Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
O een fijn topic! Ik heb te koop voor de model 3 een roof rack van tesla zelf. Alleen twee van de zijkanten ontbreken (afdek aan de zijkant) die voor 12 euro bij te bestellen zijn.

Heb zelf een model Y waarop die niet past.
IMG_9582.jpeg
 
Te koop tesla model s p85 + !
forumprijs €29.500

Geniet van gratis opladen met de snelste achterwielaangedreven Tesla ooit !
Levenslang gratis rijplezier gegarandeerd !

De Plus is zéér uniek en schaars.
Het prijsverschil tussen de P85 en de P85+ was bijna €10.000.
Onder andere de luchtvering is beter en veel sportiever afgesteld, andere draagarmen en de velgen staggered, achter breder dan voor.
Je merkt echt dat je veel power hebt op je achterwielen. Topsnelheid is bij deze P85+ 230km/u !
  • Prachtig onderhouden Tesla Model S P85+

te herkennen aan onder andere de rode bies rondom de stoelen!
  • Grootste Frunk in zijn klasse ! Groter dan eender welke elektrische auto op de markt !
  • Snelste achterwielaangedreven Tesla!
  • Gratis Tesla Superchargen for life, hoort bij de auto !
  • Gratis connectiviteit for life, hoort bij de auto !
  • Extra brede banden achteraan, evenaart het rijgedrag van een porsche 911 !
  • Tech package
  • sub zero winter package
  • Duo lader, zeer uniek ! Dus 22kw AC laden !
  • High fidelity sound system

Recentelijk alle kwaaltjes verholpen:
  • emmc upgrade naar 64GB
  • Ram geheugen navigatie vervangen
  • achterlichten vervangen met nieuwe dichtingsrubbers
  • draagarmen vervangen
  • CCS upgrade, maakt het mogelijk om aan de nieuwste tesla supercharges GRATIS te laden !
  • getinte ramen achteraan
  • Originele Carbon spoiler meegeleverd !

Het betreft een particuliere verkoop, btw is niet van toepassing

.2D5DED93-7F32-4488-8AAA-2B10AC6F058E.jpeg7C2E8A65-F757-447E-B2A6-223CC3E43E30.jpeg2FB95B7E-AB31-471C-9F42-C8D1A0F3C15C.jpeg5E5129EE-C340-452B-A31D-8CB81FC12994.jpeg01119639-0FEA-4299-8AC2-96C0C1ECC99E.jpegBD03AAD3-C624-4CCD-AE27-98F12697C61F.jpegDA736D75-7E36-4B71-BCC0-EA5FAC71BB48.jpeg48C052F0-D754-4701-8309-8706D04DEFBA.jpeg32B95C23-5C8C-4348-81CD-9C6F6B0A28C8.jpegDA3764ED-8C0C-4B92-B818-FC96E468019E.jpeg
 
Te koop tesla model s p85 + !
forumprijs €29.500

Geniet van gratis opladen met de snelste achterwielaangedreven Tesla ooit !
Levenslang gratis rijplezier gegarandeerd !

De Plus is zéér uniek en schaars.
Het prijsverschil tussen de P85 en de P85+ was bijna €10.000.
Onder andere de luchtvering is beter en veel sportiever afgesteld, andere draagarmen en de velgen staggered, achter breder dan voor.
Je merkt echt dat je veel power hebt op je achterwielen. Topsnelheid is bij deze P85+ 230km/u !
  • Prachtig onderhouden Tesla Model S P85+

te herkennen aan onder andere de rode bies rondom de stoelen!
  • Grootste Frunk in zijn klasse ! Groter dan eender welke elektrische auto op de markt !
  • Snelste achterwielaangedreven Tesla!
  • Gratis Tesla Superchargen for life, hoort bij de auto !
  • Gratis connectiviteit for life, hoort bij de auto !
  • Extra brede banden achteraan, evenaart het rijgedrag van een porsche 911 !
  • Tech package
  • sub zero winter package
  • Duo lader, zeer uniek ! Dus 22kw AC laden !
  • High fidelity sound system

Recentelijk alle kwaaltjes verholpen:
  • emmc upgrade naar 64GB
  • Ram geheugen navigatie vervangen
  • achterlichten vervangen met nieuwe dichtingsrubbers
  • draagarmen vervangen
  • CCS upgrade, maakt het mogelijk om aan de nieuwste tesla supercharges GRATIS te laden !
  • getinte ramen achteraan
  • Originele Carbon spoiler meegeleverd !

Het betreft een particuliere verkoop, btw is niet van toepassing

.View attachment 929849View attachment 929850View attachment 929851View attachment 929852View attachment 929853View attachment 929854View attachment 929855View attachment 929856View attachment 929857View attachment 929858
Zeer netjes!
 
Direct beschikbare Model Y Performance gekocht op 04/02/2023.
Quicksilver kleur, white interior.
Geen mankementen, geen krassen.
Ik kan niet gewoon worden aan Tesla komende van BMW en ik maak me dagelijks druk om het gemis van USS. Geen zin om te wachten op een fix.

Komt met keyfob, extra set matten (nog verpakt) en mudguards (nog verpakt).
2000km op teller.

Ik wil 2000 euro van de nieuwprijs doen die op de website staat en nog eens 250 euro voor de reservatiekosten.
Update:

Nog steeds beschikbaar en update hier de prijs.
Momenteel 3500km mee gereden.

Moesten er mensen geïnteresseerd zijn, ik wil hem weg doen voor 62000.
Is in topstaat, geen schade.
 
