En Model S/X die een CCS adapter krijgenMooi. Die staan volgend jaar allemaal vol met Model 3
Ben er best blij mee, nog meer vrijheid.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En Model S/X die een CCS adapter krijgenMooi. Die staan volgend jaar allemaal vol met Model 3
Daar ben ik ook erg blij mee! hoop alleen dat we de volledige snelheid gaan halen door de adapter!En Model S/X die een CCS adapter krijgen
Ben er best blij mee, nog meer vrijheid.
Tot 120kW met de adapter volgens Fastned.Daar ben ik ook erg blij mee! hoop alleen dat we de volledige snelheid gaan halen door de adapter!
Ideaal! Fastned bouwt 175kW laders op mooie plekken en daar maak ik graag gebruik van.Tot 120kW met de adapter volgens Fastned.
En hoe zouden ze dat dan noemen?Even...hoe zouden de partijen achter Ionity (BMW, Mercedes, Ford, Volkswagen) het vinden dat hun laders volgend jaar allemaal vol staan met Tesla’s in plaats van hun eigen auto’s?
Gaat die snelheid met de Tesla lukken?Ideaal! Fastned bouwt 175kW laders op mooie plekken en daar maak ik graag gebruik van.
Gaat die snelheid met de Tesla lukken?
Of zelfs hoger?......
Dank voor je toelichting; duidelijk niet mijn vakgebied. Dus de maximale 350 kWh is dus hypothetisch..........Nee, niet meer dan 1,5 * c.
Waarbij c de capaciteit in kWh is. Dus een 100 kWh accu maximaal 150 kW. Geldt voor alle Li-Ion batterijen.
Dank voor je toelichting; duidelijk niet mijn vakgebied. Dus de maximale 350 kWh is dus hypothetisch..........
Supercharger snelheid dus....en die is gratisNee, wat ik begreep is dat het maximaal 120kW gaat zijn.
Wat een ‘gezeur’ toch daar over altijd. Toch super dat je bij nog meer locaties super snel kan laden?Supercharger snelheid dus....en die is gratis
Je hebt gelijk; maar als Tesla fan vind ik het "cool" dat ik Tesla als rijder gratis kan staan en gaan waar ik wil en de berijders van de andere merken hier wel voor moeten betalen.....Wat een ‘gezeur’ toch daar over altijd. Toch super dat je bij nog meer locaties super snel kan laden?
Betalen voor laden vind ik prima als ik weer snel door kan. Liever betalen dan een stuk om moeten rijden.
Wat mij betreft ook hoorVoor mij persoonlijk mogen de Superchargers per direct betaald worden. Gewoon het tarief wat gemiddeld per land acceptabel is.
Zeker, maar ik ben zo ook erg blij met Ionity en CCS aldaar. Als ik bij hun netwerk en bij Fastned ook zo snel kan laden betaal ik er graag voor!Je hebt gelijk; maar als Tesla fan vind ik het "cool" dat ik Tesla als rijder gratis kan staan en gaan waar ik wil en de berijders van de andere merken hier wel voor moeten betalen.....
Het gaat mij niet zozeer om het feit dat het superchargen gratis is, maar het plug-and-play karakter is erg prettig. Geen gedoe met cards, voortijdig stoppende sessies of palen-die-buiten-gebruik-zijn (dataconnection stuk?). Dat is pas gezeurWat een ‘gezeur’ toch daar over altijd. Toch super dat je bij nog meer locaties super snel kan laden?
Betalen voor laden vind ik prima als ik weer snel door kan. Liever betalen dan een stuk om moeten rijden.
Het gaat mij niet zozeer om het feit dat het superchargen gratis is, maar het plug-and-play karakter is erg prettig. Geen gedoe met cards, voortijdig stoppende sessies of palen-die-buiten-gebruik-zijn (dataconnection stuk?). Dat is pas gezeur