Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Klopt ! Die laadde inderdaad op 3 fasen op mijn S'en.
Ik heb die op een 2021 Model 3 Performance in een stopcontact geprobeerd, maar dat lukte niet. Ik zal hem nog wat bijhouden dan, binnen enkele dagen komt de mijne.
View attachment 767661

Kan iemand iets met deze home charger ? Is te geef. Schijnt niet te werken op M3...
Beste Mik, is deze nog te koop? De kabel van mijn model s is zojuist ter ziele gegaan. Ik hoor graag even.
 
Te koop: Tesla Mobile Charger (gen 1), max 11 kW (ook geschikt voor M3/Y). Incl. shuko en rode CEE 5-polige stekker en Tesla-tas. Nauwelijks gebruikt. Nieuw in Tesla shop: € 700 (en structureel uitverkocht...)

Vraagprijs: € 500. Of ruilen tegen een gen2 of gen3 TWC.
 

Attachments

  • IMG_0416.JPG
    IMG_0416.JPG
    826.6 KB · Views: 63
  • IMG_0414.JPG
    IMG_0414.JPG
    645.7 KB · Views: 50
  • IMG_0412.JPG
    IMG_0412.JPG
    468.2 KB · Views: 61
Te koop: Tesla Mobile Charger (gen 1), max 11 kW (ook geschikt voor M3/Y). Incl. shuko en rode CEE 5-polige stekker en Tesla-tas. Nauwelijks gebruikt. Nieuw in Tesla shop: € 700 (en structureel uitverkocht...)

Vraagprijs: € 500. Of ruilen tegen een gen2 of gen3 TWC.
Dit ding hoort bij een auto. Je kan natuurlijk alles apart kopen, maar ik zou behoorlijk pissig zijn moest ik een auto kopen zonder de bijbehorende lader.

Ding wordt ook niet meer gemaakt, dus je kan niet in de Tesla shop dezelfde kopen. In de Tesla shop heb je enkel een model met vaste rooie stekker, en de gen2 met Schuko/blauwe stekker, die geen 3 fasen ondersteunt.
 
Dit ding hoort bij een auto. Je kan natuurlijk alles apart kopen, maar ik zou behoorlijk pissig zijn moest ik een auto kopen zonder de bijbehorende lader.

Ding wordt ook niet meer gemaakt, dus je kan niet in de Tesla shop dezelfde kopen. In de Tesla shop heb je enkel een model met vaste rooie stekker, en de gen2 met Schuko/blauwe stekker, die geen 3 fasen ondersteunt.
Ik weet niet zeker of ik jouw post begrijp. Als je bedoelt dat ik mijn auto heb verkocht en de mobiele charger heb achtergehouden, dan vergis je je. Ik heb 'm over omdat ik deze niet ga gebruiken. Misschien dat er M3/Y rijders zijn die graag een gen1 mobiele lader hebben om 3-fasen te kunnen laden. Of er een kwijt zijn geraakt, of kapot, of overheen gereden of ze sparen...
 
Ik weet niet zeker of ik jouw post begrijp. Als je bedoelt dat ik mijn auto heb verkocht en de mobiele charger heb achtergehouden, dan vergis je je. Ik heb 'm over omdat ik deze niet ga gebruiken. Misschien dat er M3/Y rijders zijn die graag een gen1 mobiele lader hebben om 3-fasen te kunnen laden. Of er een kwijt zijn geraakt, of kapot, of overheen gereden of ze sparen...
Ik begrijp je, maar dat betekent wel dat als je je Model S verkoopt, je niet de bijgeleverde gen1 TMC kan mee verkopen.

In je signature staat overigens niet dat je een Model S hebt, dus geen idee waar je die gen1 TMC vandaan hebt.

Op zich geen probleem dat een Model S of X zonder die Gen1 TMC verkocht wordt, maar ik geloof er niet in dat de koper dan correct geïnformeerd wordt dat ie niet een mobiele lader mee krijgt.

Over het al dan niet gebruik: onze TMC's liggen ook in de X en 3, en worden ook zelden gebruikt, maar het is wel een backup en we gebruiken ze wel op vakantie.

