zkpq
Active Member
Maar had dat dan werkelijk te maken met het gratis laden of met de verkoopcijfers voor Tesla?
Dat is dan Tesla's probleem, niet van de klant lijkt mij.
Begrijp mij niet verkeerd: ik ben gek op Tesla, ik heb aandelen Tesla, ik ben ieder verjaardagsfeestje met liefde de pispaal voor Tesla en voor mijn vrouw schaffen we nu de Model 3 prive aan. Ik zoek dus zeker geen spijkers op laag water. Maar de informatievoorziening moet wel correct zijn.
Zonder bericht mijn laadsnelheid afknijpen vanwege mijn laadgedrag terwijl ik nooit uitleg heb gekregen over de consequenties van bepaald laadgedrag vind ik niet correct. Dat hoef ik bij mijn klanten in ieder geval niet te flikken. En als het is zoals @balblas terecht oppert dat Tesla dit zelf in juni 2018 toen ik mijn Tesla bestelde mogelijk ook nog niet wist dan vind ik dat ook uitstekend verdedigbaar. Het hoort bij de 'startup' die Tesla is. Maar laat het mij wel weten. Communiceer.
Binnenkort krijg ik mobile service over de vloer over mijn laadsnelheid. Als zijn/haar uitleg is dat dit komt door mijn laadgedrag en dat ik daardoor permanent afgeknepen ben dan krijgt de beste operator uiteraard vriendelijk een kop koffie aangeboden maar ook kritische vragen hoe we dit gaan oplossen. Tenzij het inderdaad om een zeer beperkte tijdstoename gaat tov de maximale laadsnelheid van mijn S, dat kan de operator vast uitrekenen.