naar de bandenboer mee gereden, daar winterbanden laten plaatsen.
2x 255/45 r20
2x 275/45 r20
Michelin Latitude Sport 3, met acoustic foam.

#990

Niemand nieuwe bandjes voor een X nodig?
Kosten nieuw zo'n 300/stuk. Mogen voor de helft weg