Want? Ik ben van mening dat als je een auto te koop aanbiedt, je in ieder geval even de stofzuiger door je auto kan halen. Toch?

Er Dakar mee rijden en een beetje vuil is wel nog iets anders.
Maar soit, gezien ik niet de enige ben ga ik me er ook niet aan storen ;-)

Uiteraard wordt de auto ook volledig vanbinnen en buiten gekuist voordat de koper hem in ontvangst neemt.
 
  • Like
Reactions: DM231191
Heb hier nog 4 velgen liggen inclusief banden met bandenspanningsensoren voor tesla model s.
Banden : premiumcontact 6 245/45 R19 Y XL met nog een 3 tal mm profiel tot aan de vervangstreep.
Op de velgen staat volgende info : 8,5Jx19H2 LK 120 tm 392 ET:35.
Er is 1 velg waarbij het moergat iets kleiner is waardoor de originele moeren niet passen. 30 mm in plaats van 34 mm.

Mag weg voor 500 euro of een goed bod. Kan gebracht worden aan supercharger tesla Kortrijk.
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2023-04-19 at 15.32.33 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-19 at 15.32.33 (1).jpeg
    147.2 KB · Views: 87
  • WhatsApp Image 2023-04-19 at 15.32.33.jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-19 at 15.32.33.jpeg
    146 KB · Views: 80
Want? Ik ben van mening dat als je een auto te koop aanbiedt, je in ieder geval even de stofzuiger door je auto kan halen. Toch?
Als je iets gezegd had in de trend van: Ik zou eerst de stofzuiger gebruiken voordat ik de foto's ging maken o.i.d. Maar te zeggen dat je de Dakar hebt gereden vind ik wel heel iets anders.
Maar dat zou natuurlijk kunnen komen dat jij nooit buiten de stad komt en miisschien we nooit een stoffig pad opgegaan bent. Maar heel zeker niet met een auto in de woestijn geweest bent want dan kun je hem proffesioneel laten schoonmaken maar je kunt het stof altijd terug vinden.
Ik ken je net dus de opmerking hierboven is mijn gedachte naar aanleiding van jouw opmerking.
 
  • Like
Reactions: DM231191
Ik heb hier een Nomad Wireless Charger voor de model 3 (pre-refresh) liggen. Heeft wat lichte gebruik sporen welke bij normale afstand (als je in de auto zit) niet zichtbaar zijn .Mag weg voor €50,- (incl. verzending Nederland). Meer details / foto's via DM.
 
Is er iemand die mij wellicht aan een Michelin Pilot Sport 4S voorband kan helpen voor een 2022 Model S? Het gaat om deze band: Michelin Pilot Sport 4S. Enkel € 467,<sup>50</sup>
De Tesla versie van de band is bijzonder moeilijk om aan te komen.

De auto is eind vorig jaar op winterbanden afgeleverd (schijnbaar hoogst uitzonderlijk). Ik heb de zomerwielen toen meegenomen, maar niet gezien dat een velg + band beschadigd was. Ben nu in het proces om het wiel vervangen te krijgen, maar heb er niet veel vertrouwen in gezien ervaringen in het verleden.
 
Is er iemand die mij wellicht aan een Michelin Pilot Sport 4S voorband kan helpen voor een 2022 Model S? Het gaat om deze band: Michelin Pilot Sport 4S. Enkel € 467,<sup>50</sup>
De Tesla versie van de band is bijzonder moeilijk om aan te komen.

De auto is eind vorig jaar op winterbanden afgeleverd (schijnbaar hoogst uitzonderlijk). Ik heb de zomerwielen toen meegenomen, maar niet gezien dat een velg + band beschadigd was. Ben nu in het proces om het wiel vervangen te krijgen, maar heb er niet veel vertrouwen in gezien ervaringen in het verleden.
Waarom wil je perse een Tesla band? Je kunt elke willekeurige band onder je auto monteren en indien je foam wilt moet je een band met Noice Cancelling kiezen. Soms staat er geoptimaliseerd voor ELEC vechiles.
 
Waarom wil je perse een Tesla band? Je kunt elke willekeurige band onder je auto monteren en indien je foam wilt moet je een band met Noice Cancelling kiezen. Soms staat er geoptimaliseerd voor ELEC vechiles.
Het liefst een Tesla band, maar indien niet te verkrijgen gooi ik er wel een normale 4S onder. Vandaar de vraag of iemand me aan de T2 versie kan helpen, zo niet, jammer dan. Ik weet niet of er verder nog verschil zit in het profiel namelijk, moeilijk te vinden.
 
Is er iemand die mij wellicht aan een Michelin Pilot Sport 4S voorband kan helpen voor een 2022 Model S? Het gaat om deze band: Michelin Pilot Sport 4S. Enkel € 467,<sup>50</sup>
De Tesla versie van de band is bijzonder moeilijk om aan te komen.

De auto is eind vorig jaar op winterbanden afgeleverd (schijnbaar hoogst uitzonderlijk). Ik heb de zomerwielen toen meegenomen, maar niet gezien dat een velg + band beschadigd was. Ben nu in het proces om het wiel vervangen te krijgen, maar heb er niet veel vertrouwen in gezien ervaringen in het verleden.

Bij vervanging van 1 band opletten op verschil in "profieldiepte". Als er omtrekverschil is tussen wielen op dezelfde "as" kunnen er foutmeldingen komen. Bewaking heeft o.a. met ABS, anti slip regeling en slijtage van differentieel te maken.
 
  • Like
Reactions: DM231191