Ik wil enkel zeggen dat als je nog een Model S zou hebben en die wil verkopen zonder mobiele lader, je je natuurlijk beperkt tot de markt van kopers die zelf al laadoplossingen hebben.
 
Goedemiddag forumleden,

Ik ben Gino uit Den Haag en werk in de gehandicaptenzorg. Ik ben al een tijdje aan het oriënteren in het kopen van een model S occasion voor privé gebruik en werd door een familielid geattendeerd dat er af en toe leuke occasions via dit platform worden aangeboden. Ik rij nu in een peugeot 308 1.6hdi, maar ik heb besloten om toch te switchen naar een elektrische auto.
Ps. Ik zoek een model S facelift model met free charging en het liefst AP2. Ik weet dat het een wat lastigere combinatie is, maar ik heb geen haast.
 
Bij deze in de verkoop mijn MS 90D

Deze Tesla is voorzien van alle mogelijke opties, gaat weg i.v.m. bijna 5 jaar oud en dan naar 22% bijtelling.


View attachment 771980View attachment 771981
Upgrades:

MCU2
Autopilot 3.0 Upgrade met FSD geactiveerd
CCS Adapter
Unlimited Supercharging (Overdraagbaar)
Geventileerde Stoelen (Origineel)
19inch winterset (Origineel Tesla, alleen extra er bij op dit forum).
KM Stand: 134.810 wordt nog in gereden dus loopt op).

Prijs: € 43.000,- ex BTW.

Voor meer info graag een PM.
Ik kan nog geen pm sturen, maar ik ben wel geïnteresseerd.
 
Ik heb mijn Model S recentelijk verkocht en heb nog een set winterbanden + velgen over. 2 Banden zitten rond de 4mm, 2 zitten rond 1,5mm. De velgen zien er prima uit, maar zijn gebruikt en hebben wat lichte beschadigingen. Stuur me een DM voor foto's.
 
In de verkoop omdat ik toch op zoek ga naar een Model X, mijn Model S 75D van juni 2017. Hij heeft nu ruim 78.000km gelopen (er wordt nog mee gereden).

IMG_20210324_115818 (Groot).JPG


De auto rijdt heerlijk. Opties onder andere free supercharging, subzero pakket, autopilot 2.0, open panoramadak, volledig (zwart) leer en carbon interieurdelen. De auto staat nu op 20" Brock B32 velgen met winterbanden, de turbinevelgen van de foto kunnen er natuurlijk ook bij, voor forumleden tegen een schappelijke prijs.

Vraagprijs €43.900,-. Stuur vooral een PM als je meer info of foto's wilt ontvangen! En als je een Model X hebt en naar model S wilt overstappen, geef dan vooral ook een seintje.

IMG_20210324_112753 (Groot).JPG
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik zoek een Tesla Wall Connector gen 2 met lange kabel - heb er zo eentje hangen en zou die willen loadbalancen met een tweede, voor opladen van een tweede (niet-Tesla) wagen. In de Tesla shop is hij nog wel te koop maar enkel met korte kabel (eventueel zou ik die wel kunnen vervangen) maar ik maak me wel zorgen over het zinnetje "Let op: Dit product is alleen bestemd voor Tesla-voertuigen." Gen 2 Wall Connector - 2.6m. Los daarvan is het op dit moment zowat de goedkoopste lader die je kan kopen :)
 
Ik zoek een Tesla Wall Connector gen 2 met lange kabel - heb er zo eentje hangen en zou die willen loadbalancen met een tweede, voor opladen van een tweede (niet-Tesla) wagen. In de Tesla shop is hij nog wel te koop maar enkel met korte kabel (eventueel zou ik die wel kunnen vervangen) maar ik maak me wel zorgen over het zinnetje "Let op: Dit product is alleen bestemd voor Tesla-voertuigen." Gen 2 Wall Connector - 2.6m. Los daarvan is het op dit moment zowat de goedkoopste lader die je kan kopen :)

Dat zinnetje heeft er altijd gestaan, ik maar er zelf dankbaar gebruik van (een Tesla kan bij ons opladen maar een andere EV niet).
Standaard kun je er dus alleen een Tesla mee opladen maar als de meest rechtse dipswitch in de lader wordt omgezet iedere EV ;).
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Stream and timp